Kaverin muutaman vuoden vanhassa portaattomassa alkoi varoitusvalot vilkkumaan ja syyksi paljastui vaihteiston jäähdytyksen nestepumpun
toimimattomuus. No agrilta kysymään pumppua... Hinta 2090 euroo ja ei enää yhtään jäljellä. Vähän aika sitten näytti saldoa 35
pumppua! Nämä pumput mennyt tänä keväänä kylvötöissä paskaksi. Kaljakorin kokoisella kasalla "pumppuja" rahaa kääritty
70 000 euroa !!!
miettikää hyvät merkkiuskolliset isännät vaikka polttoainelämmittimen kiertovesipumppua hintaan 40 euroa kappale...
Usko tämän merkin varaosahinnoitteluun mennyt lopullisesti.
Mitenkään ketään loukkaamatta,mutta vain todella hyvin toimeentuleva viljelijä voi ajaa tuolla Teerellä. Vaatii vahvaa itse tuntoa tuolla etelämpänä ajaa esim. vaikkapa nyt kotimaisella.
Deere on Suomen toiseksi myydyin, eli paljon on hyvin toimeentulevia tiloja. Meil ei oo ollu muuta vikaa, kuin se kuuluisa kannentiiviste yhdesti. Kyllä kun uuteen Deereen istuu, voi heti aistia sen laadun.
Kun joku VarioVt:n aluevaihdosta puhui, niin mites Valtran Directi, jossa on neljä aluetta, voiko vaihtaa lennossa? Deeressä voi, Casessa on kolme nopeusmuistia joiden välillä voi valita pysähtymättä. On siis portaattomia ja "portaattomia" vaihteistoja. Entä kun VarioVt hyytyy tiealueella ylämäkeen? Pysähdyt kokonaan, vaihdat alueen, pääset mäen päälle, pysähdyt, vaihdat alueen ja matka jatkuu, todella ylivoimaista.