Ei edes PerSut ole esittäneet tollasia aivopieruja kuin toi Kokkari.....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 16.04.16 - klo:19:55Ei edes PerSut ole esittäneet tollasia aivopieruja kuin toi Kokkari.....Verisuonet räjähtelee... kun minkki käy kanalassa.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 16.04.16 - klo:19:31Helvetillinen velka tuosta on tulossa Lapset sen maksaa. Tee siis kakaroistasi hyvin toimeentulevia ja rikkaita että on valtiollakin mistä ottaa.
Helvetillinen velka tuosta on tulossa
Lainaus käyttäjältä: kantola - 16.04.16 - klo:19:33Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 16.04.16 - klo:19:31Helvetillinen velka tuosta on tulossa Lapset sen maksaa. Tee siis kakaroistasi hyvin toimeentulevia ja rikkaita että on valtiollakin mistä ottaa. Mää oon opettanut niille, että muuttavat lahjakkuuksiensa kanssa pois Suomesta, ettei tarvitse maksaa tätä syömävelkaa joihin ovat syyttömiä
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 16.04.16 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: kantola - 16.04.16 - klo:19:33Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 16.04.16 - klo:19:31Helvetillinen velka tuosta on tulossa Lapset sen maksaa. Tee siis kakaroistasi hyvin toimeentulevia ja rikkaita että on valtiollakin mistä ottaa. Mää oon opettanut niille, että muuttavat lahjakkuuksiensa kanssa pois Suomesta, ettei tarvitse maksaa tätä syömävelkaa joihin ovat syyttömiä JOs on lahjakas hyvin koulutettu ja hyvässä virassa niin ei kai toi syömävelka edes itseä kosketa. Se koskettaa niitä vähävaraisia joita on helppo rokottaa.....Siis meillä menee hyvin niillä joilla on töitä ....huonommin menee työttömillä, vanhuksilla ja sairailla....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 16.04.16 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 16.04.16 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: kantola - 16.04.16 - klo:19:33Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 16.04.16 - klo:19:31Helvetillinen velka tuosta on tulossa Lapset sen maksaa. Tee siis kakaroistasi hyvin toimeentulevia ja rikkaita että on valtiollakin mistä ottaa. Mää oon opettanut niille, että muuttavat lahjakkuuksiensa kanssa pois Suomesta, ettei tarvitse maksaa tätä syömävelkaa joihin ovat syyttömiä JOs on lahjakas hyvin koulutettu ja hyvässä virassa niin ei kai toi syömävelka edes itseä kosketa. Se koskettaa niitä vähävaraisia joita on helppo rokottaa.....Siis meillä menee hyvin niillä joilla on töitä ....huonommin menee työttömillä, vanhuksilla ja sairailla....Mutta periaatteesta. Miksi minun lasteni pitäisi maksaa "isovanhempiensa" tai kommarien virheistä. Vaikka olisi varaakin
no jos mä sitten uskallan. tässon tosiaan soittajapoika kun kirjoittaa. elonkerjuun simo.http://www.kantrilehti.fi/kolumnit/kolumnit/sovittaisiinko-n%C3%A4in-1.142929