Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kones------aagrias  (Luettu 9738 kertaa)

Dr.Who

  • Vieras
Kones------aagrias
Mahtaakos Agronetin osastoa olla Kones Agriassa Jyväspavilla, vai onko vain nykäsmatti ja jyvämatti.
Mutta voi helkutin kuustoista mitä mökää taas valtran osastolla joutuu kuuntelemaan jos paikalle osuu.Boikotoin moista kylläkin

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kones------aagrias
Mä boikotoin  edelleen koko näyttelyä.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Kones------aagrias
Mä boikotoin  edelleen koko näyttelyä.
***tykkää***
Olis kyllä hauskaa kun isännät päättäs vihdoin olla hankkimatta mitään. totuushan on, että suomalainen maatalous on niin ylikoneellistettu, että vaikka joku vuos menis konekauppa täysin nollilla, niin maatalous ei ainakaan kaatuis kalustopulaan.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kones------aagrias
The SAS with his Marianne Harjula again?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Kones------aagrias
 Mutta ei ollut ruoho vihreämpää aidan toisella puolen kun pelasi vuoden jälkeen jo Jyväskylään tampesterista!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kones------aagrias
Mahtaakos Agronetin osastoa olla Kones Agriassa Jyväspavilla, vai onko vain nykäsmatti ja jyvämatti.
Mutta voi helkutin kuustoista mitä mökää taas valtran osastolla joutuu kuuntelemaan jos paikalle osuu.Boikotoin moista kylläkin
Keskiseen Suomeen on marisijoiden turha tulla .Olen Valtran osastolla taas ja myös kauniit tytöt ovat kaverinani osastolla Tervetuloa vaan.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kones------aagrias
Olen Valtran osastolla taas ja myös kauniit tytöt ovat kaverinani osastolla Tervetuloa vaan.
Ainoat SASsin enkelit jotka voi fyysisesti nähdä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kones------aagrias
Olen Valtran osastolla taas ja myös kauniit tytöt ovat kaverinani osastolla Tervetuloa vaan.
Ainoat SASsin enkelit jotka voi fyysisesti nähdä.
Valtra kun huomaa Sassin mainostuksen, niin jättää enkelinsä ja traktorinsa tuomatta näytille..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kones------aagrias
Olen Valtran osastolla taas ja myös kauniit tytöt ovat kaverinani osastolla Tervetuloa vaan.
Ainoat SASsin enkelit jotka voi fyysisesti nähdä.
Valtra kun huomaa Sassin mainostuksen, niin jättää enkelinsä ja traktorinsa tuomatta näytille..
Menehän sinne kainaloon sinäkin enkelöimään...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kones------aagrias
Olen Valtran osastolla taas ja myös kauniit tytöt ovat kaverinani osastolla Tervetuloa vaan.
Ainoat SASsin enkelit jotka voi fyysisesti nähdä.
Valtra kun huomaa Sassin mainostuksen, niin jättää enkelinsä ja traktorinsa tuomatta näytille..
Menehän sinne kainaloon sinäkin enkelöimään...
Tuota.. vaikka ajatus viehättää yhtä paljon kuin käveleminen tulisilla hiilillä, jätän väliin.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kones------aagrias
Olen Valtran osastolla taas ja myös kauniit tytöt ovat kaverinani osastolla Tervetuloa vaan.
Ainoat SASsin enkelit jotka voi fyysisesti nähdä.
Valtra kun huomaa Sassin mainostuksen, niin jättää enkelinsä ja traktorinsa tuomatta näytille..
Menehän sinne kainaloon sinäkin enkelöimään...
Tuota.. vaikka ajatus viehättää yhtä paljon kuin käveleminen tulisilla hiilillä, jätän väliin.
Hänen profeetallinen rakkautensa on ylitsevuotavaista, kuumat hiilet eivät tunnu missään.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kones------aagrias
niin, kuumat hiilet ei kuulema edes polta...   mutta kun laittaa tikkuja kynsien alle ja nakkaa moran selkään niin alkaa olla oikealla taajuudella...   yök, tuonne en kyllä mäne!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kones------aagrias
Mahtaakos Agronetin osastoa olla Kones Agriassa Jyväspavilla, vai onko vain nykäsmatti ja jyvämatti.
Mutta voi helkutin kuustoista mitä mökää taas valtran osastolla joutuu kuuntelemaan jos paikalle osuu.Boikotoin moista kylläkin
Keskiseen Suomeen on marisijoiden turha tulla .Olen Valtran osastolla taas ja myös kauniit tytöt ovat kaverinani osastolla Tervetuloa vaan.

Ne ovat maksusta siellä. Tienaavat kun antavat sinunkin kuolata itseään.

Miksi, SAS, haluat käyttää naisia noin hyväksesi? Jonkin tytärtä seillä katselet silmämuna kovana  :o :o :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kones------aagrias
Mahtaakos Agronetin osastoa olla Kones Agriassa Jyväspavilla, vai onko vain nykäsmatti ja jyvämatti.
Mutta voi helkutin kuustoista mitä mökää taas valtran osastolla joutuu kuuntelemaan jos paikalle osuu.Boikotoin moista kylläkin
Keskiseen Suomeen on marisijoiden turha tulla .Olen Valtran osastolla taas ja myös kauniit tytöt ovat kaverinani osastolla Tervetuloa vaan.

Ne ovat maksusta siellä. Tienaavat kun antavat sinunkin kuolata itseään.

Miksi, SAS, haluat käyttää naisia noin hyväksesi? Jonkin tytärtä seillä katselet silmämuna kovana  :o :o :o
Pelkkä ajatuskin oksettaa.. Sassi lihatiskillä..nyt meni kyllä päivä ihan perseelleen.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kones------aagrias
Mutta ei ollut ruoho vihreämpää aidan toisella puolen kun pelasi vuoden jälkeen jo Jyväskylään tampesterista!
Ei se ollut paluu, vaan silloin jo sovittiin että järjestetään vuoro vuosin molemmissa paikoissa.
Nothing is Something Worth Doing