Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lampaat ja vuohet  (Luettu 3271 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Lampaat ja vuohet
Onks teille muille käynyt niinm, että teidät on blokattu ulos tuosta "Lampaat ja vuohet" -aihepiiristä  ;D ;D ;D

Aihealue ei siis näy kun tulen tänne kirjautuneena. Tulee viesti "Aihe tai alue jota etsit on joko poistettu tai sitten se on oikeuksiesi ulkopuolella"   8)

En ole tuonne kaivannutkaan, mutta nyt siellä on joku jorina pässin karvanlähdöstä. Mulla olisi tuohon vastaus, mutta se meni nyt ohi  ;D

Auottiinko tuolla joskus 2 vuotta sitten päätä (tai bäätä), en muista enää  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lampaat ja vuohet
On siellä pässillä laikkutauti..tai mikä tahansa, kyhnyttää itteltään karvat pois..
Kyllä mulla näkyy ja voisi kommentoida, mutta olen itselleni luvannut pysyä lampaista erossa, samoin pässeistä.. ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Lampaat ja vuohet
On siellä pässillä laikkutauti..tai mikä tahansa, kyhnyttää itteltään karvat pois..
Kyllä mulla näkyy ja voisi kommentoida, mutta olen itselleni luvannut pysyä lampaista erossa, samoin pässeistä.. ;D

Entäs vuohet. Vuohi on fiksu eläin, toisin kuin lammas🎅

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Lampaat ja vuohet
   Lammastaloushan nousee nyt arvoonsa kun muslimeita tulee lisää  . Ja lampolat vastaanottokeskuksiinkin niin jää naisten häirintä vähäisemmäksi

RainMan

  • Vieras
Vs: Lampaat ja vuohet
Tämäkin lammaskeskustelu sopii paremmin vapaaseen sanaan...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lampaat ja vuohet
Jostain kumman syystä lampaat ja mamut tulevat aina samaan ketjuun..  ::)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Lampaat ja vuohet
  Vuohestahan sanottiin joskus että se on pieneläjän lehmä.

  Ukon sotakuvissakin on yks kuva kun lypsävät vuohta rintamalla

Viimeksi muokattu: 11.01.16 - klo:15:37 kirjoittanut iskra

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lampaat ja vuohet
Vuohet on kyllä tosiaan pieneläjien lehmiä..pari viikkoa sellaista lypsänyt, ja se kyllä riitti..ei kiitos.. >:(

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lampaat ja vuohet
Onks tästä mitään kommenttia



Pitääks tuolla Thaimaassa olla airbagit tolleen peräkärryjen takana? Jos siis ajaa sarvitraktorilla maantiellä.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Lampaat ja vuohet
Onks teille muille käynyt niinm, että teidät on blokattu ulos tuosta "Lampaat ja vuohet" -aihepiiristä  ;D ;D ;D

Aihealue ei siis näy kun tulen tänne kirjautuneena. Tulee viesti "Aihe tai alue jota etsit on joko poistettu tai sitten se on oikeuksiesi ulkopuolella"   8)

En ole tuonne kaivannutkaan, mutta nyt siellä on joku jorina pässin karvanlähdöstä. Mulla olisi tuohon vastaus, mutta se meni nyt ohi  ;D

Auottiinko tuolla joskus 2 vuotta sitten päätä (tai bäätä), en muista enää  ;D

Menikös se ny niin, että jos oot kehitysrymäläinen, niin ko. aihepiiri ei näy sulle...?     ???
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Lampaat ja vuohet
mutta olen itselleni luvannut pysyä lampaista erossa, samoin pässeistä.. ;D

Hittooko sinä sitten täällä roikut? Täällä ei ole pässejä ja lampaita kirjoittelemassa.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Lampaat ja vuohet
samat sanat pässi

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lampaat ja vuohet
mutta olen itselleni luvannut pysyä lampaista erossa, samoin pässeistä.. ;D

Hittooko sinä sitten täällä roikut? Täällä ei ole pässejä ja lampaita kirjoittelemassa.
Älä huoli, kyllä tämä roikkuminen on loppumaan päin..taitaa olla aika jättää teidät kohta.. ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lampaat ja vuohet
Onks tästä mitään kommenttia



Pitääks tuolla Thaimaassa olla airbagit tolleen peräkärryjen takana? Jos siis ajaa sarvitraktorilla maantiellä.

Kerran ajelin Koskella, niin Transitin kajuutassa istus yks ukko. Oli ihan samannäköinen kuin tuo sika takaa, mut sillä oli 2 silmää. Posket roikkuivat tuolleen.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Lampaat ja vuohet
mutta olen itselleni luvannut pysyä lampaista erossa, samoin pässeistä.. ;D

Hittooko sinä sitten täällä roikut? Täällä ei ole pässejä ja lampaita kirjoittelemassa.
Älä huoli, kyllä tämä roikkuminen on loppumaan päin..taitaa olla aika jättää teidät kohta.. ;)

Pakkanen loppuu, pitää lähtee töihin joo. 🎅