Onks joku vaihtanu otsikon starttiin bendix-laitetta? Mites toi lähtee irti?Tämän näkönen:
Niin että vit tuiluks meni?Osaako joku nyt oikeesti kertoa kuinka tuo muovihärpäke irtoo? Minä kun en keksi kuinka se lähtee irti. Täysi työ että sai tuon stratin irti, paljon oli purkamista.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.04.16 - klo:22:07Niin että vit tuiluks meni?Osaako joku nyt oikeesti kertoa kuinka tuo muovihärpäke irtoo? Minä kun en keksi kuinka se lähtee irti. Täysi työ että sai tuon stratin irti, paljon oli purkamista.No mä just kieputin uuden narun omaan leikkuriin. Siitä voisin neuvoja antaa. Tuollaisia ylihienoja nykypäivän vermeitä ei pitäs tehdä, vaan luottaavahvoihin käsivoimiin.-SS-
Lainaus käyttäjältä: -SS- - 06.04.16 - klo:22:10Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.04.16 - klo:22:07Niin että vit tuiluks meni?Osaako joku nyt oikeesti kertoa kuinka tuo muovihärpäke irtoo? Minä kun en keksi kuinka se lähtee irti. Täysi työ että sai tuon stratin irti, paljon oli purkamista.No mä just kieputin uuden narun omaan leikkuriin. Siitä voisin neuvoja antaa. Tuollaisia ylihienoja nykypäivän vermeitä ei pitäs tehdä, vaan luottaavahvoihin käsivoimiin.-SS-Onks naruja muualla ku moottorisahoissa???
Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.04.16 - klo:22:12Lainaus käyttäjältä: -SS- - 06.04.16 - klo:22:10Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.04.16 - klo:22:07Niin että vit tuiluks meni?Osaako joku nyt oikeesti kertoa kuinka tuo muovihärpäke irtoo? Minä kun en keksi kuinka se lähtee irti. Täysi työ että sai tuon stratin irti, paljon oli purkamista.No mä just kieputin uuden narun omaan leikkuriin. Siitä voisin neuvoja antaa. Tuollaisia ylihienoja nykypäivän vermeitä ei pitäs tehdä, vaan luottaavahvoihin käsivoimiin.-SS-Onks naruja muualla ku moottorisahoissa???Raivaussahoissa?
Eikös missään netin syövereissä ole räjäytyskuvia tai muita varaosa puulaakeja, mistä näkisi. Tai vaikka uusi osa ja vanhan sitten räjäyttää.Mut ei kai sitä äesraktoria ny vielä tarvii.
Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 06.04.16 - klo:22:45Eikös missään netin syövereissä ole räjäytyskuvia tai muita varaosa puulaakeja, mistä näkisi. Tai vaikka uusi osa ja vanhan sitten räjäyttää.Mut ei kai sitä äesraktoria ny vielä tarvii. Ei tuo oo foortin startti. Mut olisko viiatin.-SS-
Lainaus käyttäjältä: -SS- - 06.04.16 - klo:23:23Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 06.04.16 - klo:22:45Eikös missään netin syövereissä ole räjäytyskuvia tai muita varaosa puulaakeja, mistä näkisi. Tai vaikka uusi osa ja vanhan sitten räjäyttää.Mut ei kai sitä äesraktoria ny vielä tarvii. Ei tuo oo foortin startti. Mut olisko viiatin.-SS-Onko viiatissa briggsrattoni?