Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Austraalia toimii oikein.  (Luettu 9150 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: Austraalia toimii oikein.
niin, eik noi tanskan ja ruottin väliä kulkevat " veneilijät" ole palautuslistalla?       ihme porukkaa kun noista kuivista maistakin löytyy aian noita laivureita noinkin paljon...

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334

carhu

  • Vieras
Vs: Austraalia toimii oikein.
http://yle.fi/uutiset/australia_palauttanut_kolme_veneellista_turvapaikanhakijoita/8866957?ref=leiki-uu

  EU:n pitäisi myös palauttaa kaikki veneellä tulijat.

 Kyllä Eu:n olisi tullut toimia oikein monessa muussakin asiassa.Pahin päällä oleva moka tällä hetkellä tuo Venäjän "kouluttaminen" talouspakotteilla. Lapsellista toimintaa Eu:lta. ;) :D :D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: Austraalia toimii oikein.
http://yle.fi/uutiset/australia_palauttanut_kolme_veneellista_turvapaikanhakijoita/8866957?ref=leiki-uu

  EU:n pitäisi myös palauttaa kaikki veneellä tulijat.

 Kyllä Eu:n olisi tullut toimia oikein monessa muussakin asiassa.Pahin päällä oleva moka tällä hetkellä tuo Venäjän "kouluttaminen" talouspakotteilla. Lapsellista toimintaa Eu:lta. ;) :D :D

  Tää lista ei lopu koskaan, jos tuolle tielle lähdetään. ;D

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13079

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13079
Vs: Austraalia toimii oikein.
Suosittelen Epäonnensoturille palstan vaihtoa.

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Austraalia toimii oikein.
Suosittelen Epäonnensoturille palstan vaihtoa.
Miksi?   ???

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Austraalia toimii oikein.
Suosittelen Epäonnensoturille palstan vaihtoa.
Miksi?   ???

Sää olet suvakki, sellaisia ei katota hyvällä tääl. Tarttis vihata kaikkia erivärisiä. Tai jotain... ;D
It ain't over till the fat lady sings

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Austraalia toimii oikein.
Suosittelen Epäonnensoturille palstan vaihtoa.
Miksi?   ???

Sää olet suvakki, sellaisia ei katota hyvällä tääl. Tarttis vihata kaikkia erivärisiä. Tai jotain... ;D
Joo joillekin tulee paha olo, kun toiset puolustaa "MATUJA".

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13079
Vs: Austraalia toimii oikein.
Suosittelen Epäonnensoturille palstan vaihtoa.
Miksi?   ???
Olisi hyvä omata mielipiteitä, omia tai edes lainattuja. Kärkyt lausuntoja asioista, joissa mielipiteet puolesta ja vastaan löytyvät helposti netistä.  Omaatko paljonkin kokemusta anonyymien ilmiantojen tehtailusta esim. vihapuhe-perusteella ? Mitä teet täällä ?