SS, unohda. Isä silloin 70-80 taiteessa noi veti ja katkeili jne ja saviseutu, niin täynnä savee ne on, jo 25v sitten
Sillä myyrällä sitten tuhos ne risuojat, muut jotenkin toimivat tiilisalaojat jne, Sillä myyrällä joskus vedin kivisissä ensivedon, missä olis vähemän isoja kivijä ennen kun väkisin vetää sen "oikean" auran poikki.
Kyllähän ss olis vermeet, jos kuskeja vaan olis? Seiskatonnisen perään se aura, tietty pitää vaikka 5 kertaa vähän syvemälle sitten vasta putki ja soraa. Siinä jos ei pitoo, se toinen 7000 vetämään toisen edessä. Ihan taka kuupalla soraa tai lapioda kärrystä alespäin. Ja minäkin alkukaudella lapion auki ne alut päälinjaan auki sen 60-80cm syvä, 20cm levee ja 20m pitkä. Siinä jos tarpeeksi ihmisiä, voi vuorotella noi hommat. Minimissään 3hlö. 2joka ajaa 7000set, ja yks joka siirtää soran. Noi tunnustelut ja lapiomiset voi tehdä etäkäteen, yksin, sitten porukassa nää muut, varsinaiset putkenlaskut ja sorastukset
Jos nyt joku mega, T tai vielä uuempi, ei vältämättä isoin, naapurisi haluais tulla ajaa jolla on salaoja auraa, niin yksi ajaa taka kuupalla soraa, toinen mättää, tulee taukoja kaikille, mutta jos kaksi kuupaa kuskeineen jo joutaa. Siinä oheessa vetää ulos sen putken kiepistä, ei tarvii edes kieppitelinettä. Joskus ihan yksin puljanut, hyppimistä siinä on, mutta kuivempaa kun tekemättä mitään se on kuitenkin
Siis halvimillaan, jos kuskeja piisaa
Se veto apu, kun pyörä lipsuu, mulla nyt keväällä oli 8v tyttö pyöräkoneella missä hydro voimaansiirto, innoisaan hän oli siitä, tööttillä tai puhelu paina kaasua tai lopeta. Siinä, kun ei nyt aina tarpeeksi ihmisiä, niin sen hamoitelin jo Rc servoa kaasuun niin ite vois vetää iteensä, ei siinä hirveitä matkoja kuitenkaan, niin ehtii jossain korjata suunan
Ja liian kuivaan, se on kovaa kuin mikä, mutta toukojen jälkeen, silloin pinta niitsä ,äristä kohdista on kuivia ja pito hyvä ja menee kuin voihin kevyesti.
Viimeksi muokattu: 27.07.25 - klo:14:52 kirjoittanut klapikasa