keskusteltiin suurella porukalla kultakatriinakupposet ja pikkusuolaset kourassa maatalouspolitiikasta, mistäpä muustakaan
, siinä yritimme pitkän tovin muistella josko kokoomus olisi koskaan kautta aikojen tehnyt jonkin positiivisen päätöksen etelän viljanviljelijän näkökannalta mutta eipä muistunu mieleen, tokihan ehdotuksia on kuten esimerkiksi maatalouden pudottaminen alempaan energiaveroluokkaan teollisuuden kanssa samalle viivalle mutta niitähän ei lasketa, kepulaisetkin vois luvata vaikka kuun taivaalta mutta yleensä antavat vain pidettäviä lupauksia

muistakko sinä

Sinähän kovasti kannat huolta etelän viljanviljelijöistä.
Kyllä me yritettään pitää VeetiEemelit leivän syrjässä kiinni.. 
kyllä minä luulen ja epäilen jotta jos piialla ja veetillä olis yhteinen kelkka niin piika yrittäs pudottaa veetiin kelkasta, ainakin jos olisi semmoinen urheilumallin kelkka jossa ei olis mitään kahvoja mistä pitää kiinni

Älä sinä nyt paskaa jauha.. Minulla ei ole kuule pahaa sanaa sanottavana etelän viljanviljelijästä, koska meillä ei ole viljavainiota nähty viiteen vuoteen, eikä mitään mielenkiintoa siihen suuntaan. Antaa sen viljellä, joka osaa ja tahtoo. Meillä kyllä riittää tekemistä ilman sitäkin riesaa..
Mukava se on viljaan erikoistuneelta kärrykuormittain hakea, kun tietää, että laatu on kohdallaan ja varmasti on priima tavaraa. Ei tarvi hallaa pelätä, eikä syyssateita..