Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 04.02.16 - klo:00:06Naapurin nyykkäristä levis pakat ohjelmoinnin myötä..Olko 4 vai kuuspyttynen? Kuuspyttysistä pitäs kuulemma askin paineita nostaa ohjelmoinnin myötä.
Naapurin nyykkäristä levis pakat ohjelmoinnin myötä..
Lainaus käyttäjältä: John Ferguson - 01.03.16 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: SAS - 01.03.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: jep jep - 01.03.16 - klo:19:57Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.Sopivan kokoinen on yleensä alitehoinen. Varsinkin malliston pienimmät..
Lainaus käyttäjältä: SAS - 01.03.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: jep jep - 01.03.16 - klo:19:57Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.
Lainaus käyttäjältä: jep jep - 01.03.16 - klo:19:57Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista.
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 01.03.16 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: John Ferguson - 01.03.16 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: SAS - 01.03.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: jep jep - 01.03.16 - klo:19:57Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.Sopivan kokoinen on yleensä alitehoinen. Varsinkin malliston pienimmät..Etenkin nykyisin kun monet mallit on isoja painavia möhköjä, siitä kun ottaa sen "sopivan kokoisen" niin saa kuutosen painon nelosen tehoilla. Ja siis commonrail-egr-saastemallin tehoilla, ei oo riuskoja hevosia...
Lainaus käyttäjältä: mekano - 01.03.16 - klo:21:47Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 01.03.16 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: John Ferguson - 01.03.16 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: SAS - 01.03.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: jep jep - 01.03.16 - klo:19:57Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.Sopivan kokoinen on yleensä alitehoinen. Varsinkin malliston pienimmät..Etenkin nykyisin kun monet mallit on isoja painavia möhköjä, siitä kun ottaa sen "sopivan kokoisen" niin saa kuutosen painon nelosen tehoilla. Ja siis commonrail-egr-saastemallin tehoilla, ei oo riuskoja hevosia...Tää on juuri näin. Olis muuten mielenkiintoista verrata vaikka reilu 200 heppasex suutinrempattua(maksaa tonnin) T-170 valtraa ja vaikka Fent 924 mallia esimerkiksi niittohommissa..
Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 01.03.16 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: mekano - 01.03.16 - klo:21:47Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 01.03.16 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: John Ferguson - 01.03.16 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: SAS - 01.03.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: jep jep - 01.03.16 - klo:19:57Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.Sopivan kokoinen on yleensä alitehoinen. Varsinkin malliston pienimmät..Etenkin nykyisin kun monet mallit on isoja painavia möhköjä, siitä kun ottaa sen "sopivan kokoisen" niin saa kuutosen painon nelosen tehoilla. Ja siis commonrail-egr-saastemallin tehoilla, ei oo riuskoja hevosia...Tää on juuri näin. Olis muuten mielenkiintoista verrata vaikka reilu 200 heppasex suutinrempattua(maksaa tonnin) T-170 valtraa ja vaikka Fent 924 mallia esimerkiksi niittohommissa..Pelkillä suuttimien vaihdoilla ponkaisee tapista väkisinkin 250 pollea T170-poloisesta...
Lainaus käyttäjältä: mah - 02.03.16 - klo:15:06Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 01.03.16 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: mekano - 01.03.16 - klo:21:47Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 01.03.16 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: John Ferguson - 01.03.16 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: SAS - 01.03.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: jep jep - 01.03.16 - klo:19:57Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.Sopivan kokoinen on yleensä alitehoinen. Varsinkin malliston pienimmät..Etenkin nykyisin kun monet mallit on isoja painavia möhköjä, siitä kun ottaa sen "sopivan kokoisen" niin saa kuutosen painon nelosen tehoilla. Ja siis commonrail-egr-saastemallin tehoilla, ei oo riuskoja hevosia...Tää on juuri näin. Olis muuten mielenkiintoista verrata vaikka reilu 200 heppasex suutinrempattua(maksaa tonnin) T-170 valtraa ja vaikka Fent 924 mallia esimerkiksi niittohommissa..Pelkillä suuttimien vaihdoilla ponkaisee tapista väkisinkin 250 pollea T170-poloisesta... Juu ja siltikin painaa sen kolme tonnia tota venttiiliä vähemmän..
Lainaus käyttäjältä: SAS - 01.03.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: jep jep - 01.03.16 - klo:19:57Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. Nii juu ja sillain Mutta juu niitä trimmejä on osattava tehdä ja oikeisiin kone malleihin joissa on sopivia resursseja Tietysti vakio luultavasti kestää aina paremmin. Mutta toisissa masiinoissa on viritysvaraa paremmin kuin toisissa.
Lainaus käyttäjältä: Varjo79 - 01.03.16 - klo:23:10Lainaus käyttäjältä: SAS - 01.03.16 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: jep jep - 01.03.16 - klo:19:57Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. Nii juu ja sillain Mutta juu niitä trimmejä on osattava tehdä ja oikeisiin kone malleihin joissa on sopivia resursseja Tietysti vakio luultavasti kestää aina paremmin. Mutta toisissa masiinoissa on viritysvaraa paremmin kuin toisissa.nyt viritysvaraa vakio-ohjelmiin verrattuna löytyy myös näiden direktiivien rajoitusten takia mm päästöt on optimoitu tehon kustannuksella. Kyselin joskus valtran huoltomieheltä neuvoja ohjelmointiin, neuvoi kyllä mutta itse tekemiseen hän ei halunnut sotkeentua. Monimutkainen asia, boxi vai uusi ohjelma? Takuu tai ei, vaikutus vaihtoarvoon, rasittaako enemmän voimansiirtoa vai pumppua, nouseeko lämmöt?Hankin Englannista boxin noin viisi vuotta sitten, helppo laittaa pumpun liittimeen... käytän vaan silloin, kun tehoa tarvitaan, pääosan ajasta huilaa
Ostettin syksyllä käytetty 6850 valtra. Myyjä myönti että on ollu tehoboksi kiinni, mutta sano että edellinen omistaja ottanu pois ennnen vaihtoa. Sitten sano myös että on dieselhuollossa ollu katottavana että vilkutteli vikakoodeeja, käyttivät kuulemma pumpun penkissä ja nyt on kunnossa. Koe ajettiin kone ja pelas eikä tehny vikakoodeja. Saatiin kotia ni johan viikon päästä vikakoodit taulussa. Ei muuta kun soitto valtra huoltoon että mitäs nää tälläset vikakoodit meinaa? No ne meinas että ECU ja pumppu ei saa yhteyttä, huoltomies kysy heti että onko tehoboksi kiinni. Ni oli sitte sulattanu ECUsta jotain juotoksia se boksi, etttei ainakaan niitä kannata laittaa. Mieluummin sitte uus ohjelma. Nii juu ja ku ruettiin tutkimaan ni olihan siellä se teho-boksi paikallaan johot vaan irti... Visssii koitettu tehä halpiskorjaus..