Nuffi siinä vierellä oli 10/60 kartano ,ohjaustehostinta ei ollut ehkä siitä on perua nuo valtavat käsivoimat. 
MaffieldNuster varmaan tarkentaa mutta minusta tuosta 10/60 ei ollut kartano-mallia, se tuli vasta 4/65 myötä? Mutta tehostinta ei ollut juu ja nuorehko poika sai olla tarkkana kyntöpellolla äestäessä jos halusi pitää peukalonsa...
Laitoin siihen itse kaksoiskytkimen. Koko traktori piti purkaa
vaihteiston osalta jotta ala-akselin tilalle tuli putkiakseli jonka läpi riukuakseli meni taakse,todella iso projekti tein sen juhannus pyhinä heti rehun teon jälkeen.Minusta tuota 10/60 sai kartano mallina
mutta sitä ei sanottu siksi,ainakin 10/60 varaosakirjassa on siitä kuvat ja osat.Myös eturunko piti vaihtaa koska ei ollut kytkimen käyttö vivuille reikiä eturungossa.Myös peräreppu piti irrottaa.Panjot sai olla paikoillaan.Samalla uusittiin murikka-akselin keskilaakeri se oli koolingissaan kulunut ja pääsi liikkumaan aksiaalisesti ja hammas kosketus oli lautaspyörään mitä sattui.Osat otin romuttamolta ja ne ei maksaneet juuri mitään koska nuffeja alettiin 80 luvulla purkamaan todella runsaasti osaa oli romuttamot täynnä,Heinolan auto ja tarktorista ne tuli .
En ole vastaavaa kuullut eli on ainut maailmassa johon on jälkeen päin laitettu. 
Traktori on edelleen meillä ja täydessä työ kunnossa ,ajotunteja 12 500.
Ei voi kuin hattua nostaa sassille.
Oliks siinä nuhvissa kaksoiskytkin jo silloin, kun se oli jf:fän voimakoneena, jolla puit 22 vuotta ?
Kui vanha sää oikein oot, kun apulannatkin olet vakasta levitelly ? Toki olen minäkin mutta vaan pihanurmikolle ja mäkin oon jo 50 täyttänyt. Eli onx se sunkin vakkalevitys jotain vastaavaa ?
Se on ainaski selvinny että oot "pientilalta" lähtösin, puheet on vaan kuin 50-luvun kartanoherran.