Talvella kannattaa pitää lämmityslaitteen suuntaus tuulilasi+jalkatila -asennossa ja vain kesällä automaattiasennossa
Jos uudemmassa olisi paremmat penkit ja ajoasento, olisi vaihtunut uuteen vastaavaan, Mitsu on erittäin hyvä ajaa tuona magnumiversiona. Nyt tulee Amarok tilalle, isompien sisätilojen ja paremman ajoasennon sekä tiettyjen mukavuusvarustusten vuoksi.
Kumpaakin jonkinverran ajaneena mitsu hakkaa ajettavuudessa volkkarin, etenkin kevyellä kuormalla mitsu on todella tasapainoinen ajaa, lisäksi ketterä kuin henkilöauto. Volkkari taasen kuormattuna ja etenkin kärryn edessä parempi. Mitsussa pitää muistaa loskakeleillä kytkeä kiinteä nelikko päälle ja luistonesto pois, muuten voi järjestelmä tehdä kriittisellä hetkellä temput ja ottaa vedot pois yhden pyörän lähtiessä loskaliirtoon...
[/quote]
Ei auta vielä sekään, koska pudottaa ite sen puhaltimen ykköselle, vaan pitää aina matkaan lähties muistaa napata se tuulilasinpakkopuhallus päälle, sitten joskus kun varpata alkaa palella muistaa naputella tuon toisen asennon päälle, muuten lämmin auto -30 keleiskin oli todella lämmintä. Tuos uudes kiinnosti juuri tuo neljä vetotapaa, eli takavedon lisäksi on viskonelikko, mikä voi periaattees olla päällä vaikka koko vuoden, sitten lukittava neliveto ja hidas nelikko. Tuolla visko asennolla ei käsitellessä huomaa koko nelivetoa muuta, kuin siitä ettei jää kuopimaan, mutta lukkonelivedoilla muuttuu sellaiseksi järkäleeksi. Kärryn vedossa tosi vakaa kulkija, eihän sillä muuta tehdäkkään, kuin vedetään tuota 3000 kilon ansemssia.