On omakin 6850 voimaton yläkierroksilla, todennäköisesti satandyne on ollut hieman basana koko ajan. Liikenneperä ja nestekytkin vielä lisää voimattomuudentunnetta.
Ahdin ja suuttimet nykäsemättömat, ajettu 10500 tuntia. Kylmänä käynnistäessä hieman ryskyttelee ja savuttaa aikansa, mut lämpimänä ei savuta kunnossa olevaa jakajapumppukonetta kummemmin.
No voi voi, suuttimet olis pitänyt vaihtaa ajellaan …029 kärjellisiin ja avauspainetta laskea siitä 230barista johonkin 200 eikös siitä ollut huoltotiedotekin?
6700 tuntia ajettuna ostin... ja huollossa työskentelevän kaverin kanssa oli puhetta että noissa stanan suuttimissa oli alkujaan paljon laatuongelmia. Jopa pakasta vedetyissä osissa.
On siihen saatettu ne käret vaihtaakin, mutta mistäs sen tietää millä polttoaineella tuotakin on ajettu. Noita jakajapumppuja ajettiin pilalle kun ajettiin vanhasta muistista lämmityslöpöllä senkin jälkeen kun siitä poistettiin voitelevia aineita.
Kärjen vaihdon tietää siitä että jos on vaihdettu 029 kärkiin, niin sen näkee päällepäin, koska suutinrungot pitää vaihtaa kanssa erilaisiin.
Ajetun polttoaineen tietää siitä että jakajapumppu toimii, ei stana kestänyt pitkään vanhalla pelkällä lämmitysöljyllä ajoa.
Naapurille vaihdoin runkoineen, sanoin notta kai siihen tunti menee,,,, prkle 3 lähti helposti 4 ei, oli vielä 5 h jälkeen vaihtamatta, sitten alkoi tulla niin kuuma olo jotta jätin pariksi päiväksi sen häpeämään.
Seuraavana aamulla tuli kyllä mieleen miten tuo homma olisi pitänyt aloittaa, mutta silloin se oli jo liian myöhäistä.
Eivät sitten olleet kotimaiseen viittineet laittaa kuparitahnaa valun ja suuttimen väliin