Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paljonko voi laskuttaa traktorin kuljettajana toimimisesta  (Luettu 29017 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Mää oon laskuttanut vitosen tunti kun se on kuitenkin jo yli tuplaten """""tilastolliseen kotieläintilan tuntipalkkaan"""""
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Mää oon laskuttanut vitosen tunti kun se on kuitenkin jo yli tuplaten """""tilastolliseen kotieläintilan tuntipalkkaan"""""
Senverranhan maatalouslomittaja saa jo pelkästään ropon päivystyksestä.....

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Mää oon laskuttanut vitosen tunti kun se on kuitenkin jo yli tuplaten """""tilastolliseen kotieläintilan tuntipalkkaan"""""
Senverranhan maatalouslomittaja saa jo pelkästään ropon päivystyksestä.....
tienaako lypsyrobottitilan isäntä käytännössä kokoajan 24/7 tuon 5 euroo lisähintaa omalle työlle? :o
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Mää oon laskuttanut vitosen tunti kun se on kuitenkin jo yli tuplaten """""tilastolliseen kotieläintilan tuntipalkkaan"""""
Senverranhan maatalouslomittaja saa jo pelkästään ropon päivystyksestä.....
tienaako lypsyrobottitilan isäntä käytännössä kokoajan 24/7 tuon 5 euroo lisähintaa omalle työlle? :o

Aika harva varmaan rupeaa oikeasti maksamaan sitä 80 euroa tms. per vrk jostain lomittajan päivystyksestä. Varsinkaan jos lomittajalla on kuitenkin puoli tuntia tai enemmän matkaa sinne navetalle. Joku lähistöllä asuva sukulainen tai vaikka naapuri on paljon parempi vaihtoehto. Tämä sitten käy mahdollisen hälytyksen sattuessa vilkaisemassa että osaako puhelinkonsultaation avulla vartissa korjata, ja jos ei, niin soittaa huoltomiehen ja poistuu paikalta. Niinhän se tekee lomittajakin. Jollekin tutulle tuskin tarvitsee hirveästi maksaa että viikon verran pitää puhelimen päällä ja luultavasti ei saa yhtään hälytystä. Mahdollisista hälytyksistä voi sitten myhemmin maksaa vähän ekstraa.