tuo on muuten se asia jota olen odotellu jo usiamman vuoden... ei luulis olevan niiiin hankala tehä juttua mediaan miten menee, esim. 5-7 vuoden jälkeen... mitä tekis toisin jne.... niistä olisi paljon enemmän oppia myös tuleville jatkajille kuin noista juuri valetuista pyhätöistä. luulis nyt jollain neuvontajärjestöllä olevan tuohon sen verta mielenkiintoa että jaksais tehäkin jutun....
toisaalta, surkeinta on kun toisetkin joutuu kärsimään... virheistä.
Eihän ainakaan maataloutta lähellä olevilla järjestöillä ole intressiä tuomaan epäonnistumisia esille, menis pisnekset jos ei uusia höynäytettäviä riittäisi.
Pankitkaan eivät varmaan mielellään huutele asiakkaiden maksuvaikeuksista ennenkuin on kivet lopullisesti kupissa..
Itse kyllä aikoinaan tallettelin noita suurinvestointeja tehneitten tulevaisuuden toiveista kertovia juttuja, muutama on tehnyt konkan ja aika moni roikkuu protestilistalla jatkuvasti..
Mutta minun asiani ei ole tuoda tapauksia esille, mutta ehkä pitäisi olla joku taho mikä toisi näitä, joskus rankkoihinkin tragedioihin johtaneita oman kestokyvyn ylittäneistä investoijista,,