Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vääränväriset virpojat  (Luettu 3663 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vääränväriset virpojat
Ristuksen rasistit, eikö voisi jättää edes mukulat rauhaan? Ei taida isäm maanpuollustajilla sytyttää, ettei ton parempaa kotoutumista olekaan...:o :o :o :o

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/perussuomalainen-poliitikko-irvaili-virpomassa-olleille-muslimilapsille-facebookissa/5799722
It ain't over till the fat lady sings

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Vääränväriset virpojat
Kuka deletoi...  ;D

Onhan se kamalaa jos joku tummahipiäinen tenava tulee ovelle virpomaan, hui kauhistus sentään. Kyllä niistä vielä tulee kunnon mamuelättejä kun jo nuoresta alkaen sysätään yhteiskunnan ulkopuolelle...

Viimeksi muokattu: 21.03.16 - klo:13:58 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Vääränväriset virpojat
Kuka deletoi...  ;D

Onhan se kamalaa jos joku tummahipiäinen tenava tulee ovelle virpomaan, hui kauhistus sentään. Kyllä niistä vielä tulee kunnon mamuelättejä kun jo nuoresta alkaen sysätään yhteiskunnan ulkopuolelle...

Hommafoorumilaisten mukaan mamuvanhemmat lähettää lapsensa keräämään arjalaisille kuuluvat suklaamunat. :o
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vääränväriset virpojat
Kuka deletoi...  ;D

Onhan se kamalaa jos joku tummahipiäinen tenava tulee ovelle virpomaan, hui kauhistus sentään. Kyllä niistä vielä tulee kunnon mamuelättejä kun jo nuoresta alkaen sysätään yhteiskunnan ulkopuolelle...

Hommafoorumilaisten mukaan mamuvanhemmat lähettää lapsensa keräämään arjalaisille kuuluvat suklaamunat. :o

Se on kyllä ollut tiedossa että arjalainen kaipaa munaa, mutta että myös suklaamunaa  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vääränväriset virpojat
Kuka deletoi...  ;D

Onhan se kamalaa jos joku tummahipiäinen tenava tulee ovelle virpomaan, hui kauhistus sentään. Kyllä niistä vielä tulee kunnon mamuelättejä kun jo nuoresta alkaen sysätään yhteiskunnan ulkopuolelle...

Hommafoorumilaisten mukaan mamuvanhemmat lähettää lapsensa keräämään arjalaisille kuuluvat suklaamunat. :o

Se on kyllä ollut tiedossa että arjalainen kaipaa munaa, mutta että myös suklaamunaa  :o

 ;D ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: Vääränväriset virpojat
Kuka deletoi...  ;D


Minä  :-[

Mä luulin että opeliksi oli laittanu saman kakka linkin tähänkin, kun kymmeneen muuhun ketjuun  :D

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Vääränväriset virpojat
Kuka deletoi...  ;D

Onhan se kamalaa jos joku tummahipiäinen tenava tulee ovelle virpomaan, hui kauhistus sentään. Kyllä niistä vielä tulee kunnon mamuelättejä kun jo nuoresta alkaen sysätään yhteiskunnan ulkopuolelle...

Hommafoorumilaisten mukaan mamuvanhemmat lähettää lapsensa keräämään arjalaisille kuuluvat suklaamunat. :o

Se on kyllä ollut tiedossa että arjalainen kaipaa munaa, mutta että myös suklaamunaa  :o

Kyl ainakin Apen mieltymykset ovat olleet ihan julkista tietoa... ;D
It ain't over till the fat lady sings

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Vääränväriset virpojat
Kuka deletoi...  ;D


Minä  :-[

Mä luulin että opeliksi oli laittanu saman kakka linkin tähänkin, kun kymmeneen muuhun ketjuun  :D


Mitähäh? :o
It ain't over till the fat lady sings

Köntys

  • Vieras
Vs: Vääränväriset virpojat
Kuka deletoi...  ;D


Minä  :-[

Mä luulin että opeliksi oli laittanu saman kakka linkin tähänkin, kun kymmeneen muuhun ketjuun  :D


Mitähäh? :o

Niii'i  :D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vääränväriset virpojat
Kuka deletoi...  ;D


Minä  :-[

Mä luulin että opeliksi oli laittanu saman kakka linkin tähänkin, kun kymmeneen muuhun ketjuun  :D


Mitähäh? :o

Niii'i  :D


Niii'i  :D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
It ain't over till the fat lady sings

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Vääränväriset virpojat
Tällasta se on, kasut opettavat tulijat riettaille pakanallisille tavoille. Ei minkäänlaista vieraan kulttuurin kunnioitusta kun normaalisti suomalaiset ovat nöyriä mallioppilaita...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Vääränväriset virpojat
Tällasta se on, kasut opettavat tulijat riettaille pakanallisille tavoille. Ei minkäänlaista vieraan kulttuurin kunnioitusta kun normaalisti suomalaiset ovat nöyriä mallioppilaita...
Käännytystyö aloitettu..hienoa, näin se muslimin usko horjuu.. :)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vääränväriset virpojat
Käsivikö värillinen nuutipukiksi tai Halloween-juhliin, maskit päällä ei häiritsisi arjalaisten elämää  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Vääränväriset virpojat
ja nyt unilukkarikin heräs!   hitto mitä touhua!