Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Halpuutus II  (Luettu 3302 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Halpuutus II
Kävin Prismassa ostoksilla. Valion maitu taas 29 senttiä litra. Luomumaitu 49. Ostin kun päiväyksiä oli vielä viikko. Nyt on halpaa.😊😊😊

navettapiika

  • Vieras
Vs: Halpuutus II
Ja pakastettuna säilyy maailman tappiin asti.. ::)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Halpuutus II
Ja pakastettuna säilyy maailman tappiin asti.. ::)

Kyllä tuo purkki viikossa menee kahvimaituna, vaikka minä kyllä juon mustana. 😊

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65871
Vs: Halpuutus II
on se vaan kiva että sepe se jaksaa kantaa huolta maitun hinnasta ...    mutta mitä makso siiskosen ruisrouhe?  tai kultakatriina?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Halpuutus II
on se vaan kiva että sepe se jaksaa kantaa huolta maitun hinnasta ...    mutta mitä makso siiskosen ruisrouhe?  tai kultakatriina?

Tosta ekasta en tiedä, mutta toka makso 2,89😊

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65871
Vs: Halpuutus II
mutta sittenpä välähtikin mieleen;   että siä kävit prismassa ryöstettävänä!!!                       eikö liiteriin päässy?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Halpuutus II
mutta sittenpä välähtikin mieleen;   että siä kävit prismassa ryöstettävänä!!!                       eikö liiteriin päässy?

Mä käyn kaikissa kaupoissa, jos tuntuu tarpeelliselta. 🎅

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Halpuutus II
Hienoa että tuette Valiota vähistä rahoistanne.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Halpuutus II
Hienoa että tuette Valiota vähistä rahoistanne.

No tuo tämänpäiväinen oli kyllä reilu kädenojennus Valiolta. 😊

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12238
  • Virolaista kiitos!
Vs: Halpuutus II
S-kaupassa olen laittanut merkille, että normaalihintainen banaani on ehdottomasti suosituin hedelmä. Sen allas on helposti tyhjä. Mutta vaikka se olisi tyhjä, niin vieressä oleva reilun kaupan banaaniallas on aina täynnä. Ihmiset on aika tarkkoja ;D En tiedä onko se pelkästään hinta vai myös periaatekysymys. Jännä ilmiö.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Halpuutus II
S-kaupassa olen laittanut merkille, että normaalihintainen banaani on ehdottomasti suosituin hedelmä. Sen allas on helposti tyhjä. Mutta vaikka se olisi tyhjä, niin vieressä oleva reilun kaupan banaaniallas on aina täynnä. Ihmiset on aika tarkkoja ;D En tiedä onko se pelkästään hinta vai myös periaatekysymys. Jännä ilmiö.

Mää oon huomannu että maustekurkku on suosituin. Kaksi kertaa oon nyt käyny ja molemmilla kerroilla pönttö tyhjä. 🎅😊😃😝

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Halpuutus II
Yara-lohifile 7,95. Lappu - 50%... 8 filettä pakkaseen. Cashew-mantelihuntu ja uuniin. On terveelliset rasvat kohillaan. Maitu tukkii suonet.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Halpuutus II
Yara-lohifile 7,95. Lappu - 50%... 8 filettä pakkaseen. Cashew-mantelihuntu ja uuniin. On terveelliset rasvat kohillaan. Maitu tukkii suonet.
Älä nyt sinäkin...ja sitä paitsi, kun kunnolla nykäsee voita leivän päälle niin lähtee kalkki suonista.. ;D

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Halpuutus II
Yara-lohifile 7,95. Lappu - 50%... 8 filettä pakkaseen. Cashew-mantelihuntu ja uuniin. On terveelliset rasvat kohillaan. Maitu tukkii suonet.
Älä nyt sinäkin...ja sitä paitsi, kun kunnolla nykäsee voita leivän päälle niin lähtee kalkki suonista.. ;D

No Norjalaisen lohi fileen ostajat toivoo että loistaa pienessä, niin sähköä ei menis niin paljon.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65871
Vs: Halpuutus II
mutta net irtomaustekurkut on vaaan niin hyviä!!!                 ja mistä tietä mistä norjasta nuo lohet on?   ettei uruguaista?