Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pijot paranoo  (Luettu 13045 kertaa)

Tbs

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
Vs: Pijot paranoo
Joo TSA 110 siinä kuvassa on nyt on 1100 h mittarissa huolettomia tunteja ihan tyytyväinen olen ollut kaikkeen paitsi kuormaajaan tai kuormaaja olis hyvä ominaisuuksiltaan, mutta Dinomachinella asiat ei pelaa... vioista valitettu jo monesti mutta ei sieltä mitään vastausta saa.

Mitä vikaa kuormaajassa? Ite kans hommasin männä vuonna Jamesin kuormaajan, eikä firmaa kyllä pääse kehumaan toiminnastaan.

Olli tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Pijot paranoo
Minulla kokemuksia turvanasta oy:n erikoisnastoista.
3 kpl ripa.Pito jäisellä tiellä paremmpi kuin ketjuilla.
Renkaan kuluminen hidastuu maantieajossa tosi paljon.
Kestävät noin 2000-3000 tuntia pyörissä.

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: Pijot paranoo
Mitä mieltä olette pelkän etuakselin ketjuista vetohommissa? Olisivat helpommat ottaa irti ja laittaa paikalle ja ehkä vähemmän häiritsevät maantiellä, mutta auttaako niiden pito yhtään ylämäessä?

Ketjut takapyörillä varmaan paremmat, mutta miten tämä vaihtoehto?

Snowman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 611
Vs: Pijot paranoo
Joo TSA 110 siinä kuvassa on nyt on 1100 h mittarissa huolettomia tunteja ihan tyytyväinen olen ollut kaikkeen paitsi kuormaajaan tai kuormaaja olis hyvä ominaisuuksiltaan, mutta Dinomachinella asiat ei pelaa... vioista valitettu jo monesti mutta ei sieltä mitään vastausta saa.

Mitä vikaa kuormaajassa? Ite kans hommasin männä vuonna Jamesin kuormaajan, eikä firmaa kyllä pääse kehumaan toiminnastaan.
Mikä malli sulla on? Mulla 210L. Kuormaajassa sellainen outo vika kauhankäännössä et sylinterit ei jaksa kääntää paalia kun kuormaaja on ylhäällä, siis se ei jaksa tehdä täyttö liikettä  vaan paali on laskettava alas ja käännettävä siellä tosi vaikea pinota paaleja ja ottaa kärrystä paaleja.... Tehdas ei osaa vaan ottaa kantaa...Toinen ihmetys kun aisojen pääty tapeissa ei ole rasvausta ja muutenkin kaikki tapit on  esim kauhankäännössä on väljiä vaikka on rasvattu. Muutenhan kuormaajassa on hyvin voimaa ja hyvä näkyväisyys ja mukava sillä on auraa pukata kun ei notku kuten entinen kuikka....

maahenki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Pijot paranoo
täyttä humppuukkia ruuvinastat.ruuvasin  miceliinin hokkiin,niinhin muoviseos agribib,seuraus renkaat meni  uusiks,nimittäin painuu läpi ja laskee ilimat pihalle,pitäs olla  niin ahkera keväällä ja ruuvata pois,van miten kun kantoja ei näy,joten elä sorru ja ei ne lumessa pie yhtää ,jäätiköllä vähän ruapii  viiruja,ei muuta.No jos sie oot rahamies niin koita,muttet varmasti voita.

Tbs

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
Vs: Pijot paranoo
Joo TSA 110 siinä kuvassa on nyt on 1100 h mittarissa huolettomia tunteja ihan tyytyväinen olen ollut kaikkeen paitsi kuormaajaan tai kuormaaja olis hyvä ominaisuuksiltaan, mutta Dinomachinella asiat ei pelaa... vioista valitettu jo monesti mutta ei sieltä mitään vastausta saa.

Mitä vikaa kuormaajassa? Ite kans hommasin männä vuonna Jamesin kuormaajan, eikä firmaa kyllä pääse kehumaan toiminnastaan.
Mikä malli sulla on? Mulla 210L. Kuormaajassa sellainen outo vika kauhankäännössä et sylinterit ei jaksa kääntää paalia kun kuormaaja on ylhäällä, siis se ei jaksa tehdä täyttö liikettä  vaan paali on laskettava alas ja käännettävä siellä tosi vaikea pinota paaleja ja ottaa kärrystä paaleja.... Tehdas ei osaa vaan ottaa kantaa...Toinen ihmetys kun aisojen pääty tapeissa ei ole rasvausta ja muutenkin kaikki tapit on  esim kauhankäännössä on väljiä vaikka on rasvattu. Muutenhan kuormaajassa on hyvin voimaa ja hyvä näkyväisyys ja mukava sillä on auraa pukata kun ei notku kuten entinen kuikka....

Samoin on 210L. Itse kuormaajassa ei ole ollut vielä mitään moittimista, mutta sovitteiden kanssa oli sitten sitäkin enemmän vaivaa. Asiat vaan ei tahdo tuossa firmassa edetä, toisaalta ihan hyvä että lopettivat kuormaimien tekemisen.

taapero

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 137
Vs: Pijot paranoo
Nyt vuoden ollut laatikollinen ruuvinastoja misukan 1050 renkaissa, hyvin on pysynä kesänkin yli sais olla enemmänkin pidon lisäyksen huomaa vasta tuolla kovemmassa vauhdissa. Noi kevytketjut on todella hyvät täällä itäsuomen polanteisilla teillä, pitää paremmin kuin tavan ketjut mutta vaikka ne on tavallaan huomaamatomat ajossa, jos ei kilkata lokasuojiin, niin niistä loppuu pito kun vauhti menee yli viidenkympin. Polanteisellä/jäisellä tiellä paljas rengas pitää paremmin joskaan ei todella hyvin mutta kevytketjuilla ollaan helposti matkustajana eikä se tunnu ollenkaan mukavalle kun takana on kuormaa.