Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pienriistan metsästys  (Luettu 7378 kertaa)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Vs: pienriistan metsästys
Supi ja minkki ei kuulu suomen luontoon. Onhan se metsästys aika teknistynyttä nykyään, eli riistalle luotiliivejä ja häiveturkkeja?

Sellasen olen huomannu että porukka on jo niin vanhaa että eivät välttämättä erota kiveä hirvestä.

Nuoriso ei jaksa/halua metsästää.

Peuranpläiskintä voitas vapauttaa, valtio vois suorittaa pikatestin kuulolle, näölle ja järjelle. Jos noi kolme toimii niin poliisilaitokselta sais kiväärin ja pateja, sitten vaan tuvan akkunasta tulta peurojen munille ilman määrärajotusta.

Kivi on nupo, siitä erottaa.

Kivi on myös vaikeampi nylkeä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Supi ja minkki ei kuulu suomen luontoon. Onhan se metsästys aika teknistynyttä nykyään, eli riistalle luotiliivejä ja häiveturkkeja?

Ei kuulu laukonpeurakaan!
Mee sanoon se sille, rasisti!
pessimisti ei pety!

Köntys

• Vieras

Sellasen olen huomannu että porukka on jo niin vanhaa että eivät välttämättä erota kiveä hirvestä.

Täällä nuo vanhat metsästäjät on metsäporukan hierarkiassa ylimmällä oksalla, hirvijahdissa valitsevat parhaat passipaikat, nuorten pitää olla ajokoirina. Nuoria ei tollanen kiinnosta.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Täällä nuo vanhat metsästäjät on metsäporukan hierarkiassa ylimmällä oksalla, hirvijahdissa valitsevat parhaat passipaikat, nuorten pitää olla ajokoirina. Nuoria ei tollanen kiinnosta.

Onneks passit ja oksatkin vanhenee....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

• Vieras

:D  Myös Ossit ja....

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

:D  Myös Ossit ja....

Eikö täällä muut ole koskaa hereillä...

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
hieno argumentti, ja ennen kaikkea hieno mielikuva tuo ratsastajatyttö, mutta ei vaan oikeen auennut tänne puheet omaisuuden tuhoamisesta ja jokamiehenoikeuksista.

Voishan se olla myös vaikka koiraharrastaja joka haluaa kouluttaa koiraansa, oli se hurtta tai piski, tuolla lienee selvä ero, maanomistajan pelloilla ja heitellä kapuloita ja kun se rakki päättää siihen viimeiseen ett hae muija itse se kapula niin se jää sinne pellolle ja löytyy viimeistään rehuntekijälle. Optimista tuossa on se ett ei se kapula jäänyt löytämättä....

Mikä tarinan opetus, ole varautunut ja jos annat johonkin suostumuksen niin naapurin pellolle mutt joss omalle niin aina toistaiseksi tai määräajaksi....se suostumus voidaan purkaa koska tahansa...
jotain tällaista yritin vihjata... sinne riistapellon tekoon tullaan porukalla, elikkä autoilla, siellä syrjässä ne autot täytyy pysäköidä jonnekkin.... sitten sinne peeräkulmaan täytyy jotenkin kulkeakkin tekovaiheessa, yleensä  sitten sinne kuljetaan myöhemminkin katsomaan käykö elukoita, yleensä joka ilta eri ukko. taas siinä jahtivaiheessakin sinne jahtiin tullaan jotenkin ja saalis haetaan jotenkin jos joku isompi elukka on nurin.

ei näihin nyt oma maailma kaadu mutta jos jollain on hyvin kehittynyt minäkuva ja omanarvon tunne sekä monisatavuotinen nautintaoikeus kyseiseen maaplänttiin niin voi tulla kaekenlaista :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Jotenkin noin mutt ku kuvaan astuu koirat....

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hyi siuva!   tuollasia rivoja taas!

Naturalis

• Vieras
Jotkut uhoaa metsästyskulttuurista, ei sitä ole, autoilla mennään tappamaan eläimiä....
Just näin! Seuran nettisivuilla ensimmäisten kysymysten joukossa millä teillä saa ajaa autolla... 

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Tundralla elukantappokin kannattaa, arvosupeja pyytää vaikka ei saisikaan:

http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/lapissa-tehopyydetaan-supikoiraa-loukulla-pyydetysta-yksilosta-palkinnoksi-sadan-euron-lahjakortti/737846/

Veeti voi listata tämänkin ylös, taas etelän veteliä sorretaan.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Viljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kohta Supi varmaan rauhoitetaan?

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Supi on arvossaan.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Mä en oikeastaan tarvitse metsästystä vastaan edes sitä lihaa, kun jää kuitenkin syömättä. Pääasia että joku ampuu ne perkeleen tuholaiset. Paikallinen metsästysseura ukkoutuu kovaa vauhtia ja itse en ala metsästämään.
Nothing is Something Worth Doing

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Mä en oikeastaan tarvitse metsästystä vastaan edes sitä lihaa, kun jää kuitenkin syömättä. Pääasia että joku ampuu ne perkeleen tuholaiset. Paikallinen metsästysseura ukkoutuu kovaa vauhtia ja itse en ala metsästämään.
Ei siinä auta ihmisenkään kuin sopeutua jos kukaan ei säätele elukoitten määriä kuin luonto itse.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.