Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Päätoimittajien lista luotettavista medioista  (Luettu 7042 kertaa)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12221
Kunkin päätoimittajan mielestä hänen oma mediansa on luotettava. Olen liikuttunut.
"Sitoudumme oikeisiin tietoihin perustuvaan ja merkitykselliseen journalismiin." Itse luen tuon niin, että annamme suurimpien ilmoittajien julkaista heidän itsensä toimittamaa materiaalia, koska lehtemme elää siitä.

http://yle.fi/uutiset/paatoimittajien_kannanotto_luotettavan_median_puolesta/8709207

Viimeksi muokattu: 01.03.16 - klo:16:37 kirjoittanut pig24

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Iltalehdet ja sanomat on välillä kyllä niin paskapaperiin verrattavia lehtiä. Mutta silti niitä luetaan.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Tuon listan tiedotusvälineistä kaikki Maaseudun Tulevaisuutta lukuunottamatta saarnaavat vihervasemmistosuvakkiutta ja puunhalausta.

Maaseudun Tulevaisuus on keskittynyt voivottelemaan miten huonosti maaseudulla ja maataloudella menee, mainitsematta sitä että koko EU-ajan kepulaisia politikkoja on ollut semmoisissa viroissa, että jos taitoa ja tahtoa olisi ollut niin huonosti ei menisi.

Vaihtoehtoisista:

MV-lehden ja Verkkomedian taustat näyttäisi menevän tuonne itään päin.

Ja Magneettimedia... :'(

Viimeksi muokattu: 01.03.16 - klo:12:35 kirjoittanut peräkammarin poika

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
mutta kertokaas mulle edes yksi luotettva media joka tiedottaa vain oikeaa ja täsmällistä tietoa.      ja veetiä ei sitten lueta tuohon.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12221
Yli puolet lukijoista poliittisesta kannasta riippumatta uskoo Wall Street Journaliin. Ei Paavo Väyrysen blogi kävisi ?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Suomen valtamedia ei näe malkaa omassa silmässään.
Yksi törkeimmistä oli se kun HS asettui hyvissä ajoin Eu jäsenäänestyksen
alla kannattamaan jäsenyyttä.Myös talouslehtien toimittajat levittivät
puuta heinää juuri emu ratkaisun edellä ja väittivät että Suomeen ei tule koskaan lamaa kun liitytään emuun,no mites kävi?
Valtamedia ja varsinkin lehdistö taistelee olemassa olostaan eikä nämä ulostulot sitä ainakaan auta.Valtamedialta tulee valhetta samaan tapaan kuin heidän moittimiltaan digilehdiltä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Kunkin päätoimittajan mielestä hänen oma mediansa on luotettava. Olen liikuttunut.
"Sitoudumme oikeisiin tietoihin perustuvaan ja merkitykselliseen journalismiin." Itse luen tuon niin, että annamme suurimpien ilmoittajien julkaista heidän itsensä toimittamaa materiaalia, koska lehtemme elää siitä.

http://yle.fi/uutiset/paatoimittajien_kannanotto_luotettavan_median_puolesta/8709207

Tulipa niille kiire todistella omaa luotettavuuttaan ja välttämättömyyttään, kun lukijamäärät menevät alaspäin kuin lehmän häntä. Viimeksi Kauppalehti ilmoitti irtisanomisistaan, sitä ennen HS.

 Vielä kun jollain tavalla pääsisi irti YLEstä, mutta nyt kun sen rahoitus menee veroista, niin mitään ei valitettavasti mahda.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vielä kun jollain tavalla pääsisi irti YLEstä,

Niinpä...     >:(
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Kunkin päätoimittajan mielestä hänen oma mediansa on luotettava. Olen liikuttunut.
"Sitoudumme oikeisiin tietoihin perustuvaan ja merkitykselliseen journalismiin." Itse luen tuon niin, että annamme suurimpien ilmoittajien julkaista heidän itsensä toimittamaa materiaalia, koska lehtemme elää siitä.

http://yle.fi/uutiset/paatoimittajien_kannanotto_luotettavan_median_puolesta/8709207

Tulipa niille kiire todistella omaa luotettavuuttaan ja välttämättömyyttään, kun lukijamäärät menevät alaspäin kuin lehmän häntä. Viimeksi Kauppalehti ilmoitti irtisanomisistaan, sitä ennen HS.

 Vielä kun jollain tavalla pääsisi irti YLEstä, mutta nyt kun sen rahoitus menee veroista, niin mitään ei valitettavasti mahda.

 Jos YLE lakkauttettaisiin, niin meillä olisi Venäläinen Putinin media. Suomenmaa suoltaisi suoli täyeltä paskaa. Juha Määttä ei vissiin oo allekirjoottanut, eikä Juha Mauno.  ;)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Kunkin päätoimittajan mielestä hänen oma mediansa on luotettava. Olen liikuttunut.
"Sitoudumme oikeisiin tietoihin perustuvaan ja merkitykselliseen journalismiin." Itse luen tuon niin, että annamme suurimpien ilmoittajien julkaista heidän itsensä toimittamaa materiaalia, koska lehtemme elää siitä.

http://yle.fi/uutiset/paatoimittajien_kannanotto_luotettavan_median_puolesta/8709207

Tulipa niille kiire todistella omaa luotettavuuttaan ja välttämättömyyttään, kun lukijamäärät menevät alaspäin kuin lehmän häntä. Viimeksi Kauppalehti ilmoitti irtisanomisistaan, sitä ennen HS.

 Vielä kun jollain tavalla pääsisi irti YLEstä, mutta nyt kun sen rahoitus menee veroista, niin mitään ei valitettavasti mahda.

Mää en kyl ymmärrä, mikä tarve tälläkin palstalla on puolustella noita ryssän kätyreitä. Toimittajien uhkailu ei kuulu sivistysvaltioon, vaikka olisivatkin erimieltä. :o
It ain't over till the fat lady sings

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Mää en kyl ymmärrä, mikä tarve tälläkin palstalla on puolustella noita ryssän kätyreitä.

Ei kait täälä ole YLENantajan toimittajia puolusteltukhan, erityisemmin...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Mää en kyl ymmärrä, mikä tarve tälläkin palstalla on puolustella noita ryssän kätyreitä.

Ei kait täälä ole YLENantajan toimittajia puolusteltukhan, erityisemmin...     ::)

Just näin...  :-[ :-[ :-[
It ain't over till the fat lady sings

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Tuon listan tiedotusvälineistä kaikki Maaseudun Tulevaisuutta lukuunottamatta saarnaavat vihervasemmistosuvakkiutta ja puunhalausta.

Maaseudun Tulevaisuus on keskittynyt voivottelemaan miten huonosti maaseudulla ja maataloudella menee, mainitsematta sitä että koko EU-ajan kepulaisia politikkoja on ollut semmoisissa viroissa, että jos taitoa ja tahtoa olisi ollut niin huonosti ei menisi.

Vaihtoehtoisista:

MV-lehden ja Verkkomedian taustat näyttäisi menevän tuonne itään päin.

Ja Magneettimedia... :'(

MV Espanjasta

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Kunkin päätoimittajan mielestä hänen oma mediansa on luotettava. Olen liikuttunut.
"Sitoudumme oikeisiin tietoihin perustuvaan ja merkitykselliseen journalismiin." Itse luen tuon niin, että annamme suurimpien ilmoittajien julkaista heidän itsensä toimittamaa materiaalia, koska lehtemme elää siitä.

http://yle.fi/uutiset/paatoimittajien_kannanotto_luotettavan_median_puolesta/8709207

Tulipa niille kiire todistella omaa luotettavuuttaan ja välttämättömyyttään, kun lukijamäärät menevät alaspäin kuin lehmän häntä. Viimeksi Kauppalehti ilmoitti irtisanomisistaan, sitä ennen HS.

 Vielä kun jollain tavalla pääsisi irti YLEstä, mutta nyt kun sen rahoitus menee veroista, niin mitään ei valitettavasti mahda.

 Jos YLE lakkauttettaisiin, niin meillä olisi Venäläinen Putinin media. Suomenmaa suoltaisi suoli täyeltä paskaa. Juha Määttä ei vissiin oo allekirjoottanut, eikä Juha Mauno.  ;)

YLE oli aikanaan Bresnevin media. Ohjelmina mm. "Näin naapurissa" ja muut härskit ryssän perseennuolentaohjelmat.

Nykyään YLE on punavihreiden pervojen media.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!