Hiukan jos sattuu varpaille niin heti ruikuttaa ylläpidolle.Mutta se on taivahan tosi että se naapurikateus kyllä niillä kulmakunnilla jyllää.Se maitopuoli kun on veetin mieliaihe ja eipä niitä kavereita näy olevan.
Veeti ei ole ruikuttanyt Ylläpidolle yhtään mitään, ylläpito sensijaan "muisti" Veetiä. Piian toiveen mukaisesti Veeti saa jatkaa agrossa
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 20.01.16 - klo:13:35Veeti ei ole ruikuttanyt Ylläpidolle yhtään mitään, ylläpito sensijaan "muisti" Veetiä. Piian toiveen mukaisesti Veeti saa jatkaa agrossa Jos minun toiveita kuunneltas niin Veeti saattas ensi yön vessareissulla onnesta sokaistua, kun *****n päähän olisi kasvanut kananmunan kokoinen syylä...kuluisi se aika sitä nyppiessä.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 20.01.16 - klo:17:06Lainaus käyttäjältä: Veeti - 20.01.16 - klo:13:35Veeti ei ole ruikuttanyt Ylläpidolle yhtään mitään, ylläpito sensijaan "muisti" Veetiä. Piian toiveen mukaisesti Veeti saa jatkaa agrossa Jos minun toiveita kuunneltas niin Veeti saattas ensi yön vessareissulla onnesta sokaistua, kun *****n päähän olisi kasvanut kananmunan kokoinen syylä...kuluisi se aika sitä nyppiessä. Kylän naiset olisivat innoissaan.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 20.01.16 - klo:17:09Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 20.01.16 - klo:17:06Jos minun toiveita kuunneltas niin Veeti saattas ensi yön vessareissulla onnesta sokaistua, kun *****n päähän olisi kasvanut kananmunan kokoinen syylä...kuluisi se aika sitä nyppiessä. Kylän naiset olisivat innoissaan.Tuskin vain monet..taitaisi olla nippa nappa yksi ja sekin nauraisi ittensä kipeäksi..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 20.01.16 - klo:17:06Jos minun toiveita kuunneltas niin Veeti saattas ensi yön vessareissulla onnesta sokaistua, kun *****n päähän olisi kasvanut kananmunan kokoinen syylä...kuluisi se aika sitä nyppiessä. Kylän naiset olisivat innoissaan.
Jos minun toiveita kuunneltas niin Veeti saattas ensi yön vessareissulla onnesta sokaistua, kun *****n päähän olisi kasvanut kananmunan kokoinen syylä...kuluisi se aika sitä nyppiessä.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 20.01.16 - klo:17:11Lainaus käyttäjältä: Veeti - 20.01.16 - klo:17:09Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 20.01.16 - klo:17:06Jos minun toiveita kuunneltas niin Veeti saattas ensi yön vessareissulla onnesta sokaistua, kun *****n päähän olisi kasvanut kananmunan kokoinen syylä...kuluisi se aika sitä nyppiessä. Kylän naiset olisivat innoissaan.Tuskin vain monet..taitaisi olla nippa nappa yksi ja sekin nauraisi ittensä kipeäksi.. Tästä nyt vaan juoru liikkeelle... tietää puoli pitäjää minkä takia se Veeti on seuraavan kerran lekurin vastaanotolle jonottamassa.
Hiukan jos sattuu varpaille niin heti ruikuttaa ylläpidolle.
minähi sain yyveetä.
Vai että syylä jörökarvoilla pippelin päähän.Sehän olis nähtävyys.