Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paavon märkä uni  (Luettu 1845 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Paavon märkä uni
Paavo on pipi.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Paavo on pipi.

Eikä Paavo ole yksin.

Muistan hyvin kun Svetogorskin sellutehdasta rakennettiin. Itse olin eräässä yrityksessä joka toimitti sinne elementtejä työntekijöiden asuinrakennuksiin. Kyllähän venäjän kauppa oli kuoleman suudelma kotimaiselle laadulle. Onneksi se sitten lähes loppui -90. Nyt taloteollisuus joutuu kilpailemaan laadulla Viron taloteollisuuden kanssa.  ;D

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
joko ponaparte on kiertänä kaapat ja tarkistana maijun hinnat.  ;D ;D ;D

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Paavo on pipi.

Eikä Paavo ole yksin.

Muistan hyvin kun Svetogorskin sellutehdasta rakennettiin. Itse olin eräässä yrityksessä joka toimitti sinne elementtejä työntekijöiden asuinrakennuksiin. Kyllähän venäjän kauppa oli kuoleman suudelma kotimaiselle laadulle. Onneksi se sitten lähes loppui -90. Nyt taloteollisuus joutuu kilpailemaan laadulla Viron taloteollisuuden kanssa.  ;D

Tämä on niin totta. Se että suomalainen laatu kelpasi neukuille ei ole nykyään mikään kauhean suuri markkinointivaltti.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Paavo on pipi.

Eikä Paavo ole yksin.

Tämä on niin totta. Se että suomalainen laatu kelpasi neukuille ei ole nykyään mikään kauhean suuri markkinointivaltti.

Kari Kairamon maailmankuva romahti neukkulan kaatumiseen. Ei pystynyt näkemään muutoksen tuulia.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
joo!!!! Muistuu mieleen nykyiset bisnesmiehet. Eräs pääministeri kehui ostaneensa IT-ohjuksia Venäjältä. Kuitattiin 900 miljoonalla Neuvostoliiton aikaisia velkoja. Suomi maksoi 100 miljoonaa käteisenä ja rahoitti 1,5 miljardilla Pietarin jätevesien käsittelyä! Eli maksettiin IT-ohjiulksista käytännössä vähintään 2,5 miljardia euroa ja sitten selvisi ettei niillä saa alas kuin MATKUSTAJAKONEITA! Tai sitten nämä hemmot jotka vetää nimen heti paperiin kun näkevät sen! Vaikka ois tyhjä!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Paavo on pipi.

Eikä Paavo ole yksin.

Muista kyllä senaikaset kotimaahankin tehdyt elementit, samaa laatua olivat..

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mitä lasatua olisi demarit suostuneet tekemään, ryssälaatua piti olla.  tuo juuri oli sn ajan henki.  näkyyhän se noissa sen ajan taojen rakenteissa,

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Sit yritettiin vielä kuvaputkien tekoa....

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kun mailam oli jo dikiaikan siirtymässä...

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Paavo on pipi.

Eikä Paavo ole yksin.

Muista kyllä senaikaset kotimaahankin tehdyt elementit, samaa laatua olivat..

Niin samasta prosessista ne lähti kotimaahankin.  ;D

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nyt sitten kielitaidottomat mamutkin tekee parempaa LAATUA kuin suomi-kesselit!

Ja sekös jytkyjä kyrsii!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]

Missä niitten työntuloksia olis nähtävillä..

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Rahaa tuli kuin suokuokalla, muistellaan vielä 2010-luvullakin... d-vitamiini on makeaa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tiesittekö muuten, jotta kun kostamuksesta tuli ensimmäinen ennakkomaksu, niin suomen pankki jäädytti nuo rahat määräajaksi, koskapa rakennusfirma olisi tuolla rahamäärällä hupeloimalla voinut sekoittaa suomen kansantalouden.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...