Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Loistava puhe Sampo Terholta  (Luettu 1300 kertaa)

Sivupersoona

• Vieras

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Vs: Loistava puhe Sampo Terholta
Kuin Sassin sanomaa,miten onkin Sampo oppinut Sassilta.
Koko tämän palstan olemassa olen olen tuonut näitä juttuja esille mutta täälläkin on Rooman liiton hurmoksessa eläviä vaikka ei uskoisi.
Miksi ei viisaampia kuunneltu ?
Euro oli täydellinen floppi. Sengen sopimus oli täydellnien floppi. Rooman liiton laajentumis kiima oli ajaa koko Euroopan sotaan,Krimillä olisi rauhallista kuin huopatossu tehtaassa jollei Rooman liitto olisi mennyt ehottelemaan laajentumissopimuksiaan.
Käytännössä kaikki mitä rooman liitto on saanut aikaan on epäonnistumisien katkeamaton ketju.
Syksyllä Suomen kannattaa jättää eroanomus Brittien kanssa,rooman liiton puljusta on päästävä eroon.Euroopan kansojen yhteistyö ei tarvitse Rooman liittoa tuota valtavaa eliitin suojatyöpaikkaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta kun nyt on kansa saatu tuon eun taakse!   on se vaan niiin helppo matkustaa kun ei etes passaia tartte......   ja kun saabi tuoda vaikka mitä ilman maksui....

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Joka kerta kun olen Amerikan mantereella käynyt olen tarvinnut passin ja luottokortin.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joka kerta kun olen Amerikan mantereella käynyt olen tarvinnut passin ja luottokortin.

Amerikkalaaset on fiksui. Tuo luottokortti karsii persaukiset. EU:n pitäisi laitaa myös samat saannöt. Passi ja luottokortti. Muuten potku perseeseen.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho

Amerikkalaaset on fiksui. Tuo luottokortti karsii persaukiset. EU:n pitäisi laitaa myös samat saannöt. Passi ja luottokortti. Muuten potku perseeseen.
Siellä katsotaan karsaasti jos maksat käteisellä.

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lähdettiin jenkkireissun jälkeen katsomaan Bayeria - luottokortissa löytyi ja käteistä himppu tueksi. Makkaransyöjät elää menneisyydessä - luottokortti kelpasi vain autovuokraamoon. Järkytys.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Lähdettiin jenkkireissun jälkeen katsomaan Bayeria - luottokortissa löytyi ja käteistä himppu tueksi. Makkaransyöjät elää menneisyydessä - luottokortti kelpasi vain autovuokraamoon. Järkytys.
Taisi olla vielä sitä aikaa kun matkashekki oli kovaa valuuttaa...
Nothing is Something Worth Doing

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Ikinä en ole kohdannut luottokortilla mitään vaikeuksia.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ikinä en ole kohdannut luottokortilla mitään vaikeuksia.

Saksalaaset käyttää käteistä. Siksi niillä menee niin hyvin.