Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronetin rahoittajat  (Luettu 9243 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7580
  • Never Trust a Hippy
Agronetin rahoittajat
Ymmärsin, että ainakin Suomen Keskusta, Maaseudun Tulevaisuus -lehti ja MTK ovat Agronetin rahoittajia vai onko tämä harhaluuloni? Olen vain noiden instanssien maksava jäsen ja olen ajatellut ottaa niihin tahoihin yhteyttä.
Uskon, että masennukseni johtuu osaltaan tämän saitin kirjoituksista ja aion kysyä noilta rahoittajilta, että maksanko heille rahaa siksi, että he rahoittavat foorumia, joka haukkuu yleisesti maidontuottajia ja erityisesti C-alueen viljelijöitä.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Agronetin rahoittajat
https://www.proagria.fi/tietoa-proagriasta

 Eiköhän tuolta löydy psykoloogi ;)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Agronetin rahoittajat
En tarvitse psykologia vaan tietoa rahoittajista.

Tuohon listaan voi vielä lisätä Yaran. Kepun voit ottaa pois.  ;)

RainMan

  • Vieras
Vs: Agronetin rahoittajat
Ymmärsin, että ainakin Suomen Keskusta, Maaseudun Tulevaisuus -lehti ja MTK ovat Agronetin rahoittajia vai onko tämä harhaluuloni? Olen vain noiden instanssien maksava jäsen ja olen ajatellut ottaa niihin tahoihin yhteyttä.
Uskon, että masennukseni johtuu osaltaan tämän saitin kirjoituksista ja aion kysyä noilta rahoittajilta, että maksanko heille rahaa siksi, että he rahoittavat foorumia, joka haukkuu yleisesti maidontuottajia ja erityisesti C-alueen viljelijöitä.

Ei tällä palstalla ole niin suurta vaikutusta että se vaikuttaisi yleiseen mielipiteeseen maataloudesta .Toisaalta ei tästä palstasta ole viljelijöiden vertaisryhmäksikään . Se on Harmi että tällä hetkellä  ei ole sellaista palstaa jossa voisi kirjoittaa vaikka huolissaan niin etteikö joku kettuilisi tai julistaisi päälle omaa agendaansa .

Ei vain kannata lukea palstaa oman mielenrauhan vuoksi jos niin käy että tulee huonompi olo kuin muutoin .  Oikeastaan sellainen parannus voisi palstalle tulla että jonkun aihealueen voisi blokata pois ulottuvilta. Tai kehitysryhmän kaltainen asiallinen keskustelukerho "harvoille ja tarkoin valituille" jossa porukka äänestää häiriköt määräajaksi ulos ja webbari tekee tämän saman tien

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Agronetin rahoittajat
Ymmärsin, että ainakin Suomen Keskusta, Maaseudun Tulevaisuus -lehti ja MTK ovat Agronetin rahoittajia vai onko tämä harhaluuloni? Olen vain noiden instanssien maksava jäsen ja olen ajatellut ottaa niihin tahoihin yhteyttä.
Uskon, että masennukseni johtuu osaltaan tämän saitin kirjoituksista ja aion kysyä noilta rahoittajilta, että maksanko heille rahaa siksi, että he rahoittavat foorumia, joka haukkuu yleisesti maidontuottajia ja erityisesti C-alueen viljelijöitä.

Ei tällä palstalla ole niin suurta vaikutusta että se vaikuttaisi yleiseen mielipiteeseen maataloudesta .Toisaalta ei tästä palstasta ole viljelijöiden vertaisryhmäksikään . Se on Harmi että tällä hetkellä  ei ole sellaista palstaa jossa voisi kirjoittaa vaikka huolissaan niin etteikö joku kettuilisi tai julistaisi päälle omaa agendaansa .

Ei vain kannata lukea palstaa oman mielenrauhan vuoksi jos niin käy että tulee huonompi olo kuin muutoin .  Oikeastaan sellainen parannus voisi palstalle tulla että jonkun aihealueen voisi blokata pois ulottuvilta. Tai kehitysryhmän kaltainen asiallinen keskustelukerho "harvoille ja tarkoin valituille" jossa porukka äänestää häiriköt määräajaksi ulos ja webbari tekee tämän saman tien

  Eikös se Reppu toimi ;)

RainMan

  • Vieras
Vs: Agronetin rahoittajat
Ymmärsin, että ainakin Suomen Keskusta, Maaseudun Tulevaisuus -lehti ja MTK ovat Agronetin rahoittajia vai onko tämä harhaluuloni? Olen vain noiden instanssien maksava jäsen ja olen ajatellut ottaa niihin tahoihin yhteyttä.
Uskon, että masennukseni johtuu osaltaan tämän saitin kirjoituksista ja aion kysyä noilta rahoittajilta, että maksanko heille rahaa siksi, että he rahoittavat foorumia, joka haukkuu yleisesti maidontuottajia ja erityisesti C-alueen viljelijöitä.

Ei tällä palstalla ole niin suurta vaikutusta että se vaikuttaisi yleiseen mielipiteeseen maataloudesta .Toisaalta ei tästä palstasta ole viljelijöiden vertaisryhmäksikään . Se on Harmi että tällä hetkellä  ei ole sellaista palstaa jossa voisi kirjoittaa vaikka huolissaan niin etteikö joku kettuilisi tai julistaisi päälle omaa agendaansa .

Ei vain kannata lukea palstaa oman mielenrauhan vuoksi jos niin käy että tulee huonompi olo kuin muutoin .  Oikeastaan sellainen parannus voisi palstalle tulla että jonkun aihealueen voisi blokata pois ulottuvilta. Tai kehitysryhmän kaltainen asiallinen keskustelukerho "harvoille ja tarkoin valituille" jossa porukka äänestää häiriköt määräajaksi ulos ja webbari tekee tämän saman tien

  Eikös se Reppu toimi ;)

Tuliko kenties jotenkin syyllinen olo .. :D

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Agronetin rahoittajat
Ymmärsin, että ainakin Suomen Keskusta, Maaseudun Tulevaisuus -lehti ja MTK ovat Agronetin rahoittajia vai onko tämä harhaluuloni? Olen vain noiden instanssien maksava jäsen ja olen ajatellut ottaa niihin tahoihin yhteyttä.
Uskon, että masennukseni johtuu osaltaan tämän saitin kirjoituksista ja aion kysyä noilta rahoittajilta, että maksanko heille rahaa siksi, että he rahoittavat foorumia, joka haukkuu yleisesti maidontuottajia ja erityisesti C-alueen viljelijöitä.

Agronetti taitaa olla Pro Agrian maksama mutta luultavasti tällaisen forumin ylläpito ei hirveitä maksa, en tiedä miten kallista on moderointi.

Vaivihkaa Agronetti, jonka piti olla isompikin portaali, muuttui vain täksi forumiksi jonka laidassa on pari Agrian mainosta.

Ja kaiken kaikkia Agronetti on mielestäni hyvä systeemi mutta Vapaan sanan puolella olevista kirjoituksista on harva varmaan hyötynyt. Ehkä jokunen kirjoittaja on saanut siitä jotain tyydytystä. :)

Eli älä lue vapaata sanaa, ei sitä lue juuri kukaan muukaan.

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Agronetin rahoittajat
Yaran rahoittamisen olen lopettanut jo vuosia sitten. Maaseudun Tulevaisuudelta ja MTK:lta aion kysyä, että miten he perustelevat masennustani lisäävän Agronetin rahoittamisen.

Minähän olen alinta ihmissaastaa, kun tuotan maitoa C-alueella. Minä vielä rahoitan saittia, joka kertoo ja saa minut ymmärtämään sen.
Itsellenihän ei ole väliä mistä päin suomea kahvimaitoni tulee. Kunhan tulee suomesta.
Joillekkin se on vaan niin tärkeää miltä tukialueelta se tulee..... :'(
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Agronetin rahoittajat
Yaran rahoittamisen olen lopettanut jo vuosia sitten. Maaseudun Tulevaisuudelta ja MTK:lta aion kysyä, että miten he perustelevat masennustani lisäävän Agronetin rahoittamisen.

Minähän olen alinta ihmissaastaa, kun tuotan maitoa C-alueella. Minä vielä rahoitan saittia, joka kertoo ja saa minut ymmärtämään sen.
Itsellenihän ei ole väliä mistä päin suomea kahvimaitoni tulee. Kunhan tulee suomesta.
Joillekkin se on vaan niin tärkeää miltä tukialueelta se tulee..... :'(

Tällaiselle B-tukialueella vähän vaille 100 hehtaarin viljatilaa viljelevänä ja osa-aikatöitä maatalouden ulkopuolella tekevälle on kanssa ihan sama mistä  päin Suomea se käyttämäni maito tulee, kunhan tosiaan tulee Suomesta. Mielelläni soisin sitä tuotettavan koko maassa.

Omat viljani myyn pääosin oman kylän lehmämiehille, joilta maito lähtee valtaosin Valiolle Riihimäelle ja Kaslinkille Korialle. Riihimäen maitoa ja Arkimaitojuomaa sekä Kaslinkin tuotteita tulee säännöllisesti ostettua. Loput viljat myyn A-rehulle Varkauteen, josta lähtevät rehuina vissiin Savon ja Pohjois-Karjalan lehmätiloille. Näillä rehuilla tuotettua maitoa ostan välillä Lidlistä Maitomaan ja Kiteeltä rekalla Sipooseen pakattavaksi vietyä K- ja S-ryhmien omilla tuotemerkeillä. Sekä Joensuun ja Lapinlahden juustoina.

Joku Juustoportin, Maitokolmion ja Satamaidon tölkkikin joskus ostoskärryihin päätyy. Ja Kuusamon juustoakin.

Viimeksi muokattu: 19.02.16 - klo:23:09 kirjoittanut peräkammarin poika

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Agronetin rahoittajat
https://www.proagria.fi/tietoa-proagriasta

 Eiköhän tuolta löydy psykoloogi ;)
Tuota ihmettelen. Kun kuitenkin Sepeteuksella sun muilla Veetieemeleillä on ollut tarkoitus saada meikäläisenkin C-alueen maidontuottajan olon mahdollisimman paskaksi ja on onnistunut siinä, niin miksi pitäisi sitten mennä psykiatrille?

Tehtävähän on suoritettu.
Mutta eikö Veetieemeleiden jutut toimi terapiana masennukseesi? Huomaat, että  jollakulla menee vielä huonommin ;D





mah

  • Vieras
Vs: Agronetin rahoittajat
Onko agronetilla rahoittajia? :-X Saatteko te kaikki muut palkkaa tänne kirjoittamisesta? Minä kun olen ollut täällä ihan ilmaiseksi. :'(

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Agronetin rahoittajat
Onko agronetilla rahoittajia? :-X Saatteko te kaikki muut palkkaa tänne kirjoittamisesta? Minä kun olen ollut täällä ihan ilmaiseksi. :'(

 :o

Lähetä pankkitiedot yyveenä, niin hoidetaan asia kuntoon. Ei mah-poloisenkaan tarvitse tätä talkoilla tehdä.  :)

Ps. Muista lähettää myös luottokortin numero ja tunnusluku. :-X
It ain't over till the fat lady sings

Köntys

  • Vieras
Vs: Agronetin rahoittajat
Onko agronetilla rahoittajia? :-X Saatteko te kaikki muut palkkaa tänne kirjoittamisesta? Minä kun olen ollut täällä ihan ilmaiseksi. :'(

 :o

Lähetä pankkitiedot yyveenä, niin hoidetaan asia kuntoon. Ei mah-poloisenkaan tarvitse tätä talkoilla tehdä.  :)

Ps. Muista lähettää myös luottokortin numero ja tunnusluku. :-X

Täs on mun...  :)

******-********
**** **** **** **** ja  ***

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Agronetin rahoittajat
Onko agronetilla rahoittajia? :-X Saatteko te kaikki muut palkkaa tänne kirjoittamisesta? Minä kun olen ollut täällä ihan ilmaiseksi. :'(

 :o

Lähetä pankkitiedot yyveenä, niin hoidetaan asia kuntoon. Ei mah-poloisenkaan tarvitse tätä talkoilla tehdä.  :)

Ps. Muista lähettää myös luottokortin numero ja tunnusluku. :-X

Tuota...saisinko määki lähettää? Jos tästä jotku saa palkkaa nii kyl määki tahtosin, vaikka ulosanti vähä ontuvaa onki.
Konepuolella suunnittelivat kolehtia jotta terminaattori sais uuden paalauskoneen. mää koitin esittää jotta mullekki passais kolehdilla kerätty mäkhaale, mutta ilman jäin siitäki...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Agronetin rahoittajat
eihän netti mitään maksa!   eikä nää kirjoitukset mitään voi kustantaa kun eivät kerran mitään tuotakaan..  kyllä olen usein ihmetelly että kaikki mikä on netissä on ilmaista,  paitsi pakolliset ja viranomaishoitoiset "palvelut"                 ja ei täällä kyllä mikään ala pipoa kiristämään, vaikka hieman heikosti menisikin;   tietää että itellä menee tosi hyvin noihin eräisiin verraten!  jeeee, hyvä miä!