Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kumma juttu  (Luettu 2357 kertaa)

carhu

• Vieras
Vs: Kumma juttu

Pitää polkea hitaammin, kun vähemmät hommat tehdään entisellä porukalla.

Hitaasti polkemisen malliesimerkki tulee suommesta. Mavi. ;D ;D

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mavi vaan on niiiiiiin saamaton.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI

Pitää polkea hitaammin, kun vähemmät hommat tehdään entisellä porukalla.
Näin juuri ja viime viikolla todistettiin, ettei työpaikalla tarvitse tehdä töitä. Laiskuus ja alisuorittaminen ei ole potkujen peruste. Toisaalta on suomalaisten etu, että Katainen on kaukana täältä. Vielä kun saisi Stumpille suojatyöpaikan...
Stumppi lähteekin nyt Suomen edustajaksi noihin eroneuvotteluihin niin niistä saadaan inhimillisemmät ja jokaisesta tilanteesta jää kuva todisteeksi/muistoksi..

Älkää peloteltko! Viimeiksi kun Katainen neuvotteli rahoituskehyksestä eu:ssa, niin meille tuli maksettavaksi muiden maiden jäsenmaksu allennuksia.b Suomellekkin tarjottiin jäsenmaksualennusta mutta Katainen mukavana miehenä kieltäyty.

Mä väitän että jos Britit lähtee unionista, niin eu hajoaa jos joku ei rupea maksamaan brittien osuutta budjetista. Britit maksaa nettona 10 miljardia. Tuo summa jos nyky sääntöjen mukaan jaetaan niille jotka on maksajia lystissä, niin oisko miljardi per jäsenvaltio lähellä.Nämä joojoo valtiot eivät suostu maksamaan yhtään enempää yhteiseen kassaan.
Mutta jäähän sitä rahaakin enemmän eu:n kassaan, kun ei tarvi maksaa tukia briteille..eikös se mene melkein fifty-fifty....meillekkinhän uskoteltiin, että jäsenmaksuja vastaan saadaan vielä suurempi potti takaisin..

Mä oon epäilyt että onko nää Kokoomus politikot entisiä mäkimiehiä näine fifty-sexty juttuineen.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!