Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lampaat ja vuohet  (Luettu 3252 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Lampaat ja vuohet
Pakkanen loppuu, pitää lähtee töihin joo.

Hame pääle ja sannaksi...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Lampaat ja vuohet
Onks teille muille käynyt niinm, että teidät on blokattu ulos tuosta "Lampaat ja vuohet" -aihepiiristä  ;D ;D ;D

Aihealue ei siis näy kun tulen tänne kirjautuneena. Tulee viesti "Aihe tai alue jota etsit on joko poistettu tai sitten se on oikeuksiesi ulkopuolella"   8)

En ole tuonne kaivannutkaan, mutta nyt siellä on joku jorina pässin karvanlähdöstä. Mulla olisi tuohon vastaus, mutta se meni nyt ohi  ;D

Auottiinko tuolla joskus 2 vuotta sitten päätä (tai bäätä), en muista enää  ;D
Outoa. Kyllä ymmärrän, jos sinua ei lasketa lampolaan ilman vartiointia, mutta että keskustelupalstalle....




Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Lampaat ja vuohet
Lampolassa vois pässit olla vähä ihmeissään  ;D
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lampaat ja vuohet
Onks teille muille käynyt niinm, että teidät on blokattu ulos tuosta "Lampaat ja vuohet" -aihepiiristä  ;D ;D ;D

Aihealue ei siis näy kun tulen tänne kirjautuneena. Tulee viesti "Aihe tai alue jota etsit on joko poistettu tai sitten se on oikeuksiesi ulkopuolella"   8)

En ole tuonne kaivannutkaan, mutta nyt siellä on joku jorina pässin karvanlähdöstä. Mulla olisi tuohon vastaus, mutta se meni nyt ohi  ;D

Auottiinko tuolla joskus 2 vuotta sitten päätä (tai bäätä), en muista enää  ;D
Outoa. Kyllä ymmärrän, jos sinua ei lasketa lampolaan ilman vartiointia, mutta että keskustelupalstalle....
Hä hää  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

moanviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
  • niin se on jos se siltä näyttää
Vs: Lampaat ja vuohet

Kerroha nyt BACKSPACE vastauksesi nii saahaan lampaat kuntoon. Joukahainen vitamiinipuutosta epäili ja ite seleeninkin vaan jospa sulla olisi vielä viisaudensiemen annettavana  ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lampaat ja vuohet

Kerroha nyt BACKSPACE vastauksesi nii saahaan lampaat kuntoon. Joukahainen vitamiinipuutosta epäili ja ite seleeninkin vaan jospa sulla olisi vielä viisaudensiemen annettavana  ;)
Kun kerran on estetty keskustelemasta lampaista niin olen estynyt  :-\ Webbarin lakia on noudatettava.

Saatan kuitenkin selvittää asian ja vastata sinulle yksityisviestillä. Mutta en tänään. Seleenistä ja vitamiineista en aio jauhaa, koska niissä se vika ei ole  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

RainMan

  • Vieras
Vs: Lampaat ja vuohet
mutta olen itselleni luvannut pysyä lampaista erossa, samoin pässeistä.. ;D

Hittooko sinä sitten täällä roikut? Täällä ei ole pässejä ja lampaita kirjoittelemassa.
Älä huoli, kyllä tämä roikkuminen on loppumaan päin..taitaa olla aika jättää teidät kohta.. ;)

Vaikka riiuu-asiat olisikin hyvällä mallillaan niin pitäähän täällä yksi suunsa auki saava nainen olla järjestystä pitämässä .  8)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lampaat ja vuohet
Onks teille muille käynyt niinm, että teidät on blokattu ulos tuosta "Lampaat ja vuohet" -aihepiiristä  ;D ;D ;D

Aihealue ei siis näy kun tulen tänne kirjautuneena. Tulee viesti "Aihe tai alue jota etsit on joko poistettu tai sitten se on oikeuksiesi ulkopuolella"   8)

En ole tuonne kaivannutkaan, mutta nyt siellä on joku jorina pässin karvanlähdöstä. Mulla olisi tuohon vastaus, mutta se meni nyt ohi  ;D

Auottiinko tuolla joskus 2 vuotta sitten päätä (tai bäätä), en muista enää  ;D
Outoa. Kyllä ymmärrän, jos sinua ei lasketa lampolaan ilman vartiointia, mutta että keskustelupalstalle....
Mää oon joka vuosi lampolassa töissä "kuristajana"  >:(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lampaat ja vuohet
mutta olen itselleni luvannut pysyä lampaista erossa, samoin pässeistä.. ;D

Hittooko sinä sitten täällä roikut? Täällä ei ole pässejä ja lampaita kirjoittelemassa.
Älä huoli, kyllä tämä roikkuminen on loppumaan päin..taitaa olla aika jättää teidät kohta.. ;)

Vaikka riiuu-asiat olisikin hyvällä mallillaan niin pitäähän täällä yksi suunsa auki saava nainen olla järjestystä pitämässä .  8)
Kyllä riiuu-asiat ovat mallillaan eikä ole syy, mutta mela on sitä mieltä, että ne saa minusta vielä leivottua työkykyisen, joten pitää nyt sitten yrittää... ;D