Kiristin kannen kun käytin moottorin lämpimäksi .Ihmetyttää se että osa muttereista meni kohtuullisen paljon kireämmälle ja osa taas ei juuri lainkaan . Yhden mutterin tai vaarnapultin kiristyminen huomattavasti alkoi mietityttämään että mistä johtuu. Muistaakseni juuri sama mutteri kiristyi jälkikiristyksessäkin reippaasti. Epäilys kierreviasta jäi elämään vaikka oikea momentti kyllä napsahti viimeinkin avaimessa . 
Tämähän ei mennyt ihan oikein, SAS varmaan kertoo mikä meni väärin.
Kierteet pitää voidella kunnolla.Jenkat pitää tarkistaa että ei ole sekoomista tapahtunut.
Myös kannen liukupintaan mihin kannenpultti tai mutteri tapaa pitää voidella. Kun kantta kiristetään pitää vääntöliike olla jatkuva ei saa keskeytyä ,pitää varmistaa että on tilaa viedä liike loppuun,jos näin ei toimita jokainen on eri momentissa.Insinöörit on laskeneet että mikä on momentti ja venymä pulteissa siksi momentti arvossa pysytään eikä yhtään kireämmälle.
Kannen vaarnapulttien kiinni oleminen pitää tarkistaa ennen kannen laittoa.Kansi pitää kiristää ohjeen mukaan oikeassa järjestyksessä jos ei tietoo niin keskeltä alkaen kolme portaisesti.