Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suvun tyhmin  (Luettu 1227 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22303
Suvun tyhmin
Pitää taloa, samalla äänestää kepua ja maksaa mtk;n jäsenmaksun.

Nyt meuhkataan 48 miljoonan kriisipaketin laukeamisesta. Härskiä kepuloismtkoloislaista propakandaa.
Avataas pikkusen.

50000 tilaa, jos kaikille maksettaisiin tasapuolisesti, joka ei tietenkään ole kepumtk;n tavoite, tekisi se 960 ekeä tila.
Jos noin kymmenelle tuhannelle kotieläintilalle, mikä onkin  tarkoitus. Tekisi se 4800 ekeä tila. Onko tosiaan maatalouden pelastaminen noin pienestä kiinni.

Kovin pienistä meuhkataan. Miksi itse itsensä konkurssiin ajanut pitäisi palkita erikseen.

Onkohan talojuissi ihan pikkasen tyhmä.

Kovin henskeleitä paukutellen on annettu ymmärtää oltavan niin yrittäjää, niin yrittäjää. Kuitenkin yrittämisen ja sen riskin ihan aakkosetkin olleet hukassa tai peräti tuntemattomia. Luultu että MINÄ yritän, muut maksakoot.

Ja voisi kepumtk ihan reilusti sanoa edes; oote omillanne, sori siitä

Viimeksi muokattu: 21.05.16 - klo:04:18 kirjoittanut Eemeli

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Suvun tyhmin
Pitää taloa, samalla äänestää kepua ja maksaa mtk;n jäsenmaksun.

Nyt meuhkataan 48 miljoonan kriisipaketin laukeamisesta. Härskiä kepuloismtkoloislaista propakandaa.
Avataas pikkusen.

50000 tilaa, jos kaikille maksettaisiin tasapuolisesti, joka ei tietenkään ole kepumtk;n tavoite, tekisi se 960 ekeä tila.
Jos noin kymmenelle tuhannelle kotieläintilalle, mikä onkin  tarkoitus. Tekisi se 4800 ekeä tila. Onko tosiaan maatalouden pelastaminen noin pienestä kiinni.

Kovin pienistä meuhkataan. Miksi itse itsensä konkurssiin ajanut pitäisi palkita erikseen.

Onkohan talojuissi ihan pikkasen tyhmä.

Kovin henskeleitä paukutellen on annettu ymmärtää oltavan niin yrittäjää, niin yrittäjää. Kuitenkin yrittämisen ja sen riskin ihan aakkosetkin olleet hukassa tai peräti tuntemattomia. Luultu että MINÄ yritän, muut maksakoot.

Ja voisi kepumtk ihan reilusti sanoa edes; oote omillanne, sori siitä

Et oo peilin luona viime aikoina käynyt?
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22303
Vs: Suvun tyhmin
Usein, ilman henskelien paukuttelua.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Suvun tyhmin
Usein, ilman henskelien paukuttelua.

Taitaa teillä se kapistus olla sitten rikki.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Suvun tyhmin
mutta miksi sitten tukea pitäisi maksaa siulle lisää ja viljan hintaa nostaa?    ettei vaan olis liikoja investoitu sielläkin puolella...

carhu

  • Vieras
Vs: Suvun tyhmin
Pitää taloa, samalla äänestää kepua ja maksaa mtk;n jäsenmaksun.

Nyt meuhkataan 48 miljoonan kriisipaketin laukeamisesta. Härskiä kepuloismtkoloislaista propakandaa.
Avataas pikkusen.

50000 tilaa, jos kaikille maksettaisiin tasapuolisesti, joka ei tietenkään ole kepumtk;n tavoite, tekisi se 960 ekeä tila.
Jos noin kymmenelle tuhannelle kotieläintilalle, mikä onkin  tarkoitus. Tekisi se 4800 ekeä tila. Onko tosiaan maatalouden pelastaminen noin pienestä kiinni.

Kovin pienistä meuhkataan. Miksi itse itsensä konkurssiin ajanut pitäisi palkita erikseen.

Onkohan talojuissi ihan pikkasen tyhmä.

Kovin henskeleitä paukutellen on annettu ymmärtää oltavan niin yrittäjää, niin yrittäjää. Kuitenkin yrittämisen ja sen riskin ihan aakkosetkin olleet hukassa tai peräti tuntemattomia. Luultu että MINÄ yritän, muut maksakoot.

Ja voisi kepumtk ihan reilusti sanoa edes; oote omillanne, sori siitä
Pitää taloa ,äänestää, kokomustaa eikä maksa etujärjestönsä jäsenmaksua ja paukuttelee henkseleitään, eikä ole katkero maitoviljelijälle,vaan hyvin hyvin oikeuden mukainen. :D :D

Jätkä

  • Vieras
Vs: Suvun tyhmin
Usein, ilman henskelien paukuttelua.

 Varmaan se aamuk usella käydessä on hankala henkseleitä paukuttaa, ettei tipu kengille tippa kerrallaan.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Suvun tyhmin
vaippa sen takaa että ei edes reisille mene....