Helpoimmillaan siellä vaan jumittaa selecto3:sen magneettiventtiili. Jos se jää auki niin paine kiertää kauhan käännön ohi pikaliittimille.
Koneesta riippuen kannattaa katsoa liitokset kuormaimen vaakapalkille asti. Käsinojan liitos itse käsinojassa -> käsinojan johtosarjan liitos ohjaamossa -> kuormaimen johtosarjan liitos hytin alla oikealla -> kuormainsovitteessa oleva "pääpistoke" -> kuormaimen vaakapalkilla oleva venttiili mistä löytyy selecto3, softdrive ja kauhanvapaukset magneettiventtiilit.
Jos se on vallun omanventtiilinkautta, niin melkoselvää että se venttiili on rikki. Oliko korjaus n. 800e per kara. Kohta palaa uudestaan.
Siinä on taas suomi-insinööri päässyt oikeeeen näyttäään..
tosiaan, ei vika vaan ominaisuus. Ne hajoavat kaikki, samaan tapaan kuin advance mallien lohkot jotka pomppivat päälle pois mielensä mukaan.