Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen  (Luettu 1728 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22105
Silmät ja suut täyteen valehteli kepu viime keväänä.
Sakkorajan laskeminen samanlaista pienen ihmisen kiusaamista, mutta täytyyhän jollakin mamut saada maksuu.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Älähän nyt. Pinkkivärinen pysäköintikiekko sallitaan. Ei näin Stumpin eikä Kataisen aikana, ihan mahdoton juttu.


Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Onkoos kyse pottukuophan sopivasta kansalaisesta,,,,,,?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22105
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Onko kepuloiset koskaan aatelleet aikuisen oikeesti kuinka hölmöjä olette.
keskustan kantava voima, loputon hölmöys.

Kaiken piti olla sipilälle helppoa, tekee kaiken vain toisin kuin Katainen, ihan kaiken.

mm-ministeri otti ohjat käsiinsä ja erotti mavin johdon, vaikka ohjat olisivat pitäneet koko ajan olla vastuuministerillä, varsinkin kun vaikeudet olivat tiedossa

c-alueen tissinkoiton alamäen vika rajojen sulkeutuminen. Miksi aina jonkun muun vika, joka muka pitäisi hyvittää. Vain markkinataloutta.

Miten ihanaa kun myötätuntoa riitti isossa kaupunkissa, moniko sillä elää.

Olisiko jo aika tunnustaa kepuloisen täydellisesti epäonnistunut harjoitettu maatalouspolitiikka.
Valtiovalta toivoo eu;n maksavan lisää ja eu toivoo kansallisesti maksettavan. sipilän mamut vieneet loputkin ja tasan tarkkaan kuluttajat laskevat peruuntuneet maataloustukileikkaukset saaduksi rahaksi,samalla tapaa kuin velat muuttuvat saataviksi.

Ja jos vuoden tukia maksetaan ennakkoon, entä sitten, aivan kuin housuihinsa kusisi.

Näkikö kukaan marttilaa aamuteeveessä, olemus kertoo, että tietää mitä ei voi sanoa. Eli omillanne olette.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Silmät ja suut täyteen valehteli kepu viime keväänä.
Sakkorajan laskeminen samanlaista pienen ihmisen kiusaamista, mutta täytyyhän jollakin mamut saada maksuu.
Juu,mä oon erikoistunu viimeaikoina ylinopeussakkoihin. ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3610
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Kyl tuo eemili on iQ kun sitä vituttaa jatkuvasti   ;D

navettapiika

  • Vieras
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Silmät ja suut täyteen valehteli kepu viime keväänä.
Sakkorajan laskeminen samanlaista pienen ihmisen kiusaamista, mutta täytyyhän jollakin mamut saada maksuu.
Juu,mä oon erikoistunu viimeaikoina ylinopeussakkoihin. ;D
Niistä saa kivasti kanta-asiakaskortin, kun vain riittävästi kerää.. ::)

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Silmät ja suut täyteen valehteli kepu viime keväänä.
Sakkorajan laskeminen samanlaista pienen ihmisen kiusaamista, mutta täytyyhän jollakin mamut saada maksuu.
Juu,mä oon erikoistunu viimeaikoina ylinopeussakkoihin. ;D
Niistä saa kivasti kanta-asiakaskortin, kun vain riittävästi kerää.. ::)
Juu,mulla on jo oma pyykkipoika laitoksella.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Silmät ja suut täyteen valehteli kepu viime keväänä.
Sakkorajan laskeminen samanlaista pienen ihmisen kiusaamista, mutta täytyyhän jollakin mamut saada maksuu.
Juu,mä oon erikoistunu viimeaikoina ylinopeussakkoihin. ;D
Niistä saa kivasti kanta-asiakaskortin, kun vain riittävästi kerää.. ::)
Juu,mulla on jo oma pyykkipoika laitoksella.
Ei kuitenkaan piikkiä..mun entisellä autolla oli sellainen..jokainen kaahasi vuorollaan, mutta onneksi auto oli sama. ;D

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Onko kepuloiset koskaan aatelleet aikuisen oikeesti kuinka hölmöjä olette.
keskustan kantava voima, loputon hölmöys.

Kaiken piti olla sipilälle helppoa, tekee kaiken vain toisin kuin Katainen, ihan kaiken.

mm-ministeri otti ohjat käsiinsä ja erotti mavin johdon, vaikka ohjat olisivat pitäneet koko ajan olla vastuuministerillä, varsinkin kun vaikeudet olivat tiedossa

c-alueen tissinkoiton alamäen vika rajojen sulkeutuminen. Miksi aina jonkun muun vika, joka muka pitäisi hyvittää. Vain markkinataloutta.

Miten ihanaa kun myötätuntoa riitti isossa kaupunkissa, moniko sillä elää.

Olisiko jo aika tunnustaa kepuloisen täydellisesti epäonnistunut harjoitettu maatalouspolitiikka.
Valtiovalta toivoo eu;n maksavan lisää ja eu toivoo kansallisesti maksettavan. sipilän mamut vieneet loputkin ja tasan tarkkaan kuluttajat laskevat peruuntuneet maataloustukileikkaukset saaduksi rahaksi,samalla tapaa kuin velat muuttuvat saataviksi.

Ja jos vuoden tukia maksetaan ennakkoon, entä sitten, aivan kuin housuihinsa kusisi.

Näkikö kukaan marttilaa aamuteeveessä, olemus kertoo, että tietää mitä ei voi sanoa. Eli omillanne olette.

Eemeliä vituttaa kun pohjoisen miehet johtivat mielenosoitusta eivätkä olleet niin kuin vaahteramäen voimakolmoikko edelis kerralla sian raatoa hinaten tuhannen päissään!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
ja kun eivät pohosen sällit polliisia kiusanneet niin jopa kehuja saivat!   sekös käyrää nostattaakin!     mutta on se toisaalta pikkuilo siitä että tollasellakin tempauksella saa eräitten verenpaineet tappiiin, kyllä siitäkin ilosta jopa maksaa!

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
Pakkoko sitä ylinopeutta on ajaa. Ajaa rajoitusten mukaan, niin ei tule ongelmia.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Pienen kansalaisen byrokratian keventäminen
On se aika vaikeaa kyllä mieltää, että sakko on jonkunlainen perusoikeus..minusta se on ollut kyllä aina rangaistus ja vitutuskäyrän testaus.. ::)