Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe M-B 814 jäänesto jarruille  (Luettu 1741 kertaa)

Romppe

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
M-B 814 jäänesto jarruille
Mistä lisätään jäänestoainetta paineilmajarruille tässä autossa,ja mitä kytkinnestettä tulisi käyttää(DOT?jotain)ja joko vuosimallin 1997 autoissa on kaksoismassavauhtipyörä??Kiitokset tietäjille,lähettää aloitteleva harrastetrukkeri:)

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Vs: M-B 814 jäänesto jarruille
Mistä lisätään jäänestoainetta paineilmajarruille tässä autossa,ja mitä kytkinnestettä tulisi käyttää(DOT?jotain)ja joko vuosimallin 1997 autoissa on kaksoismassavauhtipyörä??Kiitokset tietäjille,lähettää aloitteleva harrastetrukkeri:)
Onko sitä jäänestoo pakko lisätä? Itse kun ostin MANnin, niin kyselin samaa viisaammilta ja sain vastaukseksi, että jos ei oo mitään oireita, niin ei tarvi lisätä. Enkä ole laittanut kertaakaan, oliskohan seitsämäs talvi nyt tulossa...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26120
  • vastustan
Vs: M-B 814 jäänesto jarruille
Mistä lisätään jäänestoainetta paineilmajarruille tässä autossa,ja mitä kytkinnestettä tulisi käyttää(DOT?jotain)ja joko vuosimallin 1997 autoissa on kaksoismassavauhtipyörä??Kiitokset tietäjille,lähettää aloitteleva harrastetrukkeri:)
Onko sitä jäänestoo pakko lisätä? Itse kun ostin MANnin, niin kyselin samaa viisaammilta ja sain vastaukseksi, että jos ei oo mitään oireita, niin ei tarvi lisätä. Enkä ole laittanut kertaakaan, oliskohan seitsämäs talvi nyt tulossa...
kuivaa ja hapettuu net alumiiniventtiilit, kannattanee sillon tällön tällöin laittaa jotain ilmajarrujen hoitonestettä vaikkei niitä jäätymisoireita oiskaan... alan liikkeissä osataan varmaan antaa purkki käteen.

tietenkin sitten maatalouspohjaiset opinnot sivuaa sen verran ajoneuvokemiaa että itse sekoittaen esimerkiksi pakkasnestettä ja paineilmatyökalujen voiteluun käytettävää tai vastaavaa öljyä sekoittaen tulee parempi aine kuin tuo kaupoista saatava kallis muutaman euron/l virallinen neste  :) ;) :D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...