Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mamut , lainaus Vasebuukista:  (Luettu 2716 kertaa)

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mamut , lainaus Vasebuukista:
 Eräässä kunnassa toisenuskoiset maahanmuuttajat saivat uudenkarhean asunnon. Eivät huolineet ennenkuin kaikki kodinkoneet oli vaihdettu uusiin. Syy oli "jos siellä on tehty sianlihaa". Kunta vaihtoi. Mina en olisi!!!

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Mamut , lainaus Vasebuukista:
Eräässä kunnassa toisenuskoiset maahanmuuttajat saivat uudenkarhean asunnon. Eivät huolineet ennenkuin kaikki kodinkoneet oli vaihdettu uusiin. Syy oli "jos siellä on tehty sianlihaa". Kunta vaihtoi. Mina en olisi!!!
onko tässä nyt kovin iso ero siihen että veeti vaatii maidontuottajien tukia itselleen :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
onko tässä nyt kovin iso ero siihen että veeti vaatii maidontuottajien tukia itselleen :-\ :-\ :-\ :-\

Ei vaadi, vaan viljanviljelijöille ja AB-alueen tuottajille  kuuluvia tukia, kuten esim. EU:n määräämät korotetut investointituet, (MTK:n poisjunttaama "nuorten viljelijöitten tuki" ollaan palauttamassa),  energiaveron alennus (minkä MTK sössi) jne jne...

MTK on perseestä!

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tukiin leikkaus, kaikkiin kuntiin, joiden peltokauppojen hinta ylittää valtakunnan keskiarvon, ei ole veronmaksajan osa rikastuttaa maan myyjiä.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Jos tuo pitää edes paikkansa, niin kertoo suomalaisten
äärettömästä tyhmyydestä. Ei muusta.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Jos ei kinkunrasvaa ole saatu pois liesituulettimen hormeja myöden niin vahdettavahan ne on.
Ei kahta sanaa jos keittiökalusteille maksajakin löytyy. :D

Jos siis haluamme pitää mamumme.

Veetikin haluaa kun Alexin haluaa. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Jos ei kinkunrasvaa ole saatu pois liesituulettimen hormeja myöden niin vahdettavahan ne on.
Ei kahta sanaa jos keittiökalusteille maksajakin löytyy. :D

Jos siis haluamme pitää mamumme.

Veetikin haluaa kun Alexin haluaa. :)
monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla muuta on selkeä kannanotto johon veetikin sitoutuu tai itkee ja sitoutuu 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

W124

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Jos se on Internetissä niin pakkohan sen on olla totta.

http://bonsaikitten.com/bkintro.php

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Harmi kun nuo hellatkin menevät nykyään suoraan ser-keräykseen ja sitä kautta silppuriin. Niitä ei pääse enää mitenkään kierrättämään kuin terässulaton kautta. :-\

Siinä olisi joku takuueläkeläinen ollut iloissaan jos isännöitsijä olisi tarjonnut uudenkarheaa kiertoilmahellaa vanhan Rosenlewin tilalle. Monet kinkkupitsat jäävät paistamatta.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sori siitä!     mutta miksi veeti ei oleisi vaihtannu noita koneita?   eikö olis halunnu vai eikö olis uskaltannu myöntää että meillä väärä maahanmuuttopolitiikka jo vuosiean ajan.?

Suuri Ajattelija

• Vieras
Kunnassa ovat tyhmiä, elleivät vaihda, sillä kulungit maksetaan valtion varoista ja näin kiinteistön omistaja saa uuden kaluston ilmaiseksi. Lisäksi varmaa on, että matut jättävät paikkakunnan heti, kun se on mahdollista ja muuttavat kasvukeskuksiin. Ainoa poikkeus on Lieksa, siellä ei käynyt kuin suunniteltiin ja sompuista tuli mustalaisia pahempi pysyvä haitta.

Ei Veetikään käyttäisi kalustoa, jossa on käytetty pohjoisella tuella tuotettua maitoa.

W124

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Nimimerkki Veetille: voisitko mennä sinne Facebookiin ja oikaista tämän hassutuksen hyvityksenä siitä että olet itse jakanut tällaista disinformaatiota.

Red Bull

• Vieras
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1452495027213.html

– Kun tulimme Tampereelle, täällä ei ollut edes sänkyjä. Nukuimme lattialla. Kaksi viikkoa sitten sängyt tulivat. Meitä pyydettiin kasaamaan niitä itse, koska se kuulemma maksaisi muuten 50 euroa tai jotain sellaista per sänky, jos joku firma kasaisi ne, turvapaikanhakija sanoo.

Huttunen kertoo, että Multisillassa oli aluksi patjamajoitus ja turvapaikanhakijat kasasivat sängyt itse.

– Se oli ihan hyvää toimintaa heille, kun heillä on aikaa niitä koota. Monet ovat myös tykänneet siitä. Tietysti aina on niitäkin, jotka eivät tykkää.

– Nyt he pyytävät meitä siivoamaan, osallistumaan keittiöhommiin ja niin edelleen. Kyllä me teemme mitä he käskivät, mutta tiedäthän, ettemme ole tottuneita tähän kohteluun. Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

On se elämä rankkaa, ihan sänkykin pitää kasata itse..  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Onko ihme että tuommoisia vässyköitä ei kukaan halua kotimaahansa. Naiset siellä Irakissa tietysti nuo elättävät ja vastapalveluksi nuo mokkakyrvät niitä sitten pieksevät ja raiskaavat.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1452495027213.html

– Kun tulimme Tampereelle, täällä ei ollut edes sänkyjä. Nukuimme lattialla. Kaksi viikkoa sitten sängyt tulivat. Meitä pyydettiin kasaamaan niitä itse, koska se kuulemma maksaisi muuten 50 euroa tai jotain sellaista per sänky, jos joku firma kasaisi ne, turvapaikanhakija sanoo.

Huttunen kertoo, että Multisillassa oli aluksi patjamajoitus ja turvapaikanhakijat kasasivat sängyt itse.

– Se oli ihan hyvää toimintaa heille, kun heillä on aikaa niitä koota. Monet ovat myös tykänneet siitä. Tietysti aina on niitäkin, jotka eivät tykkää.

– Nyt he pyytävät meitä siivoamaan, osallistumaan keittiöhommiin ja niin edelleen. Kyllä me teemme mitä he käskivät, mutta tiedäthän, ettemme ole tottuneita tähän kohteluun. Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

On se elämä rankkaa, ihan sänkykin pitää kasata itse..  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Onko ihme että tuommoisia vässyköitä ei kukaan halua kotimaahansa. Naiset siellä Irakissa tietysti nuo elättävät ja vastapalveluksi nuo mokkakyrvät niitä sitten pieksevät ja raiskaavat.
muistuupa mieleen kuinka verisesti eräät nimimerkit loukkaantu ja kuinka syvästi se kaihertaa vieläkin  kun valtiovalta  heitä patisteli taksinajoon vuoden kymmenenä joutokuukautena ;) :D ;D 8)