Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi kännykkä?  (Luettu 8559 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66058
Vs: Uusi kännykkä?
aha!   ja mikä mahtaa olla tuon oman tilien välisen siirron suurin ajatus?   ettei vaan olis se siirto .... lahkeesta toiseen...          noooo, mitä se mulle kuuluu..  mutta aika onnetonta on noiten älykännyköiten käyttö hyvin useimmilla... ei jaksa/kehtaa räpeltää kaikkia sovelluksia ja niiden päivistyksiä koko ajan...       ainakin mitä olen noita kossien puhkäyttöä kattonna..   yks sovellus per sälli riittää....             hukkaan heitettyä tekniikkaa muut.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20070
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Uusi kännykkä?
Kyllä kun kännykässä on riittävästi tehoa, sujuu moni asia paremmin. Tipahtaminen 4G:stä tapahtuu eri kännyköilläkin eri aikaan. Sovelluksissa Itse käytän aika paljon Camscanneria, saa paperit ja kirjat ja dokumentit PDF:ksi tuossa tuokiossa. Mokkuloita ei tarvitse erikseen hankkia läppäreihin, jakaa vain netin, tehokas puhelin ei juuri huomaa netin jakoa, lämpiää vähän enemmän. Kamerasovellus ja Dropbox ovat luonnollinen käyttökohde. Sähköposti on se, jonka takia pidän mukana. Näen uudet tilaukset ja tilausmuutokset puimurin päälläkin, jolloin puimuri jää pellon päähän ja pitää singahtaa Uudenmaan Lääniin.

Sitten jos jollakin Xcoverilla tai mininäköisversiolla älypuhelimen isoveljestä tms. alkaa yrittää tehdä näitä juttuja, huomaa, ettei se olekaan niin joustavan huomaamattoman sujuvaa. Niissä on panostettu muuhun kuin tietotekniseen suorituskykyyn.

Jos ei ole tämmöisiä tarpeita, ei voi suositella älypuhelinta, silloin pieni GSM puhelin on ihan OK, sillä on helpompi soittaakin.

-SS-

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Uusi kännykkä?
aha!   ja mikä mahtaa olla tuon oman tilien välisen siirron suurin ajatus?   ettei vaan olis se siirto .... lahkeesta toiseen...          noooo, mitä se mulle kuuluu..  mutta aika onnetonta on noiten älykännyköiten käyttö hyvin useimmilla... ei jaksa/kehtaa räpeltää kaikkia sovelluksia ja niiden päivistyksiä koko ajan...       ainakin mitä olen noita kossien puhkäyttöä kattonna..   yks sovellus per sälli riittää....             hukkaan heitettyä tekniikkaa muut.
Jos tarvii rahaa kortille? En itse makuuta ikinä yli 200€ summia kortin tilillä, vaan ovat turvassa toisella tilillä. Jos sitten rahaa tarvitsee hetkellisesti enemmän, niin siirtyy 15sek ajassa lisää puskuria tilille. Kätevää, kun ei tonnit ja kymppitonnit ole kortin tilillä, niin ei nämä kortin kopioijat pääse juhlimaan.  :)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Uusi kännykkä?
aha!   ja mikä mahtaa olla tuon oman tilien välisen siirron suurin ajatus?   ettei vaan olis se siirto .... lahkeesta toiseen...          noooo, mitä se mulle kuuluu..  mutta aika onnetonta on noiten älykännyköiten käyttö hyvin useimmilla... ei jaksa/kehtaa räpeltää kaikkia sovelluksia ja niiden päivistyksiä koko ajan...       ainakin mitä olen noita kossien puhkäyttöä kattonna..   yks sovellus per sälli riittää....             hukkaan heitettyä tekniikkaa muut.
happamia sanoo Oksa lääppiskännyköistä, ja saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatana tarviiko sun tähän asiaan puuttua kun et osaa edes sitä sähköpostiasikaan käytellä.Tunge se  kännykkä perseesees ja laita värinät päälle ja käske niiden kossien soitella 3 minsan välein.Saatat yllättyä kännyköiden ominaisuuksista.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Uusi kännykkä?
aha!   ja mikä mahtaa olla tuon oman tilien välisen siirron suurin ajatus?   ettei vaan olis se siirto .... lahkeesta toiseen...          noooo, mitä se mulle kuuluu..  mutta aika onnetonta on noiten älykännyköiten käyttö hyvin useimmilla... ei jaksa/kehtaa räpeltää kaikkia sovelluksia ja niiden päivistyksiä koko ajan...       ainakin mitä olen noita kossien puhkäyttöä kattonna..   yks sovellus per sälli riittää....             hukkaan heitettyä tekniikkaa muut.
happamia sanoo Oksa lääppiskännyköistä, ja saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatana tarviiko sun tähän asiaan puuttua kun et osaa edes sitä sähköpostiasikaan käytellä.Tunge se  kännykkä perseesees ja laita värinät päälle ja käske niiden kossien soitella 3 minsan välein.Saatat yllättyä kännyköiden ominaisuuksista.

Tohtori Ketän Tardis on hukassa 😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Uusi kännykkä?
perstilallinen nyt pitää vaan lankapuhelimestaan kiinni.Ja tolppia pystyssä.Älä puutu aikuusten asioihin kun et niistä mitään tiedä.Lässytä omia lässytyksiäsi ja paina se luuri hormiis.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Uusi kännykkä?
perstilallinen nyt pitää vaan lankapuhelimestaan kiinni.Ja tolppia pystyssä.Älä puutu aikuusten asioihin kun et niistä mitään tiedä.Lässytä omia lässytyksiäsi ja paina se luuri hormiis.

😅😅😅

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66058
Vs: Uusi kännykkä?
aika kiva mielipide tuokin... ollaan sitä nyt kuitenkin niiiiin maaliman omistajaia.... mutta kun miä en myy!                nooo, kuka leikkii milläkin..ja arvostaa mitäkin...   mielipiteet on kuitenkin vapaita ihan niin kuin sullakin dr whou!

Jätkä

  • Vieras
Vs: Uusi kännykkä?
perstilallinen nyt pitää vaan lankapuhelimestaan kiinni.Ja tolppia pystyssä.Älä puutu aikuusten asioihin kun et niistä mitään tiedä.Lässytä omia lässytyksiäsi ja paina se luuri hormiis.

Isot on kirjoitukset tohtorilla, vaan miksi hän kirjoittaa kuin finniä puristeleva teini ?? ::)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Uusi kännykkä?
perstilallinen nyt pitää vaan lankapuhelimestaan kiinni.Ja tolppia pystyssä.Älä puutu aikuusten asioihin kun et niistä mitään tiedä.Lässytä omia lässytyksiäsi ja paina se luuri hormiis.

Isot on kirjoitukset tohtorilla, vaan miksi hän kirjoittaa kuin finniä puristeleva teini ?? ::)

Ei kukaan huomaa yhtäläisyyksiä erääseen poismenneeseen kirjoittajaan???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66058
Vs: Uusi kännykkä?
kellä muuten vielä lankapuhelin KÄYTÖSSÄ?  iteltä moinen katos jo melkein kymmenen vuotta sitten ja tapsikin on jo poissa...
    mutta tuo kossien puhelimen käyttö on miusta pikkasen outoa... hitosti tekniikkaa ja sitä eivät käytä/osaa edes hyödyntää.... hyvä että osaavat soittaa outoon numeroon...  mikä ei ole muistissa...                              ei niistä näytä mulle olevan mitään apuja noissa asioissa..

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Uusi kännykkä?
>Älä puutu aikuusten asioihin kun et niistä mitään tiedä

Jopas nyt kovasti lapsettaa.

 8)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66058
Vs: Uusi kännykkä?
noooo, siinä vaan nyt joku astunna varpaille tahi sitten eukko ei olekaan antannu tahi jotain muuta vastaavaa... maata mullistavaa..      ei noista pidä ottaa itteensä...   kellä tahansa lapsipäivä... 

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Uusi kännykkä?
Tällä tyypillä olis lähes uusi iPhone myynissä - tarjotkaa - voi lähteä tosi halvalla.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66058
Vs: Uusi kännykkä?
onkohan tuo muuten seuraava ongelma ihmisillä kun älyyn ladataan yhä enemmän tietoa ja asiaa?      eiks vähän aikaa sitten ollu juttua just sähköpostin ja kotitietsikan avauksen ja salauksen purun vaivoista kun kyseinen laitteen omistaja heittää lusikan nurkkaan...?         ja mistä net tiedot stten ongitaankaan kun paperilla ei enää ollenakaan mitään henkilöön liittyvää...?                           taitaa se y-sukupolvi olla kohta jo ovella...  elikkä emme tiedä mitään hesitä ja heidän tahdosta ja toivesita...... ja kuka hallinnoi sen jälkeen omaisuuden???