Viimeksi muokattu: 18.08.16 - klo:14:44 kirjoittanut Sepeteus
MTK:ta ei voi moittia ruuan halpuuttamisesta.
Suomalaista lähiruokaa, norjalaista lohta, hienoa.. Olen sanaton..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 18.08.16 - klo:16:34Suomalaista lähiruokaa, norjalaista lohta, hienoa.. Olen sanaton.. Mää ostin just kuusamon lohta. Sehän on melekeen lappilaista.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 18.08.16 - klo:16:45Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 18.08.16 - klo:16:34Suomalaista lähiruokaa, norjalaista lohta, hienoa.. Olen sanaton.. Mää ostin just kuusamon lohta. Sehän on melekeen lappilaista.Tuolla MTK-kaupan mittapuulla niin sehän on sun naapurin kasvattamaa..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 18.08.16 - klo:16:52Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 18.08.16 - klo:16:45Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 18.08.16 - klo:16:34Suomalaista lähiruokaa, norjalaista lohta, hienoa.. Olen sanaton.. Mää ostin just kuusamon lohta. Sehän on melekeen lappilaista.Tuolla MTK-kaupan mittapuulla niin sehän on sun naapurin kasvattamaa.. Mulle ihan sama, kunhan laatu ja hinta kohtaavat.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 18.08.16 - klo:16:54Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 18.08.16 - klo:16:52Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 18.08.16 - klo:16:45Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 18.08.16 - klo:16:34Suomalaista lähiruokaa, norjalaista lohta, hienoa.. Olen sanaton.. Mää ostin just kuusamon lohta. Sehän on melekeen lappilaista.Tuolla MTK-kaupan mittapuulla niin sehän on sun naapurin kasvattamaa.. Mulle ihan sama, kunhan laatu ja hinta kohtaavat.Tuossa kaupassa kyllä..laatu ja hinta oikein kättä lyövät. Ei mikään rupusakin kauppa.
Kuningas midasta mukaellen, mihnä mtk koskeekaan, se muuttuu paskaksi. Kukaan ei kaipaa mtk-elättien armeijaa kepuloimaan tuossa(kaan) asiassa !
net joutu laittaan pois kun liiteri vei kaikki... kotimaisena.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 19.08.16 - klo:09:31Kuningas midasta mukaellen, mihnä mtk koskeekaan, se muuttuu paskaksi. Kukaan ei kaipaa mtk-elättien armeijaa kepuloimaan tuossa(kaan) asiassa !Mun käsittääkseni S- ja K-marketit joutuu taas halpuuttamaan lisää, että pystyy kilpailemaan MTK-kaupan kanssa.