Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paavo on Paavo aina vaan  (Luettu 2769 kertaa)

Joukahainen

• Vieras

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Paavo on Paavo aina vaan
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/167345-paavo-vayrynen-juha-sipila-ei-kuunnellut-olen-epaonnistunut
Enhän minä niin ole sanonut,mutta...............

Me ollaan Paabon kanssa samalla viivalla.  Olen minäkin laittanut neuvoja monelle poliitikolle. Eivät ole ottaneet kuuleviin korviinsa.

En minä kuitenkaan ole mennyt rajojen ulkopuolelle määräilemään. Paavon määräysvalta ulottuu pohjois Afrikkaan asti. Kun Nato jelppas Gaddafin syrjäyttämisessä, niin Paavon mielestä se oli väärin. 🎅

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja siun mielestä;?????        kyllä teillä taitaa olla paljon enemmän eroavaisuuksia kuin yhteneväisyyksiä ihan kuin kuulla ja maalla....

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/167345-paavo-vayrynen-juha-sipila-ei-kuunnellut-olen-epaonnistunut

Me ollaan Paabon kanssa samalla viivalla.  Olen minäkin laittanut neuvoja monelle poliitikolle. Eivät ole ottaneet kuuleviin korviinsa.

En minä kuitenkaan ole mennyt rajojen ulkopuolelle määräilemään. Paavon määräysvalta ulottuu pohjois Afrikkaan asti. Kun Nato jelppas Gaddafin syrjäyttämisessä, niin Paavon mielestä se oli väärin. 🎅

Gaddahvihan sai kyllä porukat pidettyä aisoissa..

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Gaddahvihan sai kyllä porukat pidettyä aisoissa..

Niinhän Putinkin saa. 😃

Joukahainen

• Vieras
Kuis tämä eurosta eroaminen,Paavo hankki nimilistan mutta on itse erimieltä asiasta,varsinainen takinkääntäjä.

peräkammarin poika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuis tämä eurosta eroaminen,Paavo hankki nimilistan mutta on itse erimieltä asiasta,varsinainen takinkääntäjä.
Paavo "enhän minä olisi lähtenyt ehdokkaaksi, mutta kun minua on pyydetty" Väyrynen varsinainen populismin ja takinkäännön mestari.

Jos joku asia mitä myös Väyrynen itse on ollut touhuamassa ja puoltamassa menee persiilleen, niin pian ilmestyy Väyrynen selittämään että kyllähän hän tiesi asian menevän pieleen ja siksi vastusti sitä!

Joukahainen

• Vieras
Näin se on.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Paavo rakensi ansan persuille, jos asian käsittelyssä Soini katsoo ministerinviran tärkeämmäksi kuin entisen EU-vastasen kantansa ja lipasee rysselin ryssiä niin on kohta yks puolue vähemmän..
  Tekisköhän Paavo sit Vennamon tempun ja perustaisi oman puolueen, taitas kyllä olla turhaa, suurelta osalta kansasta on luottamus mennyt puolueisiin, eikä nukkuvien keulamiehellä ole ihmettä valtaa vaikka olis pitkätkin listat.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
o

Paavo rakensi ansan persuille, jos asian käsittelyssä Soini katsoo ministerinviran tärkeämmäksi kuin entisen EU-vastasen kantansa ja lipasee rysselin ryssiä niin on kohta yks puolue vähemmän..
  Tekisköhän Paavo sit Vennamon tempun ja perustaisi oman puolueen, taitas kyllä olla turhaa, suurelta osalta kansasta on luottamus mennyt puolueisiin, eikä nukkuvien keulamiehellä ole ihmettä valtaa vaikka olis pitkätkin listat.

Höh, Ei Soinilla ole mitään ongelmaa tuon asian käsittelyssä. Soihan ilmoitti jo ennen vaaleja ettei kannata eurosta eroamista. 🎅😊😜😃👺😈
Paavo on yksin 50 000 opetuslapsen kaa. 🎅😈😎😝😜😊

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
   Luulen kuitenkin että suurin osa persuista äänesti persuja vain tuon oletetun eurokriittisttden takia, mitä muuta sen ihmeempää epistolaa niillä oli saarnattavana ennen vaaleja..
  Nyt kun kansa näkee ettei protesti mennyt perille niin saattaa monelta mennä usko koko politiikkaan..

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
   Luulen kuitenkin että suurin osa persuista äänesti persuja vain tuon oletetun eurokriittisttden takia, mitä muuta sen ihmeempää epistolaa niillä oli saarnattavana ennen vaaleja..
  Nyt kun kansa näkee ettei protesti mennyt perille niin saattaa monelta mennä usko koko politiikkaan..

No viimeiset tulokset näyttää, että moni on pettynyt myös Sipiin😊

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no joo, ja niin moni pitää demujakin oikeena puolueena!   mielipiteitä on vaan niiin helppo muokata!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no joo, ja niin moni pitää demujakin oikeena puolueena!   mielipiteitä on vaan niiin helppo muokata!

Sipi piti demuja parempana hallituskumppanina ennen vaaleja. Kansa ei antanut vaan mandaattia. Siis nyt näillä näreillä Sipi lyö päätään seinään. 🎅
Sipi olis saattanutkin onnistua demujen ja SAK:n kanssa paremmin yhteiskuntasopimuksesta, kuin EK:n ja kokoomuksen.🎅

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Sipi piti demuja parempana hallituskumppanina ennen vaaleja. Kansa ei antanut vaan mandaattia. Siis nyt näillä näreillä Sipi lyö päätään seinään. 🎅
Sipi olis saattanutkin onnistua demujen ja SAK:n kanssa paremmin yhteiskuntasopimuksesta, kuin EK:n ja kokoomuksen.🎅

Siis KePun kenttäväki piti Demuja parhaana parhaana hallituskumpppanina mutt kun torppasivat yhteiskuntasopimuksen päädyttiin porvarihallitukseen ....kai toi oli sun tiedossa...