Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EHDOTON EI !  (Luettu 3563 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: EHDOTON EI !
Miksi hulttioinvestointeja pitää tukea!

navettapiika

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !
Miksi hulttioinvestointeja pitää tukea!
Sinulla tuota vaaraa ei ole, kun ne investoinnit ovat olleet nollalinjalla alusta saakka. ::)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: EHDOTON EI !
Miksi hulttioinvestointeja pitää tukea!
Sinulla tuota vaaraa ei ole, kun ne investoinnit ovat olleet nollalinjalla alusta saakka. ::)

  Me Veetin kans on investoitu eläkkeisiin.  ;)

RainMan

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !
Mun mielestä yli 55 v ukkojen ei pidä enää neuvoa nuorempien viljelijöiden tekemisiä kun itse on eletty ihan toisenlaisessa ajassa . 8)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: EHDOTON EI !
Mun mielestä yli 55 v ukkojen ei pidä enää neuvoa nuorempien viljelijöiden tekemisiä kun itse on eletty ihan toisenlaisessa ajassa . 8)

 Jokainen sukupolvi tekee samat virheet. Näinhän sen pitää evoluution mennä. Ihmiskunta jalostuu, kun tyhmin jää tilalle ;)

RainMan

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !
Mun mielestä yli 55 v ukkojen ei pidä enää neuvoa nuorempien viljelijöiden tekemisiä kun itse on eletty ihan toisenlaisessa ajassa . 8)

 Jokainen sukupolvi tekee samat virheet. Näinhän sen pitää evoluution mennä. Ihmiskunta jalostuu, kun tyhmin jää tilalle ;)

Kiitos samoin  ... ;D

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22240
Joko kissanpoikien simmut aukeaa
Jos olisi Kokoomuslainen maa- ja metsätalousministeri, ei asioiden hoito olisi näin typerää.

Kasvituotanto paininut koko EU-ajan hinnanlaskujen kanssa, kustannusten yhä noustessa, sikamiehet jo tovin, mutta tissinkoittaja vasta tapailee ensiaskeleitaan markkinataloudessa.
Jos heti ollaan housut kintuissa on vika tyystin muualla kuin"romahtaneissa" markkinoissa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65871
Vs: EHDOTON EI !
oliko se viime hallituksen aikaan yhtään toisenlaista????    ite muistan vain sen että evira ja mavi vaati ihan mieletöntä kirjaamista muu ei sitten toiminu senkään verta....                                btw, veeti, olekko yhtään miettiny tehä muuta kuin sen kahukaura halmeen?          entäs se puhdaskaura?    joku perkle maksoi kuulema jopa 228 euroa tonnilta.

navettapiika

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !
SHHHH, Oksa..ne on niille "tosi" viljelijöille.. ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65871
Vs: EHDOTON EI !
oho, sori!   en muistannu moista....... mulla tänään pätkii valvomisen johosta....

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: EHDOTON EI !
Mun mielestä yli 55 v ukkojen ei pidä enää neuvoa nuorempien viljelijöiden tekemisiä kun itse on eletty ihan toisenlaisessa ajassa . 8)

 Jokainen sukupolvi tekee samat virheet. Näinhän sen pitää evoluution mennä. Ihmiskunta jalostuu, kun tyhmin jää tilalle ;)

Kiitos samoin  ... ;D

 Ootkos jääny. Mä en jääny, läksin.  ;)

carhu

  • Vieras
Vs: EHDOTON EI !
Mun mielestä yli 55 v ukkojen ei pidä enää neuvoa nuorempien viljelijöiden tekemisiä kun itse on eletty ihan toisenlaisessa ajassa . 8)

 Jokainen sukupolvi tekee samat virheet. Näinhän sen pitää evoluution mennä. Ihmiskunta jalostuu, kun tyhmin jää tilalle ;)

Kiitos samoin  ... ;D

 Ootkos jääny. Mä en jääny, läksin.  ;)

 Mitenkään aliarviomatta kykyjäsi.Viisaasti teit. ;) ;D ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: EHDOTON EI !
Mun mielestä yli 55 v ukkojen ei pidä enää neuvoa nuorempien viljelijöiden tekemisiä kun itse on eletty ihan toisenlaisessa ajassa . 8)

 Jokainen sukupolvi tekee samat virheet. Näinhän sen pitää evoluution mennä. Ihmiskunta jalostuu, kun tyhmin jää tilalle ;)

Kiitos samoin  ... ;D

 Ootkos jääny. Mä en jääny, läksin.  ;)

 Mitenkään aliarviomatta kykyjäsi.Viisaasti teit. ;) ;D ;D

 Ilman muuta. Eihän kyvyistä oo kiinni, vaan tahdosta. Kotona on niin kiva olla äikän helmoissa.  ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: EHDOTON EI !
Me Veetin kans on investoitu eläkkeisiin.  ;)
Perämettiä jos oot ostanu vanahuuvven turvaksi niin ei näillä kantohinnoilla Lauantaita Gotleriksi muuteta.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.