Lainaus käyttäjältä: Oksa - 10.03.16 - klo:16:32kuinka moni tuunari on muuten ostannu työpaikkansa? No, mikäs sen yrittäjän ja duunarin ero olikaan? Pakkoyrittäjänä toimiva siivojakin on ostanut työpaikkansa. Samoin mä olen ostanut grillini...Ai niin, maajussi edelleenkin kokee itsensä tuottajaksi, ei yrittäjäksi.
kuinka moni tuunari on muuten ostannu työpaikkansa?
Eikös jotkut kerro olevansa omistajia..
Maataloudesta elannon saavat. koittakaapa ottaa laskuharjoituksena tuloksesta 20% ja 50% ja lopuksi 100% tuista pois. Siitä tuesta se vähäinen palkka muodostuu, joille se muodostuu! Itse sukupolven vaihdoksesta "perinnöksi" 300 000 tuhatta velkaa ja -3000 tuhatta tappiota viimevuodelta. ..ja nollan tuntumassa edelliset parivuottakin oltu.Ja tässä negatiivisessä tuloksessa on ne tuet mukana!! Mitä sisarukseni eivät meinanneet uskoa, kun selitin.Onneksi itsellä on muitakin töitä. Mistä saa tämän ilmaisen ruuantuotannon kustantaa. Kaupoilla tulokset kumminki parantuneet, vaikka puheis katteet piti pienentyä, kun niistähän sitä piti halpuuttaa juhlapuheissa!! Täydet sympatiat pelkästään maataloudella elävät ihmiset!! Teitä tullaan niin kauan halpuuttamaan, kun sen itse hyväksytte.
Se nyt on semmosta. Mistäs se johtuu et verolistoilla näitä maajusseja kuiteskii aika paljon? Sanompa vaan, että kun kaikkein huonoinkin pidetään hengissa niin joillekin homma on kultakaivos
Ihan mielenkiinnosta, mitä luulette, paljonko on yhden traktorin rengaskulut, jos oletetaan mielenosoitusmatkan tapahtuvan asfaltilla ja matkaa edestakaisin tulee 1000 km? Oma arvioni on 5000 euron luokkaa. Sinne uppoaa EHK, joten kannattaisiko se pantata rengaslaskua vastaan?
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 10.03.16 - klo:16:17Ihan mielenkiinnosta, mitä luulette, paljonko on yhden traktorin rengaskulut, jos oletetaan mielenosoitusmatkan tapahtuvan asfaltilla ja matkaa edestakaisin tulee 1000 km? Oma arvioni on 5000 euron luokkaa. Sinne uppoaa EHK, joten kannattaisiko se pantata rengaslaskua vastaan?No kun juniori ajelee lietettä,sille tulee noin 300km päiväs.Eli eihän tuo vastaa kuin reippaan kolmenpäivän lervasouvia...
Lainaus käyttäjältä: +200 - 10.03.16 - klo:19:32Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 10.03.16 - klo:16:17Ihan mielenkiinnosta, mitä luulette, paljonko on yhden traktorin rengaskulut, jos oletetaan mielenosoitusmatkan tapahtuvan asfaltilla ja matkaa edestakaisin tulee 1000 km? Oma arvioni on 5000 euron luokkaa. Sinne uppoaa EHK, joten kannattaisiko se pantata rengaslaskua vastaan?No kun juniori ajelee lietettä,sille tulee noin 300km päiväs.Eli eihän tuo vastaa kuin reippaan kolmenpäivän lervasouvia...Lukemani perusteella se 300km tulee joka päivä gaattoriin, eli siihen sitten vielä muutama kilometri traktorilla päälle?