Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 4WD pick-up  (Luettu 7401 kertaa)

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: 4WD pick-up
Rangeri (Ford/Mazda B2500) on ollut kestävä, kun olen ruostesuojannut kunnolla uutena. Melko edullisia, ei ole ollut lastentauteja. Ruostuneita osa on. Teho riittää minulle, kantavuus yli tonnin, nelivedon käyttö kätevää. Hieman mukavampi on Isuzu, uskon olevan senkin Mitsua parempi ja Hiluxia on kaikki nöyrempiä.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: 4WD pick-up
Hiluxia on kaikki nöyrempiä.

 Onko nöyryys synonyymi ketteryydelle?
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: 4WD pick-up
Rangeri (Ford/Mazda B2500) on ollut kestävä, kun olen ruostesuojannut kunnolla uutena. Melko edullisia, ei ole ollut lastentauteja. Ruostuneita osa on. Teho riittää minulle, kantavuus yli tonnin, nelivedon käyttö kätevää. Hieman mukavampi on Isuzu, uskon olevan senkin Mitsua parempi ja Hiluxia on kaikki nöyrempiä.
Minulla on ollut noita Rangereita ja sitä ennen Mazdan avolava, 2,5 litranen kone mennä loipottaa mukavasti.Mitään isompia murheita ei noissa ole ollut.Työkoneitahan ne kuitenkin.Uudemmassa Rangerissa  neliovinen,eli ns kaappariovi mikä helpottaa ohjaamon takatilan lastausta,saa tavarat lukkojen taa, esim moottorisahat ja myös kauppatavarat jos sillä nyt kauppareisuun erehtyy meneen.Ja kantavuus on parhaasta päästä.Kulutuslukemat kyllä on reippaanpuoleiset.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: 4WD pick-up
Viien tonnin mitsu VS kolomenkympin amaretto. Terävää vertailua.

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: 4WD pick-up
täältä lähtee hilux pikkukilsoilla 18000 sis vero

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: 4WD pick-up
täältä lähtee hilux pikkukilsoilla 18000 sis vero

 3 litrainen Doublecabbi ja alle 100tkm ajettu?  ::)
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

kenni_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 164
Vs: 4WD pick-up

Eli ei pakkasella käymään?

Lähtee kyllä kun on vaan hehkut kunnossa. Näissäkään ei kannata säästellä koska tarvikehehkut on välillä mitä sattuu ja saattaa sekottaa tai jopa hajottaa koko hehkutusjärjestelmän. EGRrät ja catit kannattaa repiä samantien pois..

Mulkero

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
Vs: 4WD pick-up
täältä lähtee hilux pikkukilsoilla 18000 sis vero
Et ole vissiin lukenu ketjua alusta asti. Hakusessa auto köyhälle. 25000 amatzooni, eikä parinkympin hiluksi sellaisia eivät ole.

Niinkun laulussakin käytetystä tavarasta kymppi on liikaa...