Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaahailun loppu  (Luettu 3945 kertaa)

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Kaahailun loppu
On siinä selittämistä:  http://yle.fi/uutiset/3-9205316
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Eipä tuossa kerrottu että ampuiko renkaita vai kuskia.
"Poliisi tapasi kohde ajoneuvon. Tilanteessa poliisi joutui käyttämään ampuma-asetta ja kohde menehtyi tapahtumapaikalle."
https://www.poliisi.fi/hame/tiedotteet/1/0/poliisi_joutui_kayttamaan_asetta_vt_4_lla_52268

Ilta-aviisit kertovat vain että poiisi ampui kaaharin

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Vs: Kaahailun loppu
Pari kuukautta ny aluksi tämmöttii, alkaa kaararit rauhottua tai vähentyä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
On varmasti rauhottava vaikutus, kun tuolla tavalla pysäytetään... todellisuudessa poliisi saa selitellä tekosiaan sitten seuraavat pari vuotta.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Alkaa olla lännen mallia polliiseilla.Varmaan renkaaseen tarkotus osua mutta hiukan lipsahtanut.Mut on tuossakin tilanteessa vaaraa aiheutettu muulle liikenteelle.Jos ja kun poliisi lähtee takaa ajoon kaaharin pysäyttämiseksi, vauhti vain kiihtyy ja vaaratilanteita syntyy myös.Ja eihän ne ketään kiinni saa noilla transporttereillaan mahoton piipitys ja vilkutus vaan päällä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde. Ajelin 4 tietä muutama tunti aiemmin. Rauhallista oli. 😄🎅

Jätkä

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde.  😄🎅
Sinä vaan luulet liikoja itsestäsi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde.  😄🎅
Sinä vaan luulet liikoja itsestäsi.

Voi se niinkin olla. 🎅

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde.  😄🎅
Sinä vaan luulet liikoja itsestäsi.

Voi se niinkin olla. 🎅
Kukaan edes huomannut, että olet poissa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde.  😄🎅
Sinä vaan luulet liikoja itsestäsi.

Voi se niinkin olla. 🎅
Kukaan edes huomannut, että olet poissa.

Enhän mää ole ollut poissa. Vaikka niin toivoit. 🎅

tuulispää

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
On siinä selittämistä:  http://yle.fi/uutiset/3-9205316

Tuosta kutsuu leivätön pöytä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde.  😄🎅
Sinä vaan luulet liikoja itsestäsi.

Voi se niinkin olla. 🎅
Kukaan edes huomannut, että olet poissa.

Enhän mää ole ollut poissa. Vaikka niin toivoit. 🎅
Onko sulla jakomielitauti? Ensin väität ajelleesi nelostiellä ja sitten olleesi täällä.. tietysti näppärälle ihmisille nuo onnistuu yhtäaikaakin, mutta jos hiukan rajottasit. Eihän sitä kumminkaan tiedä, koska sinuunkin osuu.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde.  😄🎅
Sinä vaan luulet liikoja itsestäsi.

Voi se niinkin olla. 🎅
Kukaan edes huomannut, että olet poissa.

Enhän mää ole ollut poissa. Vaikka niin toivoit. 🎅
Onko sulla jakomielitauti? Ensin väität ajelleesi nelostiellä ja sitten olleesi täällä.. tietysti näppärälle ihmisille nuo onnistuu yhtäaikaakin, mutta jos hiukan rajottasit. Eihän sitä kumminkaan tiedä, koska sinuunkin osuu.

Ootko pikkasen tuhymä, vai yritätkö provoa. 🎅

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kaahailun loppu
Sakot on tehoton ja vanhanaikainen toimenpide. Paljon tehokkaampi koulutusvaikutus olisi sillä, että kaahari pysäytetään, poliisi ampuisi kaikki renkaat paskaksi ja jättäisi kuskin autoineen siihen. Lopuksi vielä valokuva hölmistyneestä kuskista johonkin someen. Kyllä menisi oppi perille.

carhu

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde. Ajelin 4 tietä muutama tunti aiemmin. Rauhallista oli. 😄🎅


Kaikkea sitä sinäkin kavereistas luulet,notta metkö toivottas sinusta hengetöntä. Höh.