Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kamala räksytys  (Luettu 4352 kertaa)

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3366
Kamala räksytys
Miten voi olla noin katkeraa kirjoittelua heti viikon alussa tällä palstalla.Mikä on se oikea ongelma.Kolme kirjoittajaa vanhoja kymmenen vuoden takaisia juttuja toistavat joka ainut päivä.Ovatko he enemmän vanhuuden höperöitäkuin minä.
Olisiko mitään jos vaihteeksi kävisivät vaikka pilkillä, se on rentouttava harrastus.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kamala räksytys
Heillä ei valitettavasti elämään muuta mahdu...on sen tylsän elämän suola.
Olisivat hankkineet sitä sisältöä elämään silloin, kun se vielä oli mahdollista.. ;)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kamala räksytys
 Ai se muuttu nyt katkeruudeksi se viha :)

 

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kamala räksytys
Ai se muuttu nyt katkeruudeksi se viha :)

 
Aika likeltä pitää molemmat tunteet.. Aiheuttavat samanlaista virhekäymistä suolessa ja aivoissa. ::)

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Kamala räksytys
Miksi pitää tarttua trollien syöttiin. Kyllä ne kyllästyy jos kukaan ei lue tai vastaa niille.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kamala räksytys
Ai se muuttu nyt katkeruudeksi se viha :)

 
Aika likeltä pitää molemmat tunteet.. Aiheuttavat samanlaista virhekäymistä suolessa ja aivoissa. ::)

  Mulla ei sit oo kumpaakaan.  :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65383
Vs: Kamala räksytys
aamulla herätessä vaan katot kunpi on päällänsä;  apatia vai pessimismi!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kamala räksytys
aamulla herätessä vaan katot kunpi on päällänsä;  apatia vai pessimismi!

  Mielenkiinto.  Itse seuraan tätä asiaa mielenkiinnosta. Kaikki on mennyt just, kuten -95 ajattelin asioiden menevän.
  Kun Esa Härmälä sanoi: Pidot paranee, kun väki vähenee. Niin kysin täällä, kuinka naapurin pidot paranee, kun lopetan. Ei vissiin ole parantunut. Sain sellasen kuvan senaatintorilta. Vielä kun tiputetaan puolet porukasta pois, niin ehkä sit.  ;)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kamala räksytys
  Kyllä väki vähenee luonnollisen poituman kautta varmaan 5-10 vuoden aikana, pitojen paranemisesta en o varma,
  Tässähän olisi vuosien mittaan ollut usein mahdollisuuksia väen vähentämiseen mutta aina on jollain vakautettu ja kriisituettu sitä huonomminkin pärjäävää porukkaa

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Kamala räksytys
Ai se muuttu nyt katkeruudeksi se viha :)

 

 Kerro lisää?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kamala räksytys
Ai se muuttu nyt katkeruudeksi se viha :)

 
Aika likeltä pitää molemmat tunteet.. Aiheuttavat samanlaista virhekäymistä suolessa ja aivoissa. ::)

  Mulla ei sit oo kumpaakaan.  :D
Tuota minä pikkasen pelkäsinkin..se aivojen puute on kyllä huomattu, mutta että suoletkin.. :'(

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Kamala räksytys
Ai se muuttu nyt katkeruudeksi se viha :)

 
Aika likeltä pitää molemmat tunteet.. Aiheuttavat samanlaista virhekäymistä suolessa ja aivoissa. ::)

  Mulla ei sit oo kumpaakaan.  :D
Tuota minä pikkasen pelkäsinkin..se aivojen puute on kyllä huomattu, mutta että suoletkin.. :'(

 http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2016/03/13/nailla-kikoilla-saat-ihmiset-pitamaan-itsestasi-enemman/20162851/139?pos=luetuimmat
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kamala räksytys
Ai se muuttu nyt katkeruudeksi se viha :)

 
Aika likeltä pitää molemmat tunteet.. Aiheuttavat samanlaista virhekäymistä suolessa ja aivoissa. ::)

  Mulla ei sit oo kumpaakaan.  :D
Tuota minä pikkasen pelkäsinkin..se aivojen puute on kyllä huomattu, mutta että suoletkin.. :'(

 http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2016/03/13/nailla-kikoilla-saat-ihmiset-pitamaan-itsestasi-enemman/20162851/139?pos=luetuimmat
Noista ainoa nettimaailmaan sopiva on tuo: älä valita... Toivottavasti voimakolmikko ottaa neuvoista vaarin.. ::)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8352
Vs: Kamala räksytys
Jos jollain on aikaa, seuraavanlaisen manööverin voisi toteuttaa.

Otetaan etelä-Suomesta joukko viljelijöitä, jotka vastustavat C-alueen tukijärjestelmää. About 300 ukkoa.

Jos vaikka sattuisivat olemaan tuottajajärjestön jäseniä, aina parempi. Pakko ei oo.


Ajetaan raktoreilla Helsinkiin, ajetaan jotain fredaa eestakaisin muutaman kerran ja lyödään parkkiin senaatintorille.

Julistetaan maatalouden tukirahojen väärinkäyttöä ja vaaditaan sitä lopetettavaksi.


Lehdessä otsikko: "Maanviljelijät vastustavat nykyistä tukijärjestelmää ja aluejakoa."



Kaksi skenaariota. Toisessa ei MTK laisia ja toisessa on.

Ei MTK laisista koostuvaa mielenosoitusta pidetään varmasti MTK:sta kysyttäessä valemielenosoituksena ja syrjintänä.

MTK laisista koostuva mielenosoitus saisi aktiivit käymään hankojen ja talikoiden kanssa kylässä ja rankaisemassa vääräuskoisia.


Kumpikin herättäisi keskustelua. Tosin, suurimmaksi osaksi viljelijöiden keskuudessa.





Näinhän tässä edellisessä tempauksessa kävi. Maanviljelijät istutettiin väkisin samaan kastiin kysymättä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Karhula

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 475
Vs: Kamala räksytys
Tällä palstalla mekastavat muutamat henkisesti "vennamolaiset" eivät ole mikään yleinen mielipide millään alueella tai tuotantosuunnalla. Heille tämä räksytys on ollut jokapäiväistä elämää jo pian parikymmentä vuotta. Jatkuva negatiivisuus ja valitus ei saa kuin pahaa mieltä aikaan. Se toki heillä on tarkoituksenakin. Mutta ei jatkuvalla itkemisellä ja ruikutuksella saa kuin itkijän ja ruikuttajan maineen eikä sellaisten seurassa viihdy kuin samanlainen itkijä ja ruikuttaja.