Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nössö sukupolvi  (Luettu 2418 kertaa)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Nössö sukupolvi
Oon kyllä samaa mieltä Clintin kans:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001233637.html
😊
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Nössö sukupolvi
Oon kyllä samaa mieltä Clintin kans:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001233637.html
😊

   Luin tuon jutun ja huomasin jotta kepulaaset poimi rusinat pullasta. Nössöjä on justa nää verovaroilla elätettävät tizinkoottajat. Kun markkinatalous pikkasen hipaisin tizinkoottajan perustusta, niin hirvee itku. Trump tuskin hyyssää tizinkoottajaa, että kyllä kusette omaan pöksyyn.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Nössö sukupolvi
mutta tiiätkö kuin paljon trump on jakannu massia maitontuotantoon?   jostain luin että on jopa osakkaana pikkumeijerissä...   kylläkii joku 70 miljuunaa litraa käsittelee viikossa....

carhu

  • Vieras
Vs: Nössö sukupolvi
Oon kyllä samaa mieltä Clintin kans:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001233637.html
😊

   Luin tuon jutun ja huomasin jotta kepulaaset poimi rusinat pullasta. Nössöjä on justa nää verovaroilla elätettävät tizinkoottajat. Kun markkinatalous pikkasen hipaisin tizinkoottajan perustusta, niin hirvee itku. Trump tuskin hyyssää tizinkoottajaa, että kyllä kusette omaan pöksyyn.


Vai huomasit tuollaista. Ihmekö tuo kun kyse on sinusta,niin huomaat kepuja ihan kaikissa yhteyksissä,vaikka kukaan muu niin ei teekkään. Remarin kepufobiaa pahimmillaan.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Nössö sukupolvi
Oon kyllä samaa mieltä Clintin kans:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001233637.html
😊
Mutta kun joku loukkaa amerikkalaisen herkkiä tunteita, alkaa oikeustaistelu välittömästi..tai sitten sen voikin ampua julkisella paikalla hengiltä, itsepuolustusta. Todella nössöä porukkaa.

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Nössö sukupolvi
Muistakaaha  se pojjaat ja tytöt että tehän sen pullamössösukupolven olette kasvattaneet. :-X
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Nössö sukupolvi
Trumpin pärstävärkistä tulee mieleen Johannes Virolainen. Molemmilla silmät tihrullaan ja värjätty tukka.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Nössö sukupolvi
Muistakaaha  se pojjaat ja tytöt että tehän sen pullamössösukupolven olette kasvattaneet. :-X
Tuota en allekirjoita.. Eihän ne edes syö pullaa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Nössö sukupolvi
mutta tiiätkö kuin paljon trump on jakannu massia maitontuotantoon?   jostain luin että on jopa osakkaana pikkumeijerissä...   kylläkii joku 70 miljuunaa litraa käsittelee viikossa....

  Nyt sää oot lukenu väärin. Et pysty väitettäs todistamaan. Ainut meijeri sillä on Melanie Trump.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: Nössö sukupolvi
Muistakaaha  se pojjaat ja tytöt että tehän sen pullamössösukupolven olette kasvattaneet. :-X
kyllähän esimerkiksi veetin ja sepeteuksen jälkipolvien kuvittelis olevan työhön tarttuvan kasvatuksen saaneitä :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Nössö sukupolvi
Muistakaaha  se pojjaat ja tytöt että tehän sen pullamössösukupolven olette kasvattaneet. :-X
Tuota en allekirjoita.. Eihän ne edes syö pullaa.
Ei niin mutta haisevat vasikoilta . Ainakin Jouni ja Skännä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

  • Vieras
Vs: Nössö sukupolvi
Muistakaaha  se pojjaat ja tytöt että tehän sen pullamössösukupolven olette kasvattaneet. :-X
Tuota en allekirjoita.. Eihän ne edes syö pullaa.
Ei niin mutta haisevat vasikoilta . Ainakin Jouni ja Skännä .
Syytön minä noiden kasvattamattomuuteen olen..välimatkaakin niin paljon, etten tukistamaan edes yletä.

meidän Isä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 437
Vs: Nössö sukupolvi
Nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisin.  Pullamössöä on nimenomaan tämä n.  50-60 luvulla syntynyt.  Vanhempi kävi sodan ja rakensi koko maan uudestaan.  Seuraava ei ole saanut aikaan mitään, jossei ruikutusta lasketa ansioksi. Tai jumalatonta velkaa joka seuraavalle nyt jätetään...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Nössö sukupolvi
Muistakaaha  se pojjaat ja tytöt että tehän sen pullamössösukupolven olette kasvattaneet. :-X
Tuota en allekirjoita.. Eihän ne edes syö pullaa.
Ei niin mutta haisevat vasikoilta . Ainakin Jouni ja Skännä .
Syytön minä noiden kasvattamattomuuteen olen..välimatkaakin niin paljon, etten tukistamaan edes yletä.
Älä välitä . Ei noi kaks tukistamisesta välit . Ne on masokisteja .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
Vs: Nössö sukupolvi
Nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisin.  Pullamössöä on nimenomaan tämä n.  50-60 luvulla syntynyt.  Vanhempi kävi sodan ja rakensi koko maan uudestaan.  Seuraava ei ole saanut aikaan mitään, jossei ruikutusta lasketa ansioksi. Tai jumalatonta velkaa joka seuraavalle nyt jätetään...
Juupas eipäs. 1929 ja siitä eteenpäin syntyneet mitään sotaa ole käyneet.