Viimeksi muokattu: 30.07.16 - klo:20:55 kirjoittanut Luomujussi
Tuossa lienee kai kyse mainonnan kohdistamisesta. Itse kun käyn sittarissa niin ei mene kauan kuin sähköpostissa kysely asiakastyytyväisyydestä. Voisko tuohon ilkeästi vastata.....
Mua ei haittaa jos vakikaupasta kysellään nimenomaan kyseisessä putiikissa asioinnista ja asiakastyytyväisyydestä ja ton mainonnan voi kieltääkin...ja kauppias on hyvä tyyppi...Sepe vois olla ihan onnessaan jos LIdlissä oltais sen asiakastyytyväisyydestä kiinnostuneita.....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.16 - klo:21:20Mua ei haittaa jos vakikaupasta kysellään nimenomaan kyseisessä putiikissa asioinnista ja asiakastyytyväisyydestä ja ton mainonnan voi kieltääkin...ja kauppias on hyvä tyyppi...Sepe vois olla ihan onnessaan jos LIdlissä oltais sen asiakastyytyväisyydestä kiinnostuneita..... Hankkija laittaa postia. En oo kieltäny, jotta pysyy vähän jyvällä.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.07.16 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.16 - klo:21:20Mua ei haittaa jos vakikaupasta kysellään nimenomaan kyseisessä putiikissa asioinnista ja asiakastyytyväisyydestä ja ton mainonnan voi kieltääkin...ja kauppias on hyvä tyyppi...Sepe vois olla ihan onnessaan jos LIdlissä oltais sen asiakastyytyväisyydestä kiinnostuneita..... Hankkija laittaa postia. En oo kieltäny, jotta pysyy vähän jyvällä. luulis sepeteuksen, veetin ja eemelin sähköpostiosoitteiden olevan kärkikymmenikössä kun kepu aloittaa vaalimainonnan
http://yle.fi/uutiset/s-ryhma_alkaa_kerata_tarkempaa_tietoa_asiakkaista__kuluttajaliitto_tyrmistyi_nyt_mennaan_pitkalle_yksityiselaman_asioihin/9055737 Lidllin ei tarvitse vahtia asiakasta.