Jeps, maitumiehet net päriää. Ameriikasaki...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 29.04.16 - klo:16:47Jeps, maitumiehet net päriää. Ameriikasaki... ossuuskunta se tais tuoki olla
mutta aatelkaas! sepe jopa kehuu jotain maidonjalostajaa! onko hullumpaa kuultu? ja tuo hankkii maitonsa ...?
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 29.04.16 - klo:20:57mutta aatelkaas! sepe jopa kehuu jotain maidonjalostajaa! onko hullumpaa kuultu? ja tuo hankkii maitonsa ...? Taas väärin. Mää on moittinut koko ajan maitomonopolia. Koska olisin esim. Juustoporttia, Kaslinkiä moittinu. En koskaan.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 29.04.16 - klo:16:49Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 29.04.16 - klo:16:47Jeps, maitumiehet net päriää. Ameriikasaki... ossuuskunta se tais tuoki olla Ei osuuskunnassa jaeta osakkeita..
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.04.16 - klo:09:53Lainaus käyttäjältä: Oksa - 29.04.16 - klo:20:57mutta aatelkaas! sepe jopa kehuu jotain maidonjalostajaa! onko hullumpaa kuultu? ja tuo hankkii maitonsa ...? Taas väärin. Mää on moittinut koko ajan maitomonopolia. Koska olisin esim. Juustoporttia, Kaslinkiä moittinu. En koskaan. Jyystöportto ja Käsilinkki
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.16 - klo:11:35Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.04.16 - klo:09:53Lainaus käyttäjältä: Oksa - 29.04.16 - klo:20:57mutta aatelkaas! sepe jopa kehuu jotain maidonjalostajaa! onko hullumpaa kuultu? ja tuo hankkii maitonsa ...? Taas väärin. Mää on moittinut koko ajan maitomonopolia. Koska olisin esim. Juustoporttia, Kaslinkiä moittinu. En koskaan. Jyystöportto ja Käsilinkki Mäntsälän sellin Juustoportin myymälän opasteita Valio jarrutti pitkään. Nyt ne viimein on paikoillaan.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.04.16 - klo:15:31Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.16 - klo:11:35Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.04.16 - klo:09:53Lainaus käyttäjältä: Oksa - 29.04.16 - klo:20:57mutta aatelkaas! sepe jopa kehuu jotain maidonjalostajaa! onko hullumpaa kuultu? ja tuo hankkii maitonsa ...? Taas väärin. Mää on moittinut koko ajan maitomonopolia. Koska olisin esim. Juustoporttia, Kaslinkiä moittinu. En koskaan. Jyystöportto ja Käsilinkki Mäntsälän sellin Juustoportin myymälän opasteita Valio jarrutti pitkään. Nyt ne viimein on paikoillaan. Olen onnesta soikeana, että olen noin vaikuttavan firman tuottaja..hienoa. Tällä ylpeydellä ei ole rajaa.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.04.16 - klo:15:33Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.04.16 - klo:15:31Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.16 - klo:11:35Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.04.16 - klo:09:53Lainaus käyttäjältä: Oksa - 29.04.16 - klo:20:57mutta aatelkaas! sepe jopa kehuu jotain maidonjalostajaa! onko hullumpaa kuultu? ja tuo hankkii maitonsa ...? Taas väärin. Mää on moittinut koko ajan maitomonopolia. Koska olisin esim. Juustoporttia, Kaslinkiä moittinu. En koskaan. Jyystöportto ja Käsilinkki Mäntsälän sellin Juustoportin myymälän opasteita Valio jarrutti pitkään. Nyt ne viimein on paikoillaan. Olen onnesta soikeana, että olen noin vaikuttavan firman tuottaja..hienoa. Tällä ylpeydellä ei ole rajaa. Kun Ilmajoen osuusmeijeri oli vaikeuksissa, niin Valion pomo soitti Ilmajoen pomolle että olis oikea aika liittyä valioon tai oot konkassa. Liittyivät Juustoporttiin. On siellä Koskenkorvalla joitain selkarangallisia ihmisiä. Toiset ratsastaa vasikoilla, anteeksi ovat vasikoita.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.04.16 - klo:15:37Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.04.16 - klo:15:33Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.04.16 - klo:15:31Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.16 - klo:11:35Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.04.16 - klo:09:53Lainaus käyttäjältä: Oksa - 29.04.16 - klo:20:57mutta aatelkaas! sepe jopa kehuu jotain maidonjalostajaa! onko hullumpaa kuultu? ja tuo hankkii maitonsa ...? Taas väärin. Mää on moittinut koko ajan maitomonopolia. Koska olisin esim. Juustoporttia, Kaslinkiä moittinu. En koskaan. Jyystöportto ja Käsilinkki Mäntsälän sellin Juustoportin myymälän opasteita Valio jarrutti pitkään. Nyt ne viimein on paikoillaan. Olen onnesta soikeana, että olen noin vaikuttavan firman tuottaja..hienoa. Tällä ylpeydellä ei ole rajaa. Kun Ilmajoen osuusmeijeri oli vaikeuksissa, niin Valion pomo soitti Ilmajoen pomolle että olis oikea aika liittyä valioon tai oot konkassa. Liittyivät Juustoporttiin. On siellä Koskenkorvalla joitain selkarangallisia ihmisiä. Toiset ratsastaa vasikoilla, anteeksi ovat vasikoita. Olekko sää joku salakuuntelija?? Antaa Juustoportillekkin lisää tuottajia, ei se ole meiltä pois. Kuka ihme lisää haalii, kun entisilläkin pärjää..