Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaahailun loppu  (Luettu 4013 kertaa)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde.  😄🎅
Sinä vaan luulet liikoja itsestäsi.

Voi se niinkin olla. 🎅
Kukaan edes huomannut, että olet poissa.

Enhän mää ole ollut poissa. Vaikka niin toivoit. 🎅
Onko sulla jakomielitauti? Ensin väität ajelleesi nelostiellä ja sitten olleesi täällä.. tietysti näppärälle ihmisille nuo onnistuu yhtäaikaakin, mutta jos hiukan rajottasit. Eihän sitä kumminkaan tiedä, koska sinuunkin osuu.

Luultavasti sen avatarta käyttää muutaman ihmisen kimppa. Siksi sen kirjoitustyyli on toisinaan... niin kuin vähemmän koulutetulla, mutta se tais olla se alkuperäinen Mikkelin mies.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde.  😄🎅
Sinä vaan luulet liikoja itsestäsi.

Voi se niinkin olla. 🎅
Kukaan edes huomannut, että olet poissa.

Enhän mää ole ollut poissa. Vaikka niin toivoit. 🎅
Onko sulla jakomielitauti? Ensin väität ajelleesi nelostiellä ja sitten olleesi täällä.. tietysti näppärälle ihmisille nuo onnistuu yhtäaikaakin, mutta jos hiukan rajottasit. Eihän sitä kumminkaan tiedä, koska sinuunkin osuu.

Luultavasti sen avatarta käyttää muutaman ihmisen kimppa. Siksi sen kirjoitustyyli on toisinaan... niin kuin vähemmän koulutetulla, mutta se tais olla se alkuperäinen Mikkelin mies.

Osui ja uppos, sanos lohojanmaan mies. 🎅

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Asia sai aivan uuden käänteen viimeisisää uutisissa.Poliisi ei ollutkaan pysäyttämässä kaaharia.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65993
Vs: Kaahailun loppu
ihan vaan huvikseen tarkkuutti asettaan .... niinkuin siellä yhessä pukuhuoneessa muutama vuosi sitten.... mitäs ajo siihen kohalle....

Köntys

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Asia sai aivan uuden käänteen viimeisisää uutisissa.Poliisi ei ollutkaan pysäyttämässä kaaharia.

No mitäs, yrittikö antaa lisää vauhtia?

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kaahailun loppu
  Jostain sain sellasen käsityksen että olis ollut manne joka piti rauhoittaa.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26242
  • vastustan
Vs: Kaahailun loppu
Sakot on tehoton ja vanhanaikainen toimenpide. Paljon tehokkaampi koulutusvaikutus olisi sillä, että kaahari pysäytetään, poliisi ampuisi kaikki renkaat paskaksi ja jättäisi kuskin autoineen siihen. Lopuksi vielä valokuva hölmistyneestä kuskista johonkin someen. Kyllä menisi oppi perille.
entäpä maajussi jos äärivalot puuttuu paripyörävalmetista pimeällä, kaek kaheksan pyörää ruttuun ja livakasta samoin  ja ruttaantuneesta isännän naamasta kuva someen :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde. Ajelin 4 tietä muutama tunti aiemmin. Rauhallista oli. 😄🎅

Huh. Läheltä piti. Siinä olisivat tainneet vaieta Veeti ja Eemelikin samalla kertaa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kaahailun loppu
Naamaan ei kannata ampua, koska sen jälkeen on ajokortista vaikeampi katsoa kuskin henkilöllisyys.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kaahailun loppu
Kaahailu jatkuu niin kauvan kun vanhoja Mersunkaahiskoita ja Bemuja on myynnissä. Ja kosseilla on varaa hankkia kortti.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kaahailun loppu
http://www.hs.fi/kotimaa/a1475462398956?ref=a-luet-#2

Että semmoinen opelistikos se pysäytetty olikin. Mut eihän sitä toki ääneen voi sanoa jos vähemmistön edustajasta on kysymys.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sivupersoona

  • Vieras
Vs: Kaahailun loppu
Vi tun ääliöt, täällä te olette tuomitsemassa poliisin toimintaa, vaikka teillä ei ole mitää todellista tietoa mistään, poliisi toimi sankarillisesti, kun pelasti naisen hengen, mut tietenkin poliisista ollaan nyt tekemäasä syyllistä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kaahailun loppu
Minä oon kuitenkin hengissä, vaikka moni täällä toivooettä olisin ollut kohde.  😄🎅
Sinä vaan luulet liikoja itsestäsi.

Voi se niinkin olla. 🎅
Kukaan edes huomannut, että olet poissa.

Enhän mää ole ollut poissa. Vaikka niin toivoit. 🎅
Onko sulla jakomielitauti? Ensin väität ajelleesi nelostiellä ja sitten olleesi täällä.. tietysti näppärälle ihmisille nuo onnistuu yhtäaikaakin, mutta jos hiukan rajottasit. Eihän sitä kumminkaan tiedä, koska sinuunkin osuu.

Noooo, tuohan ny oli ihan tyypillistä zepeteozta: kiriottaa toisensa pois sulukevia kommentteja...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kaahailun loppu
http://www.hs.fi/kotimaa/a1475462398956?ref=a-luet-#2

Että semmoinen opelistikos se pysäytetty olikin. Mut eihän sitä toki ääneen voi sanoa jos vähemmistön edustajasta on kysymys.

Jahah, oplemies on siis poissa...     :-X
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."