Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EUTANASIA.  (Luettu 2233 kertaa)

totuuden torvi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
EUTANASIA.
Suomessa on aloitettu muokkaamaan mielipiteitä siihen malliin että eutanasia on hyväksyttävä toimenpide. Nuoremmalle kansanosalle on liian iso rasite saada  eläkkeet  maksettua ns isoille ikäluokalle. Suomeen on kasvatettu sellainen sukupolvi joka haluaa saada kaiken heti tässä ja nyt. Media alkaa muokata mielipiteitä siihen malliin,  että vanhoista ihmisistä täytyy päästä eroon ennekuin ne tulevat yhteiskunnan vastuulle. Euroopassa asiat alkaa olla jo siinä mallissa.

navettapiika

• Vieras
Vs: EUTANASIA.
Tuskin nyt missään maassa ihmisiä lopetetaan pelkästään sen takia, ettei ole vara maksaa eläkkeitä. Mutta jos tilanne on toivoton ja kivut hallitsevat elämää niin, onko se oikeasti väärin?? Ei minusta.
Minäkin ajattelin jopa amputointia vaihtoehtona, kun tuo jalka teki elämästä pelkkää helvettiä. Siihen ei suostuttu, mutta kymmenen vuoden kituuttamisen jälkeen myönnettiin, että tehtiin virhe, kun keinoniveltä ei heti vaihdettu.  Ihminen ei oikeasti tiedä, mitä se kipu on ennen kuin se hallitsee elämää joka hetki. Silloin voisi se eutanasia olla oikeasti armahdus eikä mitään muuta.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Eräs kaveri kertoi isänsä olleen 2 viimeistä viikkoaan eristyshuoneessa kun ei enää morfiinikaan tehonnut, huusi tuskiaan koko ajan, joku syöpä oli sisuksissa..

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Jos Kepu pääsee vielä jatkamaan seuraavassa hallituksessa, niin eutanasia on monelle paras ratkaisu. 2000 luvulla kepu johtanut 3 hallitusta, kokoomus 1. Tulos näkyy jos näytetään.

http://www.aamulehti.fi/kotimaa/vihreat-aikoo-vaatia-sipilalta-paaministerin-ilmoitusta-soten-piilotetusta-saastolistasta/

http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/laakarin-terveiset-terveyskeskuksesta/

Viimeksi muokattu: 17.09.16 - klo:18:42 kirjoittanut Sepeteus

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Omituisiahan me olemme kun vaivaisina äänestämme oikeistoa. Tai sitten emme tunnusta olevamme köyhiä ja kipeitä.

http://yle.fi/uutiset/terveys_jakaa_kansaa__aanestyskopissakin/9173474

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

• Vieras
Persuthan keräsivät köyhien ja kipeitten äänet, mutta niin vain antavat kaiken viedä..nahjuksia koko sakki. Soini hommasi itselleen vain eläkeläisviran.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Sairaat ja köyhät, kannattaisi vaivautua vetämään se punainen viiva:

"Tutkija Lauri Rapeli sanoo, että jos sairaiksi itsensä tuntevat olisivat äänestäneet, kokoomus olisi yltänyt vain pienehköksi puolueeksi yhdeksällä prosentilla."
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Suomessa on aloitettu muokkaamaan mielipiteitä siihen malliin että eutanasia on hyväksyttävä toimenpide. Nuoremmalle kansanosalle on liian iso rasite saada  eläkkeet  maksettua ns isoille ikäluokalle. Suomeen on kasvatettu sellainen sukupolvi joka haluaa saada kaiken heti tässä ja nyt. Media alkaa muokata mielipiteitä siihen malliin,  että vanhoista ihmisistä täytyy päästä eroon ennekuin ne tulevat yhteiskunnan vastuulle. Euroopassa asiat alkaa olla jo siinä mallissa.
Kreikan malli ei siis saa kannatusta. Ukko on kuollut kaikessa hiljaisuudessa ajat sitten ja suku nostaa eläkkeen.

navettapiika

• Vieras
Kreikan malli ei siis saa kannatusta. Ukko on kuollut kaikessa hiljaisuudessa ajat sitten ja suku nostaa eläkkeen.
Tuollanen huijaus ei ainakaan melalla menisi läpi, mutta toisinpäin kyllä onnistuu, että etuutta hakeva kuolee nälkään ennen kuin saavat päätöksen tehtyä ja rahat tilille..

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ite ilmottannu sukulaisille että ette siiten miun raatoa käytä huijaukseen,  ..... jos se ei tuota kympopitonnia...                        ja kavereille olen sanonu että poistavat varmistimen kun alkaa miun olo huolettaa...

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
  Jos Kepu pääsee vielä jatkamaan seuraavassa hallituksessa, niin eutanasia on monelle paras ratkaisu.

Se käy sitte Caljan Järven rantamilla melekonen haulikon pauke, ko zepeteoz-perhe alakaa eutanoimaan ens vaalien jäläkhen...     ::)

- antik
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- viiksi-vallu
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Minä Vaan

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
  Jos Kepu pääsee vielä jatkamaan seuraavassa hallituksessa, niin eutanasia on monelle paras ratkaisu.

Se käy sitte Caljan Järven rantamilla melekonen haulikon pauke, ko zepeteoz-perhe alakaa eutanoimaan ens vaalien jäläkhen...     ::)

- antik
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- viiksi-vallu

Siinäkö net sun telotettavat on kaikki. Saunan taakse ja lopettaa kepulaanen, Antitesantti

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

- antik
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- viiksi-vallu

Siinäkö net sun telotettavat on kaikki. Saunan taakse ja lopettaa kepulaanen, Antitesantti

Jovain nuot on niitä sinun aputoiminimiä...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Vaan Minä

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

- antik
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- viiksi-vallu

Se vain on sitä kepufaktaa. Sitä sulta pukkaa.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

- antik
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- viiksi-vallu

Se vain on sitä temari"faktaa". Sitä multa pukkaa.

Ja vaanijatki saathin vaanimhan...     :D  ;D  :D  ;D  :D  ;D  :D