Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Islanti  (Luettu 3042 kertaa)

Sivupersoona

• Vieras
Islanti
Fantastista, Islanti pudotti leuhkat englantilaiset jatkosta em-futiksessa. Kyl engelsmanneja mahtaa vatuttaa nyt.  Tämä oli kansainvälisen jalkapallon kaikkien aikojen suurin yllätys. Daavid voitti Goljatin, niin kuin Raamatun kertomuksessakin.

Eikä Islannin voitto ollut mikään onnenkantamoinen, ne pelasi todella hyvin, fyysisesti erittäin vahvoja ja kovaluisia pelaajia, seuraavassa pelissä Ranskaa vastaan fransmannit tulee olemaan saarelaisten kanssa vielä kusessa.  Nähdyn perusteella ei Islannin voitto Ranskasta olisi enää mikään jättiyllätys.

Viimeksi muokattu: 28.06.16 - klo:00:42 kirjoittanut Sivupersoona

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Islanti
mutta onkohan noilla islannin toimittajilla ihan kaikki kotona????   kuuntelin tuota kuin selostajalla karkas mopo kun joku potki maalin...                      siis, aikuisten oikeesti, onko tuo mitenkään normaalia????              ja julkisesti vielä!

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Pieni kansa, suuri... Islantilaisten huhhuttelu-huuto stadionilla on kyllä tehokas. Miljonäärit hävis.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Köntys

• Vieras

Oliko toi nyt se BREXIT mistä on kohkattu?

Viljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jalkapallo fanien henkistä tilaa ei tarvitse tutkia, kaikki tulee näkyviin pelin eri vaiheissa.

epäonnensoturi

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Fantastista, Islanti pudotti leuhkat englantilaiset jatkosta em-futiksessa. Kyl engelsmanneja mahtaa vatuttaa nyt.  Tämä oli kansainvälisen jalkapallon kaikkien aikojen suurin yllätys. Daavid voitti Goljatin, niin kuin Raamatun kertomuksessakin.

Eikä Islannin voitto ollut mikään onnenkantamoinen, ne pelasi todella hyvin, fyysisesti erittäin vahvoja ja kovaluisia pelaajia, seuraavassa pelissä Ranskaa vastaan fransmannit tulee olemaan saarelaisten kanssa vielä kusessa.  Nähdyn perusteella ei Islannin voitto Ranskasta olisi enää mikään jättiyllätys.
Voi ***** on tämä englannin kannattaminen jalkapallossa pitkäjänteistä touhua, aina konttaavat arvokisoissa. Ehkä seuraavissa kisoissa sitten.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Oliko toi nyt se BREXIT mistä on kohkattu?
Nimenomaan. From Great Britain to little England.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

jeep

• Vieras

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Olen siellä käynyt ja täytyy sanoa että sitkeää on porukka siellä,meinaan olosuhteet on haastavat.
Mikä olisi hienompaa kuin Islannin voitto rooman liiton jäsenestä.
Siellä on sitä aitoa "maalämpöä" josta täällä saadaan vain haikuja kovan sähkön käytön ohessa ja se sähkö on tuontisähköä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

jeep

• Vieras
Olen siellä käynyt ja täytyy sanoa että sitkeää on porukka siellä,meinaan olosuhteet on haastavat.
Siellä on sitä aitoa "maalämpöä" josta täällä saadaan vain haikuja kovan sähkön käytön ohessa ja se sähkö on tuontisähköä.

SAS:lla on asenne kohdillaan.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho

Mulla on aina asenne kohdallaan ja jeepilläkin aika usein.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

jeep

• Vieras

Kiitos.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho

Kiitos.
Ei kestä Kiitos!

Sivupersoona

• Vieras
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000000708996.html
http://www.talouselama.fi/uutiset/islanti-antoi-pankkiensa-kaatua-nyt-haamottaa-2-tyottomyys-3360273

Ja vielä kerran, kaikille EU uskovaisille.

Euroopassakin pitäisi antaa pankkien kaatua, nytkin taas jotain kriisiä pukkaa sillö sektorilla. Ja kansa maksaa.