No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista
Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.
Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€.
Niinpä onne kivoja neet.
Polkupyöranketjua jakopää ja vanoksen tiivisteet arabikumia. Männänrenkaan tehty vuorimännystä. Ja ne saatanan tunnistinmatot penkeissä, punanen ukko naama pallossa kerran kuussa.
Ei siinä autossa ollu muuta hyvää kun automaattilaatikko ja perämurikka.
Mulla sama ku alaperalla, plus 300tkm ja vielä en oo isoihin ongelmiin törmännyt. Paitsi ne shottibrikan kokoiset etujarrulevyt, meni kieroon jostain syystä. Ja uudetkin väristää taas, jarruttaessa:-X Mikähän niissä voi olla vikana? Helevatan kalliit, kun on kunnon pysäyttimet. Paniikkijarrutuksia ei oo tarvinut tehdä, eikä muutenkaan jarrutella kovin, vesilätäköistä ei oo kuumilla jarruilla ajettu eikä jarrut laahaakaan, kai, eihän sitä tunne kun on riittävästi voimaa
Seuraava vois olla Viano, mutta mistä budjettiin sopiva.