Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fusion 2  (Luettu 40769 kertaa)

Setzerin Briani

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 79
  • Ihan Kujalla
Vs: Fusion 2
Lueppas uudelleen noi sun omat viestisi ja mieti vähän mistä räksyttäjistä puhut, eli kapaulan klautusta tarttisit itte  ;)


 :o :o. ....sinultako tarttisin? Et siis olekaan lakannut lyömästä naisia vielä?

 :o

Eikö pataraudasta tehdyt kärryt käy kaupaks, vai mistä moinen rageilu?  :o

Kas mister multinikki itse suoraan Argon perinneleikkien ytimestä.  Vainoharhaa ja maataloustukia pukkaa. Muista: paranoideillakin voi olla vihollisia.

PS Thyssen Krupp luki siinä mun paskavaunutarjouksessa laadun takeena jos siihen viittaat. Eiköhän ne passelin raudan osaa valmistaa, valita ja tarjota sille, joka vaunuja rakentaa. Sitä jos tarkoitit, kun jutuistas ei selvää ota jos vaikka jotain kiinnostaisikin.

Viimeksi muokattu: 21.02.16 - klo:23:40 kirjoittanut Setzerin Briani

I like a good pompadour.
Brian Setzer

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Fusion 2
Lueppas uudelleen noi sun omat viestisi ja mieti vähän mistä räksyttäjistä puhut, eli kapaulan klautusta tarttisit itte  ;)


 :o :o. ....sinultako tarttisin? Et siis olekaan lakannut lyömästä naisia vielä?
Ai sori, mä luulin sen kärrymainoksen parran takia sua miehex, mutta noista puheista olis kyllä pitäny arvata, ettei sulla oo munia  :-[

Setzerin Briani

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 79
  • Ihan Kujalla
Vs: Fusion 2

Ai sori, mä luulin sen kärrymainoksen parran takia sua miehex, mutta noista puheista olis kyllä pitäny arvata, ettei sulla oo munia  :-[

Perinneleikkipiiri vaan pyörii. Maamme vainoharhaisin foorumi. Voit ajatella minua naisagronomina jos se informaation jäsentelyäsi helpottaa.
I like a good pompadour.
Brian Setzer

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Fusion 2

Ai sori, mä luulin sen kärrymainoksen parran takia sua miehex, mutta noista puheista olis kyllä pitäny arvata, ettei sulla oo munia  :-[

Perinneleikkipiiri vaan pyörii. Maamme vainoharhaisin foorumi. Voit ajatella minua naisagronomina jos se informaation jäsentelyäsi helpottaa.
Kuinkas nää sun jutut ny liittykään fusioneihin????

Setzerin Briani

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 79
  • Ihan Kujalla
Vs: Fusion 2

Kuinkas nää sun jutut ny liittykään fusioneihin????

Onko tuo nyt kovinkaan relevantti kysymys Agronetissä?
Myönnän, aiheen ohi on mennyt. Ja sydämmen pohjasta. Jatkakaa paalien pyörittelyä, mielenkiinnolla toki minäkin luen kun asiaa paalauksesta on kirjoituksissa rehdisti mukana.
I like a good pompadour.
Brian Setzer

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Fusion 2
Entäs jos ostaa vekselifuusionin ja siihen aisan jatkoksi varion? Onko se sitte aivan käsittämättömän upeaa ylivoimaa?

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Fusion 2
Entäs jos ostaa vekselifuusionin ja siihen aisan jatkoksi varion? Onko se sitte aivan käsittämättömän upeaa ylivoimaa?
Aika hyvinhän nuo sointuu väreiltään yhteen, ehkä jontikka vielä hieman paremmin.  ;) Samahan se on mikä sitä vetää, kunhan vain vaihteisto on portaaton ja koneessa tehoa sitten sen asettamien vaatimusten verran.  :)

Paskervilleri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 320
Vs: Fusion 2
Ja mulla tulis punanen :-[ Valtra T-160 :'( vetokoneeksi, pitäiskö haudata koko ajatus???

Setzerin Briani

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 79
  • Ihan Kujalla
Vs: Fusion 2
Entäs jos ostaa vekselifuusionin ja siihen aisan jatkoksi varion? Onko se sitte aivan käsittämättömän upeaa ylivoimaa?

Vaihtokoneloukku huudettu!   :D
I like a good pompadour.
Brian Setzer

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Fusion 2
Entäs jos ostaa vekselifuusionin ja siihen aisan jatkoksi varion? Onko se sitte aivan käsittämättömän upeaa ylivoimaa?

Vaihtokoneloukku huudettu!   :D
Entäs jos vaihtohyvitys tuntuu hyvälle ja entisestä haluaa eroon?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Fusion 2
Ja mulla tulis punanen :-[ Valtra T-160 :'( vetokoneeksi, pitäiskö haudata koko ajatus???
Kyllä sen ainakin keppivaihteisella teekkarilla pitäisi kulkea, kun menee 135hp keppivaihteisella jonnullakin.

Setzerin Briani

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 79
  • Ihan Kujalla
Vs: Fusion 2
Entäs jos ostaa vekselifuusionin ja siihen aisan jatkoksi varion? Onko se sitte aivan käsittämättömän upeaa ylivoimaa?

Vaihtokoneloukku huudettu!   :D
Entäs jos vaihtohyvitys tuntuu hyvälle ja entisestä haluaa eroon?

Silloin se vaihtokoneloukku laukeaa ja on taas kerran vaihtokoneloukutettu. Jussi loukussa, saappaat savessa kielimuurin ympäröimänä. Ulkomaanjahti on päivän extremelajin nimi. Useimmiten voi vanhansa myydä tänne itse suoraan ja hinnalla, että katoaa kanssa kartanolta. Lopputulos on, että saa loukkukierteen poikki ja rahnaakin säästyy.
I like a good pompadour.
Brian Setzer

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Fusion 2
Lueppas uudelleen noi sun omat viestisi ja mieti vähän mistä räksyttäjistä puhut, eli kapaulan klautusta tarttisit itte  ;)


 :o :o. ....sinultako tarttisin? Et siis olekaan lakannut lyömästä naisia vielä?

 :o

Eikö pataraudasta tehdyt kärryt käy kaupaks, vai mistä moinen rageilu?  :o

Kas mister multinikki itse suoraan Argon perinneleikkien ytimestä.  Vainoharhaa ja maataloustukia pukkaa. Muista: paranoideillakin voi olla vihollisia.


Mistäs sää mun multinikit tiedät?  ;D
It ain't over till the fat lady sings

Setzerin Briani

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 79
  • Ihan Kujalla
Vs: Fusion 2
Mistäs sää mun multinikit tiedät?  ;D

Tiedän mitä tiedän. Tukia, foorumiparanoidiaa, some-nyybien kömpelöä kirjoittelua ja paska iho.
20 vuotta somessa ja alalla opetti muutaman tempun, joita ei maamiesoppilaitoksessa neuvota. Tästä tähän ja keskity sinäkin tässä säikeessä paalausjuttuihin.

Vai eikö niihinkään sulla ole kontribuutiota?

Viimeksi muokattu: 23.02.16 - klo:00:21 kirjoittanut Setzerin Briani

I like a good pompadour.
Brian Setzer

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
Vs: Fusion 2
snobi britsu raiani amis...osta MAGNUM....hmmmnnn ;D