Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maatalouden imagotyö - sitä ei ole  (Luettu 13707 kertaa)

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Maatalouden imagotyö - sitä ei ole

Mä väitän että tämän seurauksena kotimaisten tuotteiten myynti kasvaa ruokakaupassa ja asiakkaat alkaa valvomaan toisten ostos käytäytymistä. Tää nyt kun hoidetaan oikein, niin saadaan kotimaisuudesta uusi trendi ja luusereita on ne jotka ostaa LITDLISTÄ Saksalaista luomumaitoa. ;D
[/quote]

Siinä mielessä ristiriitaista että etupäässä ulkolaisen kaluston kanssa aletaan vaatimaan kotimaisten tuotteitten suosimista,
 Toisekseen, Lidlin maitoa olen ostanut, ja ainakin noissa purkessa on suomalaisen meijerin nimi, niitä saksan kestomaitoja ei näy monenkaan kärryissä olevan..

Ehkä myös kannattaisi suunnata syyttävää sormea sinne "oman" edunvalvonnankin puoleen, julkaisivat vaan reilusti kuka kuppaa missäkin vaiheess ketjua ennen kaupan hyllyä.
  Kainosti van entisrn tutkimuksen tuloksesta vaijettiin,"Emme halua syyttää ketään" ei kai se ole syyttämistä jos tosiasiat tuodaanesille, senjälkeenhän sitä voi jokainen syyttää ketä tahtoo..

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI

Mä väitän että tämän seurauksena kotimaisten tuotteiten myynti kasvaa ruokakaupassa ja asiakkaat alkaa valvomaan toisten ostos käytäytymistä. Tää nyt kun hoidetaan oikein, niin saadaan kotimaisuudesta uusi trendi ja luusereita on ne jotka ostaa LITDLISTÄ Saksalaista luomumaitoa. ;D

Siinä mielessä ristiriitaista että etupäässä ulkolaisen kaluston kanssa aletaan vaatimaan kotimaisten tuotteitten suosimista,
 Toisekseen, Lidlin maitoa olen ostanut, ja ainakin noissa purkessa on suomalaisen meijerin nimi, niitä saksan kestomaitoja ei näy monenkaan kärryissä olevan..

Ehkä myös kannattaisi suunnata syyttävää sormea sinne "oman" edunvalvonnankin puoleen, julkaisivat vaan reilusti kuka kuppaa missäkin vaiheess ketjua ennen kaupan hyllyä.
  Kainosti van entisrn tutkimuksen tuloksesta vaijettiin,"Emme halua syyttää ketään" ei kai se ole syyttämistä jos tosiasiat tuodaanesille, senjälkeenhän sitä voi jokainen syyttää ketä tahtoo..
[/quote]

Mä otin periaatteeksi suosia mahdolisuuksien mukaan kotimaisia koneita.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sä et oo tarpeeksi perehtynyt. Lidllissä on tavallista ja luomu saksalaasta maitua. Ei mitään iskukuumennettua. Kerran ostin emännälle kahvimaidoksi purin. Ei huomannut mitään eroa. Säilyi jäääkaapissa viikon hyvänä. Nähtävästi joku ostaa, koska muuten sitä ei hyllyssä näkyisi.  ;)

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]

Sillähän se paska on ja pysyy edelleen paskana, jos ostetaan periaatteen / aatteen / poliittisen aatteen ohjaamana.

Mikään, EI YHTIKÄS MIKÄÄN edisty, jos ostetaan kallista paskaa, jonka voisi saada myös halvemmalla.

Se on aivan sama, kuka sen paskan tekee, jos se on täyttä paskaa.

Sanan "paska" voi halutessaan muuttaa mieleisekseen sanaksi.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sillähän se paska on ja pysyy edelleen paskana, jos ostetaan periaatteen / aatteen / poliittisen aatteen ohjaamana.

Mikään, EI YHTIKÄS MIKÄÄN edisty, jos ostetaan kallista paskaa, jonka voisi saada myös halvemmalla.

Se on aivan sama, kuka sen paskan tekee, jos se on täyttä paskaa.

Sanan "paska" voi halutessaan muuttaa mieleisekseen sanaksi.
[/quote]

MAHDOLISUUKSIEN MUKAAN! Minkä minä sille voin jos vastaavalla tekniikalla ei ole kotimaista konetta edes olemassa.  ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Kyllä minä olen melko pitkän praktiikkani aikana oppinut välttämään kotimaisia vehkeitä..
  Säästää munnasti hermoja.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Kyllä minä olen melko pitkän praktiikkani aikana oppinut välttämään kotimaisia vehkeitä..

No ei ne oikeastaan ole sen huonompia kuin muutkaan, mutta kotimaisissa se on vika mikä muissa on ominaisuus.

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

No ei ne oikeastaan ole sen huonompia kuin muutkaan, mutta kotimaisissa se on vika mikä muissa on ominaisuus.

Uudet valmetit ovat paskoja. Ja valmetti se on aina vaikka kullervo ostaisi sen.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Itse ihmettelen sitä että kun puhutaan että pitäisi tehdä jotain radikaalia jolla saataisi päättäjien huomio. Kuten Ranskassa virastotalon maalaus paskalla, mutta taas ei saisi olla liian radikaali ettei mene jussien maine ja ahdinko syvene. Toisaalla huudetaan että kukaan ei tee mitään ja pitäisi isosti protestoida. Kuinka protestoit radikaalisti, mutta silti "kunnioittavasti"?
Traktorimarssi oli aikalailla napakymppi. Jollei kymppi niin vähintäänkin kasi. Osoitettiin mieltään, mutta silti ei oltu liian radikaaleja. Toki, ihmetyksen herätti kansassa se, että rahat muka loppu, mutta silti varaa aja lapista hetken mielenosoitusta varten. Tietysti on tiettyjä asioita mistä ei tingitä, vaikka rahat on loppu. Malliesimerkki siitä. Rahat revitään siihen vaikka se vaatisi verta, hikeä ja kyyneliä.
En osaa kyllä tähän hätään osaa keksiä parempaakaan tempausta joten tuo ajoi hyvin asiansa.

Mutta omasta mielestäni se, että kirkonportailla, keskellä hesaa huudatetaan naisen sukupuolielintä oli kyllä niin typerää kuin olla ja voi. Toisaalta, mikä olisi ollut yhtä voimakas sana ilmaisema ärtymystä. Hatuttaako? Ei oikein nappaa. Potuttaako? Nääh. Ärsyttääkö? Ehkä jopa. Raivostuttaako? Huono koska sitten paskalehdet olisivat otsikoineet "viljelijät raivosivat torilla. Vaativat rahojaan".
Mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Ensi kerralla uusi yritys.

Veikkaan ,että voimakolmikolla on käännytystyö meneillään.

Voimakolmikko muujusseineen ja kumpaneineen oli varautunut kepardin, popparien ja sipsien kanssa tv ääreen katsomaan suurta munausta! Mutta kuinka kävikään? Traktorit saapuivat siistissä järjestyksessä kuin ratsuväki torille ratsastaen. Mielen osoitus kunnialla läpi. Senatintori pois lähdettäessä puhtaampi kuin saavuttaessa. Traktorit ratsastivat auringon laskuun kajareista kuuluvan "tämä maa tämä taivas!" kappaleen säestyksellä yleisön peukuttaessa.  samalla kun voimakolmikko muujusseineen ja kumpaneineen köhii apeita väärästä kurkusta pois .

Just noin, tyylikäs suoritus ja tuossa ymmärtääkseni tuotiin esille koko maan maatalouden asiaa....

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
  Sä et oo tarpeeksi perehtynyt. Lidllissä on tavallista ja luomu saksalaasta maitua.

Niii että sepeteos"vaktalla" maitutieteen tohtoriksi...     ::)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031121247088_uu.shtml
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."