Eikö Koskenkorva olisi huomattavasti isänmaallisempi valinta, Rennie taitaa olla tuontitavaraa..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 17.01.16 - klo:07:53Eikö Koskenkorva olisi huomattavasti isänmaallisempi valinta, Rennie taitaa olla tuontitavaraa.. Kossu on paskaa. Ei sitä kukaan täyspäinen juo...
Seksi-Suomen tieverkkoa on parannettava... kärrypolullekin pian kestopäällystettä:"Meiltä yrittäjiltä löytyy metsään leveitä teloja ja muita kikkoja, että pysytään pinnalla, mutta tiestön kunto luo haastetta."http://yle.fi/uutiset/rospuuttoa_kahdesti_vuodessa__metsakoneyrittaja_toivoo_parannusta_teiden_kuntoon/8603800
Lainaus käyttäjältä: kantola - 18.01.16 - klo:15:39Seksi-Suomen tieverkkoa on parannettava... kärrypolullekin pian kestopäällystettä:"Meiltä yrittäjiltä löytyy metsään leveitä teloja ja muita kikkoja, että pysytään pinnalla, mutta tiestön kunto luo haastetta."http://yle.fi/uutiset/rospuuttoa_kahdesti_vuodessa__metsakoneyrittaja_toivoo_parannusta_teiden_kuntoon/8603800täytyy vain toivoa että pekkarinen jaksaa jatkaa tinkimätöntä tyätä isänaan eteen eika haaveile eläkepäivistä
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 18.01.16 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: kantola - 18.01.16 - klo:15:39Seksi-Suomen tieverkkoa on parannettava... kärrypolullekin pian kestopäällystettä:"Meiltä yrittäjiltä löytyy metsään leveitä teloja ja muita kikkoja, että pysytään pinnalla, mutta tiestön kunto luo haastetta."http://yle.fi/uutiset/rospuuttoa_kahdesti_vuodessa__metsakoneyrittaja_toivoo_parannusta_teiden_kuntoon/8603800täytyy vain toivoa että pekkarinen jaksaa jatkaa tinkimätöntä tyätä isänaan eteen eika haaveile eläkepäivistä Se Tampesterin työväen volttiympyrä on muulle Suomea tullu pirun kalliiksi!
Viimeksi muokattu: 18.01.16 - klo:16:27 kirjoittanut icefarmer
Pekkarisen vihkimä Äänekosken "Lakalaiva" v. 2022:
Lainaus käyttäjältä: kantola - 18.01.16 - klo:16:27Pekkarisen vihkimä Äänekosken "Lakalaiva" v. 2022:kylläpäs näyttääkin pieniltä valion ja metsäliiton tehtaan tuolla keskellä, varmaan mahtus vielä mtk.n uus konttorikin tuonne, osoite vois olla vaikka simonsiltakatu 3