Lainaus käyttäjältä: Oksa - 09.04.16 - klo:20:04mutta tietääkö kukaan saabiko noita särkyneitä merkkejä korjata? ite laittasin ainakin ruuvilla läpi kun auto pihaan tulossa..Muutamalle olen laittanut ruuvilla kiinni, kun on löytyneet ehjänä.Poralla reikä ja 4 mm ruuvilla kiinni.
mutta tietääkö kukaan saabiko noita särkyneitä merkkejä korjata? ite laittasin ainakin ruuvilla läpi kun auto pihaan tulossa..
"Meillä ainakin meni kyllä ihan läpi vaikka yhdeltä puuttui kaikki merkit."No mitäs ihmettä Kyllä se on väärin ku toisia rokotetaan! Mutta hyvä, että teille ei tullut mitään Niin ja meillä oli tosiaan kysymys EU-tarkastuksesta, rekisteröinti ja merkintä. Ei nautapalkkiojutut. Pitääpäs tutustua niihin valvontapöytäkirjoihin tarkemmin.Juu eihän niitä merkkejä tosiaan saa uudelleenkiinnittää..
Voiko nämä merkkijutut olla oikeasti näin vaikeita? Kun löytyy irronnut/rikkinäinen merkki, tilataan uusi, ja laitetaan se paikalleen. Kaikki ylimääräinen merkkien jemmailu ja korjailu on jostakin tosi syvältä.
Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 11.04.16 - klo:08:25Voiko nämä merkkijutut olla oikeasti näin vaikeita? Kun löytyy irronnut/rikkinäinen merkki, tilataan uusi, ja laitetaan se paikalleen. Kaikki ylimääräinen merkkien jemmailu ja korjailu on jostakin tosi syvältä. Voi olla. Asia ei vaan mene jakeluun. Ei edes näin yksinkertainen Itse olen jo lopettanut asiasta valistamisen koska se on täysin turhaa. Hauskempi sit lukea noita "tarkastaja valitti väärinasennetuista merkeistä"-viestiketjuja
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 12.04.16 - klo:09:07Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 11.04.16 - klo:08:25Voiko nämä merkkijutut olla oikeasti näin vaikeita? Kun löytyy irronnut/rikkinäinen merkki, tilataan uusi, ja laitetaan se paikalleen. Kaikki ylimääräinen merkkien jemmailu ja korjailu on jostakin tosi syvältä. Voi olla. Asia ei vaan mene jakeluun. Ei edes näin yksinkertainen Itse olen jo lopettanut asiasta valistamisen koska se on täysin turhaa. Hauskempi sit lukea noita "tarkastaja valitti väärinasennetuista merkeistä"-viestiketjuja Mutta oletkos kuullu, että tarkastaja olisi sanonut, että tuohon ei sitten merkkiä laiteta... Meillä sanoi, kun yhdellä on vain tynkä jäljellä..tarina ei kerro, miten tuo on tapahtunut ja missä loppu korva+merkki on..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 12.04.16 - klo:13:26Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 12.04.16 - klo:09:07Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 11.04.16 - klo:08:25Voiko nämä merkkijutut olla oikeasti näin vaikeita? Kun löytyy irronnut/rikkinäinen merkki, tilataan uusi, ja laitetaan se paikalleen. Kaikki ylimääräinen merkkien jemmailu ja korjailu on jostakin tosi syvältä. Voi olla. Asia ei vaan mene jakeluun. Ei edes näin yksinkertainen Itse olen jo lopettanut asiasta valistamisen koska se on täysin turhaa. Hauskempi sit lukea noita "tarkastaja valitti väärinasennetuista merkeistä"-viestiketjuja Mutta oletkos kuullu, että tarkastaja olisi sanonut, että tuohon ei sitten merkkiä laiteta... Meillä sanoi, kun yhdellä on vain tynkä jäljellä..tarina ei kerro, miten tuo on tapahtunut ja missä loppu korva+merkki on.. Meillä oli aikanaan yksi merkitön (korvaton) lehmä. Reppanalla paleltui vasikkana molemmat korvat ja ne typistyivät katketen merkin kohdalta. Teurastautoon mennessä sitten nidoin laput lähes olemattomiin tumppeihin kiinni ja toivoin, että pysyvät perille asti. Tilitys eläimestä ainakin tuli, muusta en tiedä.